Yeni Nesil Sömürgeci Sistem

Sponsorlu Bağlantılar



avcitalip

avcitalip

Üye


:züü:

.... Ve korsanlar ölür (acı son).

Ben mutlu son istiyordum çok mu somuru:

:) onuda cracklerler merak etme,antivirüsleri nasıl crackliyorsalar onlarıda öyle cracklerler ama en iyisi orijinalini almak ama bu şekilde kiralayarak değil milleti resmen teşvik ederler...
 
PriZm

PriZm

Üye
:) onuda lerler merak etme,antivirüsleri nasıl liyorsalar onlarıda öyle lerler ama en iyisi orijinalini almak ama bu şekilde kiralayarak değil milleti resmen teşvik ederler...


c r a c k mi diyecektin?:ehe
 
avcitalip

avcitalip

Üye



c r a c k mi diyecektin?:ehe

evet aynı şey değil mi bunlar ?

forum kurallarını hatırlatmak istiyorsan c r a c k l i içerik falan paylaşmıyoruz sadece konuşuyoruz bir problem olacağını sanmam
 
PriZm

PriZm

Üye
evet aynı şey değil mi bunlar ?

forum kurallarını hatırlatmak istiyorsan c r a c k l i içerik falan paylaşmıyoruz sadece konuşuyoruz bir problem olacağını sanmam

mesajına bak yazılar sansürlenmiş ondan bahsediyorum :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
:) onuda cracklerler merak etme,antivirüsleri nasıl crackliyorsalar onlarıda öyle cracklerler ama en iyisi orijinalini almak ama bu şekilde kiralayarak değil milleti resmen teşvik ederler...

Oyun içi satın alma işi direkt paraya bakar hacklenemez :hmmm
 
anılbaran

anılbaran

Üye
rambo sana bişi dicem sen alacagın telefonu kak yıl kullanmayı düşünüyosun ? :)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
rambo sana bişi dicem sen alacagın telefonu kak yıl kullanmayı düşünüyosun ? :)

Telefonun teknolojik gelişmelere dayanabildiği kadar. Yani, alacağım telefonun RAM'i, CPU'su, GPU'su, diğer donanımları idare ettiği sürece elimde kalacak. 5230 illallah dedirttirmişti. Ne kamerası iyi ne oyun oynayabiliyorsun ne Wifi'si vardı. Bir de ekranı küçük yazı yazmakta zordu. Xperia pro aldım çok rahatladım. Bakalım sıradaki de böyle iyi birşey olmalı.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
bence fazla para verme derim öyle bi sistem ki hoopp hemen digerinin pabucu damda. Bunu şuan en çok yapan Samsung fazla cihazı var diye pek tınlamıyor. Sony alabilirsin alcaksan gerçi oda öyle ama yinede sony candır .
 
Kerim.

Kerim.

Üye
bence fazla para verme derim öyle bi sistem ki hoopp hemen digerinin pabucu damda. Bunu şuan en çok yapan Samsung fazla cihazı var diye pek tınlamıyor. Sony alabilirsin alcaksan gerçi oda öyle ama yinede sony candır .

Sony candır ama insan canına çok zarar veriyor:D
 
asigsasi

asigsasi

Üye
eski çağrı cihazlarına devam ederiz ondan da para alacak halleri yok ya
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Windows 9'da böyle online olsa ve para isterse bittik biz :D
 

cukuleaks

Üye
Garip ilginç :hmmm
 
abandonware

abandonware

Üye
bende kısmen katılıyorum.
 
MrExpert

MrExpert

Üye


Oyun içi satın alma işi direkt paraya bakar hacklenemez :hmmm

Eğer mobil içinde cheat engine programı çıkarsa hacklene bilir cheat engine ile nasıl facebookda oyun için satın almalar hacklene biliyorsa oda hacklenir ozamn..
 
yakup_281

yakup_281

Üye
adamlar napsın ben bugüne kadar para veripte bir oyun uygulama almadım onlar yapsın biz kullanalım peki bu adamlar kazanç sağlamasa bize daha iyisini nasıl sağlayacaklar bunun sömürgecilikle alakası yok bence

- - - Eklendi - - -

Eğer mobil içinde cheat engine programı çıkarsa hacklene bilir cheat engine ile nasıl facebookda oyun için satın almalar hacklene biliyorsa oda hacklenir ozamn..

androidte var cheat engine gibi bir program
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
İster inanın ister inanmayın => sömürgeciliktir.

Ama sistemli sömürgecilik. Adamlar ekran kartı güçlü telefonlar çıkarıyor ki oyun yapımcıları kazansın. Oyun yapımcıları da güçlü sistem gerektiren oyunlar çıkarıyor ki telefon yapımcıları kazansın. Arada giden biziz :)
 


Üst Alt