Nokia Kameraları Daha da Güçlenecek

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye

Çok harika yahu şu N9 tasarımı :eller:

Bir tane Asha gördüm geçenlerde tasarımı çok güzeldi bir o bir de N9.O asha tasarımını akıllı telefonlarda da görmek isterim açıkçası.Asha 306 idi galiba.

Evet 306'mış


 


MasteLaa

MasteLaa

Üye


Bir tane Asha gördüm geçenlerde tasarımı çok güzeldi bir o bir de N9.O asha tasarımını akıllı telefonlarda da görmek isterim açıkçası.Asha 306 idi galiba.

Evet 306'mış


N9 un tasarımını tutamaz valla :kıskıs: Ben sevemedim Asha yı :D
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye

N9 un tasarımını tutamaz valla :kıskıs: Ben sevemedim Asha yı :D

Bencede ama bu tasarımda çok hoşuma gitti :) Arama ve kapatma tuşları yerine Wp'nin standart 3'lü tuş takımı olsaydı oh mis
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Kingmortall

Kingmortall

Üye
n8 candır be canon fotograf makinası ile aynı ayarda çekiyor :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Xperia Pro'nun tasarımını daçok beğenmiştim :)
 
phasan

phasan

Üye
hersey kamera degıl bu sekılde bıyere varamaz boylemı acaba tekrar nokıa yı ıcon halıne getırmeye calısıyolar anlamıyorum teknolojı olarak ınanılmaz gerıde kaldılar kamerayla herseyı hallettıgınımı sanıyorlar anlamadımkı :hmmm bence baska sekılde gelısmelelıler

haklısın kamara yetmez en az artık 2 çekırdeklı telefonlar çıkmısken benım bıldıgım bunlarda daha 1 çekırdek pek yetmıyor
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
haklısın kamara yetmez en az artık 2 çekırdeklı telefonlar çıkmısken benım bıldıgım bunlarda daha 1 çekırdek pek yetmıyor

Her konuya 2 çekirdekli telefon geliyor diyoruz hala çok geride deniliyor.Ayrıca o gelecek çift çekirdek diğer sistemlerdeki performanstan çok daha fazlasını sunar.
 
atakan25

atakan25

Üye
beceremiyolar kamerayla uğraşıyolar :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt