pek belli etmem ama konuşmayı fazla sevmem![]()

pek belli etmem ama konuşmayı fazla sevmem![]()

Yukardakı uyenın azını burnunu patlatasm war ablacan sensn o
ne alcan adaş
Yalnız arka sayfaya atılmış yazın yukarıda üye yazısı olmuyor yani![]()
Yeni telefon almak için sabırsızlanıyorum IOS'tan çok sıkıldım -.-
ne alcan adaş
kaç kilosun lan ?sabah kahvaltıda açlık durumuma göre 1-1.5 ekmek arası yerim
