Maxicep ayda ne kadar kazanıyor ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Polymath

Polymath

Üye

ben olsam siteyi reklamlarla doldururdum :sirit:
gördüğüm kadarıyla sitede 3 reklam var bide ttnet desteği. tahminimce bi ayda 200-300tl kazanıyordur admin
:hmmm birisi admini konuya çağırsın :ehe

Şahsen ayda 200 300 tl için yapmazdım ben :naughty: Kazansınlar allah daha çok kazandırsın ama insan merak ediyor bazen. Sonuçta 2 milyon küsür üyesi olan bir site. İyi reklam koyma yeri. Ben diyorum ayda 5 bin tl :D
 


DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
admin ortalıkta yok :d:
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Üye basina düsen yillik gelir ne kadar acaba :D
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
Şahsen ayda 200 300 tl için yapmazdım ben :naughty: Kazansınlar allah daha çok kazandırsın ama insan merak ediyor bazen. Sonuçta 2 milyon küsür üyesi olan bir site. İyi reklam koyma yeri. Ben diyorum ayda 5 bin tl :D

5bin mi uçmuşsun sen görende dh sanar forumda 3 sponsor var onlardan da ne kazanıcak :ehe
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
ve sonuç 30 ban ve 1 hafta ortalıkta görünmeyen admin :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt