man20
Üye
gel kapışalım tr nin en iyi 3 şöför arasındaymış pehhh. Bende dünya nın 1 numarasıyım o zaman... Ayrıca belirtmeden edemiyeceğim namağlup biriyimdir![]()
yarışı başlatan olabilirimdaha benle karşılaşmamışın bilader![]()
hep bi kız başlatır ya yarışı o yüzden 
- - - Eklendi - - -
ne işte çalışıosun? işinden nefret ettiğine göre ayakkabıcıda çalışmıosundurişimden nefret edıyorum






