[sıze=5]çok berbat bir şey sakın geçmeyin çok sorun var , ben internete giremiyorum . Wlan sorunlu .. Kısacası anna 1000 basar
[/sıze]
Çok berbat bir şey sakın geçmeyin çok sorun var , ben internete giremiyorum . Wlan sorunlu .. kısacası anna 1000 basar
bende herşey sorunsuz soruunlarını yazın bı acıklık getırelım..
yardım edersen sevinirimwifi ye bağlanırken erişime izin verilmedi yazıyorr ,, biliyorsanız cevap verin![]()
Kardeş ben telefondan anlıyorum fakat güncellemede sorun var .. Bu sadece bende olan bir şey değil ..
