geceyry
Üye
TAKAS ETMELI MIYIM.. Acil bir soru
Arkadaşlar elimde garantisi kutusu olmayan. Ve şarji 1gün giden, ekranında biraz çizik olan ayrıca arada telefonum ahizesinde bozukluk olan ve bir kaç defa yere düşürdüğüm NOKIA C5-03 var.
Asıl sorum bu;
Samsung S 8000 jet markalı telefonla takas etmeyi düşünüyorum.
Bu samsung spot yani garantisi yok ama birebir orjinal sadece kaçak olarak gelmiş. Nokiadan sıkıldım sizce almalıyım. Samsungu elime alıp inceledim hoş bir telefonn . Ne yapayım sizce
Asıl sorum bu;
Samsung S 8000 jet markalı telefonla takas etmeyi düşünüyorum.
Bu samsung spot yani garantisi yok ama birebir orjinal sadece kaçak olarak gelmiş. Nokiadan sıkıldım sizce almalıyım. Samsungu elime alıp inceledim hoş bir telefonn . Ne yapayım sizce
