kaç kilosun lan ?
arnavut biberi....
Gerçekler acı ise;
gerçek=acı dır,
yani kendi hakkınızda bir "acı" söyleyin olabilir...
Beyin bedava!,,,![]()

Bdnım saclarım tek kıymetlımdr tabı bikaç şey harıç
yarıma düşür porsyonu baklava olucak
daha demin tartildim 119.8 kiloyum kilo vermişim
- - - Eklendi - - -
![]()

benimkiler daha kıymetli (lisedeyken koyulaşınca kafayı yemiştim herneyse açıldı)Bdnım saclarım tek kıymetlımdr tabı bikaç şey harıç
yarıma düşür porsyonu baklava olucak
- - - Eklendi - - -
benimkiler daha kıymetli (lisedeyken koyulaşınca kafayı yemiştim herneyse açıldı)

Bir yanlış kaç doğrumoralım hiç normal olmaz hep bozuktur enson nezamn içten güldün dersen hatırlamıyorum gülsemde hep arkasında bı hüzün vardır


farkettım benden sana geçtı sanırımBir yanlış kaç doğru
yeniden takılır diline:P
Şaklaban gibiyim bu aralar![]()
Bende hep vardı zaten
farkettım benden sana geçtı sanırım
Deliyim sanırım
16 yaşında olmama rağmen hala çizgiroman hastasıyım![]()
Döndüm sanırım. hala hatırlanıyor olmak sevinç verici. (gerçi nasıl hatırlannıldığıda önemli). yoktum bi süre neden? bahane çok aslında iş yğunluğu, bunalım. (kenim bile inamadım bahanelre, koktum diyomuyorum da peh...)

