Belleye sakın geçmeyin

Sponsorlu Bağlantılar

furkitare

furkitare

Üye
    Konu Sahibi
Belleye sakın geçmeyin
Çok berbat bir şey sakın geçmeyin çok sorun var , ben internete giremiyorum . Wlan sorunlu .. kısacası anna 1000 basar
 
  • Beğen
Tepkiler: turgay2834


onur027

onur027

Üye
furkitare

furkitare

Üye
    Konu Sahibi
Düzelene kadar annadayız
 
huso1905

huso1905

Üye
Çok berbat bir şey sakın geçmeyin çok sorun var , ben internete giremiyorum . Wlan sorunlu .. kısacası anna 1000 basar

valla kardeşim hiçbir sorun yok haa var diyosan güncellemelerle zaten düzelir aceleniz ne
 
  • Beğen
Tepkiler: akçatlı
Febris

Febris

Üye
bende herşey sorunsuz soruunlarını yazın bı acıklık getırelım..
 
  • Beğen
Tepkiler: AHMED... ve Kingmortall
Erdem_-_AKBULUT

Erdem_-_AKBULUT

Üye
hiçbir problemi yok gayet stabil bir sistem
 
  • Beğen
Tepkiler: falcons58
Kingmortall

Kingmortall

Üye
bende herşey sorunsuz soruunlarını yazın bı acıklık getırelım..

nokia n8 açılışta sürekli kilit kodu istiyor 1 2 internetten video izleyemiyorum annadayken izleyebiliyodum :hmmm yardım edersen sevinirim
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Bende herşey gayet düzgün
 
Purgatory-

Purgatory-

Üye
gayet stabil çalışıyo bi bende:hmmm bu sorunlar başkalrında nasıl çıkıyo anlamıyorum en iyisi bi hard format atıp flash atmak en temizi böyle oluyo
 

akibet2

Üye
Bende Yeni daha sıcak sıcak yükledim belle burdaki bütünm yorumları yazıları okudum forumda genel olarak hiç bir şekilde kendi telefonumda problem göremedim son derece hızlı ve güzel bir güncelleme olmuş . sadece uyumlu programlarda sorun çıkartıyor bunun haricindede tarayıcısı wifi 'sinde şebeke 3g'sinde bir problem yok .
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
evet varmı benim sorunuma cevap verecek olan
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
evet c6-01 de iki sorun flv ve wifi sorunu var.
 
furkitare

furkitare

Üye
    Konu Sahibi
wifi ye bağlanırken erişime izin verilmedi yazıyorr ,, biliyorsanız cevap verin :(
 

karasahinemre

Üye
işten anlamayınca böyle oluyo 5 aydır belle güncellemesini hiç bir sorun olmadan kullanıyorum
 

dgncnyldz12

Üye
valla süper ötesi çalışıyor. Yüklemede hata yapmış olbılirsiniz. Her şey sorunsuz. Daha hzlı ve keyfli bir sistem. Bence geçen geçsn. Ayrıca belleyı yuklerken bilgsayara ellemeyn açk programları kapatn. Rahatca indirip yüklesin.ekrandaki her şeyi harfi harfıne yapn.
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
vallahi bende hiç bir sorun yok güzel çalışıyor
 
furkitare

furkitare

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş ben telefondan anlıyorum fakat güncellemede sorun var .. Bu sadece bende olan bir şey değil ..
 
huso1905

huso1905

Üye
Kardeş ben telefondan anlıyorum fakat güncellemede sorun var .. Bu sadece bende olan bir şey değil ..

o zaman yeniden kur flash at temizinden
valla ben kurarken ilkten soft sonra hard format attım hafıza kartı takılı değildi nokia suiti repair dedim başarılı bir şekilde kuruldu sorun yok
 


Üst Alt