Maxicep Modderlerine Özel Bölüm ya da Kategori

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Maxicep Modderlerine Özel Bölüm ya da Kategori
MaxiCep yöneticilerine sunacağım bu teklif çok büyük önem taşıyor.

MaxiCep'te şuan aktif olarak 10'dan fazla modder CFW paylaşıyor ve desteklerini paylaştıkları CFW'ler doğrultusunda devam ettiriyor.

Fakat şöyle bir sorun var: TCK ekibi dışında hiçbir modder bir başkasına güvenmiyor. Nedeni ise önceden yaşanan çalıntı sorunu. Bu yüzden sadece CFW paylaşımları yapıyorlar. Mod paylaşımları yapılmıyor. Mod paylaşımı yapılmayınca modderlerin CFW'lerinin kalitesi aynı düzeyde kalıyor, yükselmiyor.

Eğer sadece modderlerin görebileceği bir bölüm olursa, o bölümde modderler kendi aralarında tartışma yapabilir, mod paylaşabilir, proje üretebilirler. Ayrıca, modderler birleşerek daha iyi CFW'ler sunabilir veya, birbirlerinin tecrübelerinden yararlanarak CFW'lerinin kalitelerini arttırabilirler.

Böyle birşey yönetim tarafından değerlendirilip yürürlüğe konulursa, benim başka bir amacı gerçekleştirebilme şansım olacak: Türkiye'nin en iyi modderlerini toplayıp, bir nevi developer gibi, ekip kurarak yapılan çalışmaların kalitesini optimuma ulaşacak. Projeler daha kolay hedefine ulaşabilecektir.
 


Şehriyar

Şehriyar

Üye
Adminler ne der bu konuda bilmiyorum ama ben bir fikir verebilirim.

Bunun için ayrı bir kategoriye gerek olmayabilir. Sosyal Gruplardan grup kurarak halledebilirsiniz..

http://www.maxicep.com/group.php?do=create

Eklentide verdiğim resimdeki gibi ayarlarsanız işiniz olur...
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Praetor, Revengeful ve Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Adminler ne der bu konuda bilmiyorum ama ben bir fikir verebilirim.

Bunun için ayrı bir kategoriye gerek olmayabilir. Sosyal Gruplardan grup kurarak halledebilirsiniz..

http://www.maxicep.com/group.php?do=create

Eklentide verdiğim resimdeki gibi ayarlarsanız işiniz olur...

Bu özellik çok fazla kullanılmadığından ben dahil herkes yabancılık çekebilir. Ancak doğru bir yöntem. Yine de forumda paylaşım yapmak daha kolay ve ilgi çekici.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Ben yaklaşık 1 ay önce istemiştim. Fakat kimse istemiyor.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ben yaklaşık 1 ay önce istemiştim. Fakat kimse istemiyor.

Bu sefer ki, biraz daha değişik. Normal üyelerin göremeyeceği türden. Grup kısmı hemen benimde aklıma geldi. Ancak şimdi o gruba ben bile girmiyorum. Alışkın değiliz usta.
 
TheMadness

TheMadness

Üye


Bu sefer ki, biraz daha değişik. Normal üyelerin göremeyeceği türden. Grup kısmı hemen benimde aklıma geldi. Ancak şimdi o gruba ben bile girmiyorum. Alışkın değiliz usta.

iyi fikir özel rütbe olur onlar girer sadece ;)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bu adreste ben grup kurmuştum: Symbian Modderler - MaxiCep.Com

Grubun dezantajları var. Ne zaman cevap gelmiş bilemiyorsun. Bir bildirim yok, takip edemiyorsun. Abone olmak gerekiyor. Sadece yöneticiler konu açabiliyor. Yani çok kısıtlı. Dikkat edin sadece 5 cevap almış bir konu var o grupta. Diğer konu ise sadece 1 cevap almış.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Kurulsun baştan beri destekliyorum zaten. Olmadı kendimize özel bir forum açarız sadece mod işi için reklam amaçlı değil.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
bende destekliyorum bu fikri
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kurulsun baştan beri destekliyorum zaten. Olmadı kendimize özel bir forum açarız sadece mod işi için reklam amaçlı değil.

O kadar değil :D Önemli olan maxicepten birleşip birşeyler yapmamızdır.
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
bende destekliyorum açılmalı :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
bende destekliyorum açılmalı :oke:

Teşekkür ederim. Ekip planlarını böylece kurtarabiliriz.

Oğuzhan, hazır sen mesaj atmışken senden bir örnek vererek konuyu pekiştirmek istiyorum:

- Oğuzhan TCK CFW'sinde gördüğü bir özelliği istedi. Bende izin istediği için özelliği alabileceğini belirttim. Yalnız paylaşma yasağı koydum.

Burada, CFW'de yaptığım özgün modlamaların binlerce üye tarafından sömürülerek kullanılmanılması hiç hoşuma gitmediğinden böyle birşey yaptım. Modlamalarımı, CFW taktiklerimi, kılavuzlarımı öyle direkt paylaşmak istemiyorum. Biliyorum ki hiç teşekkür eden çıkmasa da binlerce kullanıcı emek hırsızlığı yapacaktır.

Bütün modderlerde benim gibi düşünüyor. Bu yüzden kimse yaptığı özgün modlamaları veya tecrübelerini paylaşmıyor. Dediğim gibi sadece bizim göreceğimiz bölümler olursa, herkes tecrübesini aktarmaktan korkmayacak, CFW'lerin kalitesi katlanarak artacaktır.

Hatta MaxiCep'in paylaşım kalitesini de çok büyük ölçüde etkileyecektir.

Bölüm açıldıktan sonra Oğzuhan'nı istediği modu ben direkt ilgili bölümde paylaşırım mesela. Sadece Oğuzhan değil, tüm modderler yararlanır.
 

Hasan

Üye
iyi düşünmüşsün sizin açınızdan çok iyi olur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Incredible

Incredible

Üye
güzel bir fikir bence.Moderator Odası gibi ayarlanabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye


Teşekkür ederim. Ekip planlarını böylece kurtarabiliriz.

Oğuzhan, hazır sen mesaj atmışken senden bir örnek vererek konuyu pekiştirmek istiyorum:

- Oğuzhan TCK CFW'sinde gördüğü bir özelliği istedi. Bende izin istediği için özelliği alabileceğini belirttim. Yalnız paylaşma yasağı koydum.

Burada, CFW'de yaptığım özgün modlamaların binlerce üye tarafından sömürülerek kullanılmanılması hiç hoşuma gitmediğinden böyle birşey yaptım. Modlamalarımı, CFW taktiklerimi, kılavuzlarımı öyle direkt paylaşmak istemiyorum. Biliyorum ki hiç teşekkür eden çıkmasa da binlerce kullanıcı emek hırsızlığı yapacaktır.

Bütün modderlerde benim gibi düşünüyor. Bu yüzden kimse yaptığı özgün modlamaları veya tecrübelerini paylaşmıyor. Dediğim gibi sadece bizim göreceğimiz bölümler olursa, herkes tecrübesini aktarmaktan korkmayacak, CFW'lerin kalitesi katlanarak artacaktır.

Hatta MaxiCep'in paylaşım kalitesini de çok büyük ölçüde etkileyecektir.

Bölüm açıldıktan sonra Oğzuhan'nı istediği modu ben direkt ilgili bölümde paylaşırım mesela. Sadece Oğuzhan değil, tüm modderler yararlanır.
hangi mod bu merak ettim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt