Kendi Hakkınızda Bir Gercek Söleyin

Sponsorlu Bağlantılar

jackalmami

jackalmami

Üye
arnavut biberi....

Gerçekler acı ise;
gerçek=acı dır,
yani kendi hakkınızda bir "acı" söyleyin olabilir...
Beyin bedava!,,, :ehe
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
sabah biri bana kalk dese, beş on saniye sonra hadi kalksana dese, orada silah varsa vururum onu. Bu kadar çabuk sinirleniyorum :zzz:
 

pelın_

    Konu Sahibi
Bdnım saclarım tek kıymetlımdr tabı bikaç şey harıç
 
berky41

berky41

Üye
Bdnım saclarım tek kıymetlımdr tabı bikaç şey harıç

aaaaaaa herkez senin topuklu hastası olduğunu biliyor.
Bu arada ben belli etmiyom ama fazla konusmayı sevmem.çunku hazır cevap biriyim.karsımdakini kırmamak icin konusmamaya calısırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

    Konu Sahibi
yarıma düşür porsyonu baklava olucak :D

- - - Eklendi - - -


benimkiler daha kıymetli (lisedeyken koyulaşınca kafayı yemiştim herneyse açıldı)



uzun saç herşeyimdir bilen bilir saçlarım uzundur:)
topuklu harıç tabıkıde
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
En yakın arkadaşım bir insan değil bir papağandır.İnsanlarla pek iyi geçinemem biraz anormal bir kişiyimdir -.-
 

pelın_

    Konu Sahibi
moralım hiç normal olmaz hep bozuktur enson nezamn içten güldün dersen hatırlamıyorum gülsemde hep arkasında bı hüzün vardır
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
moralım hiç normal olmaz hep bozuktur enson nezamn içten güldün dersen hatırlamıyorum gülsemde hep arkasında bı hüzün vardır
Bir yanlış kaç doğru:D
yeniden takılır diline:P

Şaklaban gibiyim bu aralar(h)
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Az önce 3. defa herşeye anan diyen lama SWF'sini izledim yinede gözümden yaş geldi.
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
16 yaşında olmama rağmen hala çizgiroman hastasıyım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
jackalmami

jackalmami

Üye
gelecekle ilgili plan uzun zamandır kurmam!
Nabza göre şerbet vermeyi daha çok severim(en azından hayal kırıklığı olmuyor)
hayal kurmayı ise azalttım sigara misali yavaş yavaş bırakıyorum :hmmm
 
Şizofren_

Şizofren_

Üye
Deliyim sanırım
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
16 yaşında olmama rağmen hala çizgiroman hastasıyım :)

Yaşım 22 olmasına rağmen hala manga hastasıyım (Japon çizgi romanları) Ayrıca 70-80 yaşında bayıla bayıla okuyan insanlar olduğunu görünce kendimi değişik hissetmiyorum -.-
 
Şizofren_

Şizofren_

Üye
Döndüm sanırım. hala hatırlanıyor olmak sevinç verici. (gerçi nasıl hatırlannıldığıda önemli). yoktum bi süre neden? bahane çok aslında iş yğunluğu, bunalım. (kenim bile inamadım bahanelre, koktum diyomuyorum da peh...)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Döndüm sanırım. hala hatırlanıyor olmak sevinç verici. (gerçi nasıl hatırlannıldığıda önemli). yoktum bi süre neden? bahane çok aslında iş yğunluğu, bunalım. (kenim bile inamadım bahanelre, koktum diyomuyorum da peh...)

hatırlayamadım :hmmm
 


Üst Alt