By Mustafa
Üye
Death Phone Flasladım Ama ...
Arkadaşlar az önce oldu herşey. Telefonu usb ile şarj ediyordum hep. herzamanki gbi usb yi taktım tel. şarj oluyodu. aradan 1-2 saat geçti telefonu şarjdan aldığımda kapalıydı. açılmadı usb ile bağladım açılıyo ancak sistem hatası uyarısı veriyodu ve hiçbirşey yapamıyodum. öyle kalıyodu telefon. bende death phone flaslamaya bakarak flasladım ancak bundan sonrada şöyle bi sorun ortaya çıktı.
1 . Desteklenmeyen USB cihazı... yazıyo.
2. uyarıya tamam dedikten sonra bir hata dha verio. Şu yazıyo : USB bağlantısında hata...
şimdi garantiye versem farkederlermi flash attığımı. 2. olarak bunn çözümü nedir yoksa göt mahkum garantiye vericem.
1 . Desteklenmeyen USB cihazı... yazıyo.
2. uyarıya tamam dedikten sonra bir hata dha verio. Şu yazıyo : USB bağlantısında hata...
şimdi garantiye versem farkederlermi flash attığımı. 2. olarak bunn çözümü nedir yoksa göt mahkum garantiye vericem.

