Belleye sakın geçmeyin

Sponsorlu Bağlantılar

[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Kardeş ben telefondan anlıyorum fakat güncellemede sorun var .. Bu sadece bende olan bir şey değil ..

mobil verıyı kapat istersen ıkısıde acikken çakışıyo ayrıca baglantı da paket verı secenegı hangısı
 


alibyr1

Üye
Bence süper olmuş. Birkaç eksiği var ama Anna dan kötü değil bence.
Anna da wifi bir türlü kapatamıyorum 2-3 kere bağlantıyı kes yapıyorum anca kesiliyordu.Şimdi tek tuşla wifi açılıyor ve kapanıyor.
İnternet tarayıcısı Anna daki gibi, daha iyi yapılabilirdi.Menü geçişleri falan çok seri.
Artıları ve eksileri denedikçe daha iyi anlaşılır sanırım.
 
AndroidOne

AndroidOne

Üye
Bende hiç bir sorun yok.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Belle.....Bellediğimize değdi:)
 

emrelives2

Üye
sorun felan yok
 
ersin146

ersin146

Üye
Bende de mükemmel çalışıyor açıkçası çok memnunum. Sorunsuz çalışıyor ben tavsiye ediyorum
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
açılışta sürekli kilit kodu soruyor yanlış girsem dahi telefon açılıyor ve video izleyemiyorum internetten :hmmm
 
yakup_281

yakup_281

Üye
bu nedir ya forum çöplüe dönmüş belle şu sorunu belle bu sorunu nokia bi güncelleme çıkardı hata mı yaptı ne
 

joffuerre

Üye
walla 3 ay bekledim ama beklediğime değdi hiçbir sorun yok annadan bayağı iyi herşey mükemmel android tarzı bir işletim sistemi var vede pratik kullanışlı beğenmeyen bence alışmaya çalışsın
 

karasahinemre

Üye
Kardeş ben telefondan anlıyorum fakat güncellemede sorun var .. Bu sadece bende olan bir şey değil ..

tekrar söylüyorum güncellemede hiç bir sıkıntı yok


----------Eklendi @ 00:16:47 ---------- Yazıldı @ 00:15:51 ----------

açılışta sürekli kilit kodu soruyor yanlış girsem dahi telefon açılıyor ve video izleyemiyorum internetten :hmmm

flashlayıver cihazı madness ın cfw yi öneririm
 
chokkaya78

chokkaya78

Üye
benim n8 imde sorunsuz her şey
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
bu nedir ya forum çöplüe dönmüş belle şu sorunu belle bu sorunu nokia bi güncelleme çıkardı hata mı yaptı ne

Evet hata yaptı tabi, insanoğluna yaranmak zor. Böyle kullanıcılar için sadece 3310 satması gerek.
Kullanamıyorsanız bir bilene danışın arkadaşım, bu nedir yaa... başlıkta belleye sakın geçmeyin ! Bizde niye sorun yok? Bırakın N8i 5800da bile belle navibarı sorunsuz kullanıyorum.
Varmı böyle birşey yaa ???
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaslar herseyden önce telefonunuza format atmadan belle güncellemesini sorunsuz olarak yapamazsınız ve kesinlikle güncelleme sırsında pcde ve telde baska pro açık olmamalı en çok yapılan hatada mesajları geri yüklerken oluşuyo telde fazla sayıda mesaj varsa geri yükleme uzun sürdügü için hata oluşuyo ve arkadasların belirttiği sorunlar ortaya çıkıyo sonuçta heoimiz aynı serverdan aynı dosyaları indiriyoruz birinde sorunlu birinde sorusuz olmasının yazılımla alakası yok arkadaslar
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
katılıyorum sana arkadaşim geçen gün bir arkadas yardım ıstedı 3 aşamada hata alıyorum dedi yedekleme yapmadan yukle dedım bin tane mesajım var nıye sileyim diyor ne dıyım artık
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
katılıyorum sana arkadaşim geçen gün bir arkadas yardım ıstedı 3 aşamada hata alıyorum dedi yedekleme yapmadan yukle dedım bin tane mesajım var nıye sileyim diyor ne dıyım artık

ya mesajları silinmiyceğinide bilmiyomu arkadas güncelleme bittikten sonra yüklesin yedeğini
 
blackbird48

blackbird48

Üye
bende gayet stabil olmuş birde anlamadığım birşey insanlar neden mesajları cihazında saklıyorki saygım var ama arkadaş mesaj bu yani size nasıl bi getirisi varki mesaj saklıyorsunuz silin gitsin yada yedeğini alın pc ye olay bitmiştir kendinizide yormayın cihazınızıda gerçekten çok eziyet çektiriyorsunuz cihaza
 
  • Beğen
Tepkiler: AHMED...
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ben yüklemeden evvel 7370 le soft format hafiza kartını biçimlendirdim anna güncellemesınden sadece servıs pack ı yukledım sonrasında belle 20 dakıkada yukledım ne hata oldu nede baglantı koptu mesajı almadım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
çok gizli belgelerı vardır belkide
 


Üst Alt