Son Tuğra Ekibi (S60v5 Bölümü)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Son Tuğra Ekibi (S60v5 Bölümü)

Bu ekipten haberi olmayan varsa tıklasın. Katılımın adresi falan yok aslında. Bana özel mesaj atan veya herhangi bir Son Tuğra konusuna katılmak istediğini yazan herkesi düşündükten sonra ekibe alabiliriz.

Ekibe katılım şartları:

- CFW hakkında bilgi sahibi olmak (CFW nedir bilen biri de katılabilir)
- C5-03, N97 ve N97 Mini sahipleri kendi telefonları için Rofs dosyalarını Nokia Firmware Editor ile açıp mod deneyebilme yeteneğine sahip olmalıdır.
- C5-03 sahipleri en az CFW yapabilecek seviyede olmalıdır.
- C5-03, N97, N97 Mini dışındaki diğer telefon sahiplerinin JAF ile flaşlama, az da olsa Nokia Firmware Editor kullanmasını bilmelidirler.

Bu şartları CFW'nin sağlığı için koydum.

Ekibimizin yapacağı CFW hakkında:

Symbian S60v5'in mümkün olan tüm cihaz türlerine OFW çalışması yapacağız. Bu çalışmada eski T.C.K v2'de kullandığım Belle modunu kullanacağım. Yine hız ve görsellik ön planda olacaktır. Çıkış tarihini şimdiden sormayın, henüz ekip toparlama aşamasındayım. Bu seferki ekip çok daha büyük olacağından yönetim işleri yoğunluğundan biraz geç başlayabiliriz.

Ekibe katılmak isteyenler hangi telefona sahip olduğunu bildirmesi yeterlidir.

Son Tuğra Symbian S60v5 CFW Testerleri:

ogzhnoTr: Nokia 5230 Tester
bycatre: Nokia 5800 Tester
Spectua: Nokia C5-03 Tester
caner5588: Nokia 5250 Tester
awesomeness1: Nokia X6 Tester
 
  • Beğen
Tepkiler: Ulysseus ve kemalulu3737


kemalulu3737

kemalulu3737

Üye
OFW :oke:
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Felsefe yapıcam : seninle heryerde herşeye varım. (sevgilime böyle demiyordum ben böyle :D)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
ByKatre

ByKatre

Üye
Cfw Daha Iyi Olmaz Mi Ama Ofw de de Varım 5800 Tester
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Cfw Daha Iyi Olmaz Mi Ama Ofw de de Varım 5800 Tester

Ben Anılbaran'ı 5800 testeri olarak alacağım. Onunla çok iyi çalışmalarımız oldu. O yüzden 5800'da önceliği ona veriyorum :) Seni almayı çok isterim. Ancak önce Anılbaran'a sormam lazım.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye


Ben Anılbaran'ı 5800 testeri olarak alacağım. Onunla çok iyi çalışmalarımız oldu. O yüzden 5800'da önceliği ona veriyorum :) Seni almayı çok isterim. Ancak önce Anılbaran'a sormam lazım.

Ee ben yinemi dışarda kalıyorum 5230 sende var :(
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ee ben yinemi dışarda kalıyorum 5230 sende var :(

Tester olarak 5230 sahibi üye olarak seni alacağım. Ben yoğun olacağım, çok fazla test yapamayacağım. Benim görmediğim hataları görebilirsin.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Hmm. Benim dersanem var. Sorun çıkartabilir ama telefondan girerim. Zaten hergün değil dersane. Sorun olmaz yani :)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Sen sana verilecek dosyaları en geç 1 hafta içinde test et. Ama mutlaka test et yeter :)
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Tamamdır :) Katılıyorum. Kesin yani hem sen onaylıyorsun hem ben istiyorum o zaman bu iş oldu :D
 
ByKatre

ByKatre

Üye


Ben Anılbaran'ı 5800 testeri olarak alacağım. Onunla çok iyi çalışmalarımız oldu. O yüzden 5800'da önceliği ona veriyorum :) Seni almayı çok isterim. Ancak önce Anılbaran'a sormam lazım.

Kesinlikle Benden Önce Anıl Baran Vardı Öncelik Onun Anlıyorum Seni Zaten Ben Okullar Başlayana Kadar Yapabilirim Sonra Fırsatım Olmayabilir :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Konu güncellenmiştir.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Daha kolay iletişime geçebileceğimiz bir yer bul furkan abi :D Forumda tam takip edilemiyor. MSN için grup kuralım, herkes birbirine messenger adresini versin, MSN'den iletişim kuralım. Daha kolay olur.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Bana Uyar ***** Edit Msn Adresimi Sildim
 
Ulysseus

Ulysseus

Üye
Daha kolay iletişime geçebileceğimiz bir yer bul furkan abi :D Forumda tam takip edilemiyor. MSN için grup kuralım, herkes birbirine messenger adresini versin, MSN'den iletişim kuralım. Daha kolay olur.

Skype'de olabilir.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
İletişim için MSN kullanabiliriz. Ekibe katılanlardan MSN adreslerini özel mesajla bana göndermelerini rica edeceğim. Açıktan vermeyin ne olur ne olmaz :)
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Bencede. Kötü niyetliler olabilir.
 
Uchiha Sasukee

Uchiha Sasukee

Üye
Furkan abi gelen mesajlarına bak.
 
ANIL

ANIL

Admin
Konu sahibi isteği üzerine :locked:
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt