Nokia Lumia Flash Atma (videolu)

Sponsorlu Bağlantılar

kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
pc'de nokia care suite kurulu mu?

listede yazan 4 proğramda (Nss ve Navi kurulumsuz çalışsada) kurulu ondada denedim flash olayını ama telefonu görüyor fakat video daki kısım (yani uygulamanın sol tarafındaki menüler) yok o yüzden onunla atamıyorum.
 


Ulumem63

Ulumem63

Üye
abi benim ki vodafone oparator verirler mi acaba söylersen sevinirim
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi benim ki vodafone oparator verirler mi acaba söylersen sevinirim

yeni almadiysan muşteri hizmetlerini ara durumu izah et guzel bir dille yurtdişinda yaşiyorum falan de verirler. Olmazsa Turkiye'den bir vodafone hattiyla dene calişabilir.
 
Ulumem63

Ulumem63

Üye
abi tel çalışıyor internete falan girebiliyorum sıkıntı yok o taraftan sorun uygulama yüklemekte

- - - Eklendi - - -

bide hattım zaten türkiye dekine kayıtlı yurt dışı diğil yani
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sen bootloader kilidini istiyorsun. Onu microsoft ve nokiadan başka acabilen yok şu anda.
 
Ulumem63

Ulumem63

Üye
microsofttan nasıl alacm bi anlatsan sana zahmet ben denedim olmadı
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
microsofttan nasıl alacm bi anlatsan sana zahmet ben denedim olmadı

oncelikle 99$ vermen gerektigini soyluyeyim. Microsoftun sitesinden bir geliştirici hesabi acip app bub' a girdikten sonra 99$ a cihaz kilidini uc kereye mahsus acabiliyorsun. Yalniz kilidi actiktan sonra hicbir şekilde guncelleme yapamazsin cihazi zune'a bagladigin anda tekrar kilitlenir.
 
Ulumem63

Ulumem63

Üye
e uygulamaları nasıl indirecem o zaman
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
e uygulamaları nasıl indirecem o zaman

biraz sabredip kolay bir hack yontemi bulunmasini bekliyecez hepberaber. Bu sure icinde de marketteki ucretsiz oyun ve uygulamalarla idare edicez. :)
 
Ulumem63

Ulumem63

Üye
hmm onu anladım ama microsofta üye olamıyorum üyelik paneli yok windows phone de var o da ettim etmedim kabül etmiyor üyeliğimi anlamadım

- - - Eklendi - - -

abi bu promosyon kodu istiyor onu nerde bulacam acaba
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
buradaki yonergeleri izlersen yapabilirsin.
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
listede yazan 4 proğramda (Nss ve Navi kurulumsuz çalışsada) kurulu ondada denedim flash olayını ama telefonu görüyor fakat video daki kısım (yani uygulamanın sol tarafındaki menüler) yok o yüzden onunla atamıyorum.

help pleaseeeeeee...
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye


ustgeki menuleri kullanmayi denedin mi?

denedim abi olmuyor :( programlari komple kaldirdm tekrar yukledim yine olmadi.bilgisayarim menusunden usb suruculerine baktim kullanilmiyor yaziyor tel bagli oldugu halde girişlerdemi sorun var anlamadim gitti :(
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
denedim abi olmuyor :( programlari komple kaldirdm tekrar yukledim yine olmadi.bilgisayarim menusunden usb suruculerine baktim kullanilmiyor yaziyor tel bagli oldugu halde girişlerdemi sorun var anlamadim gitti :(

kullandigin usb portunu sol alt koşede gosterir 1. Veya 2 yolda bagli olmali cihaz. Daha sonra ustteki flashing sekmesine tikladiginda sag ust cercevede cihazin rm kodu gozukur onu sectiginde sag orta orta bolmede dosyalar gozukur ve flash dediginde gerisini kendisi halleder bu şekilde olmasi lazim normalde. Pc'yi acinca daha detayli yardimci olmaya calişirim.
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
denedim abi olmuyor :( programlari komple kaldirdm tekrar yukledim yine olmadi.bilgisayarim menusunden usb suruculerine baktim kullanilmiyor yaziyor tel bagli oldugu halde girişlerdemi sorun var anlamadim gitti :(

phonex te kurulumu arkadasim
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
phonex te kurulumu arkadasim

o kurulu değil.onudamı kuracaz?Nss de denediğimde flash ı sol altta Nokia usb connectivity yazıyor read dediğimde

Checking selection...Supported(USB) interface selected.
Init connection...No (JSON) for this function.

bu yazıyor...

nokia care suit de denediğimde ise sol üstte RM-801 yazıyor sağda tüm özellikleri yazıyor ama yine solda ortadaki menüler görünmüyor. :(

bu arada EURO1 bölgesi neresi oluyor? Naviden baktımda benim telefonun kodu 059J3G0 EURO1 yazıyor...ayrıca Nss de telefonun product kodu 059J2N6 böyle görünüyor ama navide bu kod hiç yok. kafam karıştı :hmmm
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
o kurulu değil.onudamı kuracaz?Nss de denediğimde flash ı sol altta Nokia usb connectivity yazıyor read dediğimde

Checking selection...Supported(USB) interface selected.
Init connection...No (JSON) for this function.

bu yazıyor...

nokia care suit de denediğimde ise sol üstte RM-801 yazıyor sağda tüm özellikleri yazıyor ama yine solda ortadaki menüler görünmüyor. :(

daha once nokia cihazina flash attiysan arkadasim onda yaptigin gibi phonex in icerisine RM-801 dosyasi olusturup flash layacagin dosyalari onun icerisine atacaksin
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
daha once nokia cihazina flash attiysan arkadasim onda yaptigin gibi phonex in icerisine RM-801 dosyasi olusturup flash layacagin dosyalari onun icerisine atacaksin

Nss yada Nokia care suit le deilde Phoenix lemi atacam flash ı?pc mde phoenix klasörü var ve içindede flash dosyaları var ama proğramı kurulu deil. yani phoenix in kendisi yk
 

Benzer Konular



Üst Alt