ldren
Üye
Kredi kartı ASGARİ ÖDEME ???
arkadaşlar ben play kredi kartı kullanıyorum kredi kartının limiti 500tl
bu ay ödemem gereken borc 433tl idi
fakat elimde o kadar param olmadıgı için ben bu ay 433tl nin asgarisi olan 173tl yatırdım... internet bankacılıgından kartımı kontrol edince kullanılabilir limit 201 tl yazıyor önceden 30tl idi (asgarisini yatırınca 201tl oldu)
şimdi ben bu 433tl diger ay mı yatırıcam veya yatırırsam 433-201=232 tl mi ödeyecegim???
bide ben asgari tutarı ödeyerek borcumun sadece 1 ay uzatmamımı sağladı yani 173tl havaya mı gitti???
bu ay ödemem gereken borc 433tl idi
fakat elimde o kadar param olmadıgı için ben bu ay 433tl nin asgarisi olan 173tl yatırdım... internet bankacılıgından kartımı kontrol edince kullanılabilir limit 201 tl yazıyor önceden 30tl idi (asgarisini yatırınca 201tl oldu)
şimdi ben bu 433tl diger ay mı yatırıcam veya yatırırsam 433-201=232 tl mi ödeyecegim???
bide ben asgari tutarı ödeyerek borcumun sadece 1 ay uzatmamımı sağladı yani 173tl havaya mı gitti???
270 tl gelecek aya var..