Lumia Alanlar Ve Alcaklar

Sponsorlu Bağlantılar

IVI-Elia

Üye
Evet ben de yorumumu ekleyeyim.Ben maalesef Lumia 920`yi en erken önümüzdeki yaz alabilirim.Ben de almisken bir ust model aliyim dedim.Bu nedednle yazi ve bir sonraki lumiyayi bekeyecrgim.Gllim alma sebebime.Sadece sunu soyluycem sadece kamerasi ve tasarimi yeter.Hizi, wp isletim sistemi,ekrani.....bunlardan bahsrtmiycem bile...Bi de sunu not dusuyum sadece cekirdekle olmaz bu isler.En onemli optimizasyondur.Ama bi de iin teknik kismi var.Intel core i5in de cift cekirdrklisi var o zaman s3 daha mi guclu? Ne alaka.Lumia 920`de krait mimarili islemci var.cortex a9+a15 bu nedenle dahz performansli.Tamam s3 dekk kadar guclu degildir ama ona yakin perf. Verir.Zaten optimizasyon ile s3 den hizli olacaktir.Lumia 900 cok daha dusuk islemciyle kapisiyosa bu ne yapar siz dusunun.

NOT:Mobil oldugumdan yazimfa sikinti var kusura bakmayin :D
 


gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
Lumia 920.. Sadece istiyorum :pro:
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Evet ben de yorumumu ekleyeyim.Ben maalesef Lumia 920`yi en erken önümüzdeki yaz alabilirim.Ben de almisken bir ust model aliyim dedim.Bu nedednle yazi ve bir sonraki lumiyayi bekeyecrgim.Gllim alma sebebime.Sadece sunu soyluycem sadece kamerasi ve tasarimi yeter.Hizi, wp isletim sistemi,ekrani.....bunlardan bahsrtmiycem bile...Bi de sunu not dusuyum sadece cekirdekle olmaz bu isler.En onemli optimizasyondur.Ama bi de iin teknik kismi var.Intel core i5in de cift cekirdrklisi var o zaman s3 daha mi guclu? Ne alaka.Lumia 920`de krait mimarili islemci var.cortex a9+a15 bu nedenle dahz performansli.Tamam s3 dekk kadar guclu degildir ama ona yakin perf. Verir.Zaten optimizasyon ile s3 den hizli olacaktir.Lumia 900 cok daha dusuk islemciyle kapisiyosa bu ne yapar siz dusunun.

NOT:Mobil oldugumdan yazimfa sikinti var kusura bakmayin :D

kardeşim 920 çok iyi cihaz ama senin ele büyük gelmez mi?? Yani fiziki özelliğini bilmiyorum senin ama ben gsmarena dan boyutlarını aldım, bi maket yapmaya çalıştım... Büyük geldi :)
 
gkcll

gkcll

Üye
arksdaslar bu lumia 900 u turce olarakmi kullaniyorsunuz peki dil atma sansi varmi
 
remzi33

remzi33

Üye
ya artık şu l 920 bi gelse....... öldük beklemekten :hmmm
 
hidayet02

hidayet02

Üye
arksdaslar bu lumia 900 u turce olarakmi kullaniyorsunuz peki dil atma sansi varmi

Lumia 900 de Şuan Türkçe Dil Desteği Yok 7.8 Güncellemesiyle Geleceği Söyleniyor. Ama Şu Varki Ülkemize Lumia 900'ün Gelme İhtimali Hiç Yok Denebilecek Kadar Az.

Bu Nedenle Bütçen İyiyse Ülkemizde Satışa Sunulan Lumia 920'yi Almanı Tavsiye Ederim. Bütçen Buna Elverişli Değilse Lumia 820 Biçilmik Kaftan:)

Lumia 920 ve Lumia 820'de Türkçe Dil Mevcut:)
 
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
kılıf ekran filmi vs. naptınız ya alacak mısınız :hmmm
 
gkcll

gkcll

Üye


Lumia 900 de Şuan Türkçe Dil Desteği Yok 7.8 Güncellemesiyle Geleceği Söyleniyor. Ama Şu Varki Ülkemize Lumia 900'ün Gelme İhtimali Hiç Yok Denebilecek Kadar Az.

Bu Nedenle Bütçen İyiyse Ülkemizde Satışa Sunulan Lumia 920'yi Almanı Tavsiye Ederim. Bütçen Buna Elverişli Değilse Lumia 820 Biçilmik Kaftan:)

Lumia 920 ve Lumia 820'de Türkçe Dil Mevcut:)

aynen yeni lunia alacagim da burdakiler ingilizcemi kullaniuor onu merak ettim
 
korsan638

korsan638

Üye
Abi kullanimina stabilir olusuna laf yok... Ama cok kapali bir sistem... İnternetten hicbir uygulamayi indirip yukleyemiyorum video muzik falan haric... Ben ne yapcam simdi yani uclock yapmam gerekiyor biliyorum ama ben o islerden hic anlamam... Lumia 800 cihazindan once galaxy S2 kullaniyordum ve cok memnundum... İnternet uzerinden her turlu uygulamayi sorunsuz indirip kullaniyordum... Daha sonra o cihazim calindi da wp ye gectim.. Yanlis anlamayin cok memnunum... Cihaz gayet hizli ve stabil calisiyor ama cok fazla kapali bir sistem be :-(
 
bayram yazıcı

bayram yazıcı

Üye
Aha diyom bu gameloft oyunları ios wp android diye yazacak
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Wp-ios-android diye yazsa ya. Bi de hayrına s^3 ü de eklese :)
 

bigmod

Üye
Arkadaşlar 1000 tl gibi bir bütcem oldugu için l820 yönelmek istiyorum ayrıyetten market gelişecek buna inanıyorum fakat güncel oyunları çalıştırır mı ve kullanımı çok zor mu anaekran bana biraz karışık geldide :D ?
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Arkadaşlar 1000 tl gibi bir bütcem oldugu için l820 yönelmek istiyorum ayrıyetten market gelişecek buna inanıyorum fakat güncel oyunları çalıştırır mı ve kullanımı çok zor mu anaekran bana biraz karışık geldide :D ?
ben nokianın karışık bir telefonuna denk gelmedim buda çok basit bir telefon kullandıkça alışırsın zaten
 
acuxx

acuxx

Üye
Arkadaşlar 1000 tl gibi bir bütcem oldugu için l820 yönelmek istiyorum ayrıyetten market gelişecek buna inanıyorum fakat güncel oyunları çalıştırır mı ve kullanımı çok zor mu anaekran bana biraz karışık geldide :D ?

Donanımı 920 y le aynı kardeşim merak etme :oke:
 
ecel54

ecel54

Üye
Arkadaşlar 1000 tl gibi bir bütcem oldugu için l820 yönelmek istiyorum ayrıyetten market gelişecek buna inanıyorum fakat güncel oyunları çalıştırır mı ve kullanımı çok zor mu anaekran bana biraz karışık geldide :D ?

lumia 920 ile aynı işlemci,ram ve gpu'ya sahip. lumia 920'nin çalıştırdığı herşeyi lumia 820 de çalıştırır
 


Üst Alt