C7 Belle Arama Gereci Güncellemesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Suyaka

Suyaka

Üye
    Konu Sahibi
C7 Belle Arama Gereci Güncellemesi
Merhaba arkadaşlar. Az önce Nokia Suite aracılığı ile 'Arama Gereci' güncellemesi yaptım. Ana menüde bulunan 'Bul' uygulamasının yenilendiği güncellemede, ana ekran gerecinin görseli dışında şimdilik herhangi bir fark göremedim ama sanırım farkederiz yakın zamanda. Bu görüntüsü ile çok daha hoş göründüğünü söyleyebiliriz.

RM-675 111.030.607 C7 BELLE.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9


bob_marley_232

bob_marley_232

Üye
Bu nokianın sızdırmaları bilinçli yaptığının bir göstergesi :)
Yoksa güncelleme yayınlamazdı.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9 ve Suyaka

devil____boy

Üye
az önce bende telefon üzerinden güncelledim inceleme fırsatım olmadı
 
SilentOne

SilentOne

Üye
nokia işin kolayını bulmuş ya fw sızdır fw üzerinde deney yap telefonlarda sorun çıkarsa zaten gatanti dışı kaldığı geçir tüketiciye :(
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
bence pek fark yok sadece widget görünümü değişiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
metyuu

metyuu

Üye
evet akşam bende güncelledim. belle gelmeden güncelleme tuhaf geldi bana
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
bende güncelledim az önce fark ne acaba :hmmm
 
Suyaka

Suyaka

Üye
    Konu Sahibi
Hangi akla hizmet bu güncelleme onu da kavrayamadım : ) İşe yarar bir şey olsaydı günceller miydi Nokia? : )
 
Re13eL

Re13eL

Üye
bende güncelledim anna sahibi olanlar güncelleme beklerken nokia belleye güncelleme çıkarmaya başladı anlaşılan :)
 
Suyaka

Suyaka

Üye
    Konu Sahibi
Nokia, CİNNETting People.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9 ve benighted
maxirabit

maxirabit

Üye
C6-01 olduğu yerde sayıyor.
 

kalbimdesiin

Üye
Bu sızdırma belle ile nokia telefonları test ediyor bence belle cihazlarda Nasıl çalışıyor diye test ediyor olmalı
 
uribaju

uribaju

Üye
nokia bu güncellemeyi yapan kullanıcıların telefonlarını imha edecek :)
 
  • Beğen
Tepkiler: iihhssaann11 ve MertcaN9
uribaju

uribaju

Üye
ben de yaptım
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Evet şimdi N8 e yaptım pek değişen birşey yok sadece bul widgeti değişmiş

Ben kendi cfw'mi kullandığım için sürüm Symbian Madness olarak yapmıştım belle yazmıyo o yüzden güncelleme olmadı :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt