Nokia Lumia Flash Atma (videolu)

Sponsorlu Bağlantılar



nejter76

Üye
yardim ve paylasimin icin tesekkurler benim isim olmaz simde kilitli heralde bootloader da kilitli yardimin icin tesekkurler
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yardim ve paylasimin icin tesekkurler benim isim olmaz simde kilitli heralde bootloader da kilitli yardimin icin tesekkurler

sim de kilitli heralde derken başka bir opperator simi takip denemedin mi?
 

nejter76

Üye
ben belcikada kaliyom uc hat var denedim olmadi mobistar-base-broximus telefonu almanyadan aldim
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben belcikada kaliyom uc hat var denedim olmadi mobistar-base-broximus telefonu almanyadan aldim

o zaman cihaz simkilitli verdigim sitelerden veya operatorunden kilit kodunu alabilirsin. Once operatorden şansini dene muşteri hizmetlerini arayip simkilit kodunu iste verirler inşallah.
 

nejter76

Üye
yardimlarin icin tesekkurler
 
Ulumem63

Ulumem63

Üye
ya ben microsofta uyeyim ama nasil boot şifresi alacagimi bilmiyorum siteye baktim bişey anlamadim
 

nejter76

Üye


o zaman cihaz simkilitli verdigim sitelerden veya operatorunden kilit kodunu alabilirsin. Once operatorden şansini dene muşteri hizmetlerini arayip simkilit kodunu iste verirler inşallah.
evet olmadi baska bir yolu yokmu
 

nejter76

Üye

sim kilidi hangi operatore ait soylersen araştirip donerim sana.


- - - Eklendi - - -
almanyadan geldi hangi sim oldunu nerden ogrenebilirim tel ayarlarinda yok


geliştirici hesabinla apphub a giriş yapip yonlendirmeleri takip et

heralde t mobil
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
en son attigim flas programin logosu var ---singtel---- logosu
her flas attigimda deyisiyor simdiki singtel bumu oluyor

O degil orjinal romdaki reklami bulman veya telefon kutusundaki etiketleri kontrol etmen lazim. Keske flash atmadan once orjinal rom yedegini alsaydin.
 

nejter76

Üye


O degil orjinal romdaki reklami bulman veya telefon kutusundaki etiketleri kontrol etmen lazim. Keske flash atmadan once orjinal rom yedegini alsaydin.
kutuda bu bilgiler tek var ---ljprm-801---- burdan bir sey cikarabilirmiyiz

- - - Eklendi - - -



O degil orjinal romdaki reklami bulman veya telefon kutusundaki etiketleri kontrol etmen lazim. Keske flash atmadan once orjinal rom yedegini alsaydin.
kutuda bu bilgiler tek var ---ljprm-801---- burdan bir sey cikarabilirmiyiz
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kutuda bu bilgiler tek var ---ljprm-801---- burdan bir sey cikarabilirmiyiz

- - - Eklendi - - -


kutuda bu bilgiler tek var ---ljprm-801---- burdan bir sey cikarabilirmiyiz

cikaramayiz yada ben cikaramam. Cihazin aldigin yerle temasa gecmen lazim.
 

nejter76

Üye


cikaramayiz yada ben cikaramam. Cihazin aldigin yerle temasa gecmen lazim.
6 ay once bana n8 geldi sim kilitliydi rastgele bir flas attim telefon coktu biraz ugrastikdan sonra bir flas attim telefon acildi ve simn kilitide acildi bunada oyle ugrasdim olmadi yapacagimiz baska bir ayar yokmù
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
6 ay once bana n8 geldi sim kilitliydi rastgele bir flas attim telefon coktu biraz ugrastikdan sonra bir flas attim telefon acildi ve simn kilitide acildi bunada oyle ugrasdim olmadi yapacagimiz baska bir ayar yokmù

ben senin ugraşitiginin belki on kati ugraştim hem de profesyonel ekipmanlarla ama wp acilmiyor.
 

Benzer Konular



Üst Alt