N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

owenefe

Üye
microsoft officeyi kurdum telefonun anasını ağlattı c hafızasını bitirdi..kalkmıyorda napıcam bilmiyorm boş yer 40mb kaldı
 


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
microsoft officeyi kurdum telefonun anasını ağlattı c hafızasını bitirdi..kalkmıyorda napıcam bilmiyorm boş yer 40mb kaldı

Ne hata veriyor ayrıca nerden yüklediniz ?

Bendede kurtuluş-V5 yüklü ve office kullanıyorum

 
ANIL

ANIL

Admin
microsoft officeyi kurdum telefonun anasını ağlattı c hafızasını bitirdi..kalkmıyorda napıcam bilmiyorm boş yer 40mb kaldı

Soft format atarsan hafızan yerine gelir biraz.
 

owenefe

Üye
sa hocam sendki quıclik offıce bnm dedgm mıcrsft offıce..formatldm ama gıtmedı bn baya ugrastm suan bos yer 140MB SIZDE durm nedr ona gore bastan yazlm atcm
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
sa hocam sendki quıclik offıce bnm dedgm mıcrsft offıce..formatldm ama gıtmedı bn baya ugrastm suan bos yer 140MB SIZDE durm nedr ona gore bastan yazlm atcm

Bende 150mb bence tekrar flashla arkadasım
 

owenefe

Üye
eyw hocam son birşey daha memcheck iile baktığında rami kaç gösteriyor kullanım olarak onada bakabilirmisin ona göre flashlıyacagm hemen
 

hus.277

Üye
nokıa drop bir türlü ağa bağlanmıyor cevabını bilen arkadaş varmı .
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
abi hangilerni indrceZ bi yardm etseniz. Kendi kodunuz warsa fln yazili ama bsy anlamadm
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
arkadslr bi yardim edin. Kendi kendime yapmak istedim olmadi. Scandinavia'ya döndum telefn dead olunca. Tam anlamyla kurulum yapmak icin neleri indirmem gerek? Net bi sekilde yazin lutfn. Flash konusunda sorun yok sadece mediafire'da cikan dosyalardan hanglriní indrmem gerek?
 
mh.

mh.

Üye
arkadslr bi yardim edin. Kendi kendime yapmak istedim olmadi. Scandinavia'ya döndum telefn dead olunca. Tam anlamyla kurulum yapmak icin neleri
indirmem gerek? Net bi sekilde yazin lutfn. Flash konusunda sorun yok sadece mediafire'da cikan dosyalardan hanglriní indrmem gerek?

arkadaşım 2 saate kadar pc başına geçeceğim sana yardımcı olurum.
 
mh.

mh.

Üye
<a href="http://speedy.sh/33qdQ/Ekran-Al-nt-s.PNG">Download at SpeedyShare</a>

''KeSeGeN'' arkadaşım yukarıdaki resime bakarsın.
siyahla işaretlediğim dosyaları indirirsin flaslarsın. sıkıntı olursa yine yardımcı olurum.


---------- Eklendi @ 17:00:33 ---------- Yazıldı @ 16:59:05 ----------



''KeSeGeN'' arkadaşım yukarıdaki resime bakarsın.
siyahla işaretlediğim dosyaları indirirsin flaslarsın. sıkıntı olursa yine yardımcı olurum.
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
<a href="http://speedy.sh/33qdQ/Ekran-Al-nt-s.PNG">Download at SpeedyShare</a>

''KeSeGeN'' arkadaşım yukarıdaki resime bakarsın.
siyahla işaretlediğim dosyaları indirirsin flaslarsın. sıkıntı olursa yine yardımcı olurum.


---------- Eklendi @ 17:00:33 ---------- Yazıldı @ 16:59:05 ----------



''KeSeGeN'' arkadaşım yukarıdaki resime bakarsın.
siyahla işaretlediğim dosyaları indirirsin flaslarsın. sıkıntı olursa yine yardımcı olurum.

sagol kardsm


---------- Eklendi @ 19:32:00 ---------- Yazıldı @ 19:29:11 ----------

ama ben zaten onlari indrip yaptm olmadi.
 

ggokhan008

Üye
arkadaşlar bi yardım edin yükledim ama atom bebek çalışmıyor acaba bu flaş player i biryer den bulup yükleyemez miyim
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
sizden bir ricam var.dillerin içine rusça da eklemek istiyorum. Hem telefon dili hem sözlük.onu nasıl yapabilirim.veya uzun sürmeyecekse siz yapabilirseniz çok makbule geçer
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sizden bir ricam var.dillerin içine rusça da eklemek istiyorum. Hem telefon dili hem sözlük.onu nasıl yapabilirim.veya uzun sürmeyecekse siz yapabilirseniz çok makbule geçer
bana rusca rofs2 yollayin hallederiz sorun degil.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
ben küçük bir araştırma ile yaptım sanırım şu an nokia firmware editor ile baktığımda language manager da russian görünüyor. sanırım tamamdır di mi?
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben küçük bir araştırma ile yaptım sanırım şu an nokia firmware editor ile baktığımda language manager da russian görünüyor. sanırım tamamdır di mi?
surum ayni olsun ve rus dil kodu nedir yollayin ben alirim icinden
 


Üst Alt