Polymath
Üye
ben olsam siteyi reklamlarla doldururdum![]()
gördüğüm kadarıyla sitede 3 reklam var bide ttnet desteği. tahminimce bi ayda 200-300tl kazanıyordur adminbirisi admini konuya çağırsın
![]()
Şahsen ayda 200 300 tl için yapmazdım ben
Kazansınlar allah daha çok kazandırsın ama insan merak ediyor bazen. Sonuçta 2 milyon küsür üyesi olan bir site. İyi reklam koyma yeri. Ben diyorum ayda 5 bin tl 
birisi admini konuya çağırsın



