TAKAS ETMELI MIYIM ... acil bir soru

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

geceyry

Üye
    Konu Sahibi
TAKAS ETMELI MIYIM ... acil bir soru
Arkadaşlar elimde garantisi kutusu olmayan. Ve şarji 1gün giden, ekranında biraz çizik olan ayrıca arada telefonum ahizesinde bozukluk olan ve bir kaç defa yere düşürdüğüm NOKIA C5-03 var.
Asıl sorum bu;

Samsung S 8000 jet markalı telefonla takas etmeyi düşünüyorum.
Bu samsung spot yani garantisi yok ama birebir orjinal sadece kaçak olarak gelmiş. Nokiadan sıkıldım sizce almalıyım. Samsungu elime alıp inceledim hoş bir telefonn . Ne yapayım sizce
 


.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
kaçak alacaksan başka telefonlara bak.. arkadaşım ırak'tan SE xperia x10 getirdi 200 TL'ye..
ama pasaporttan imei attı, başka türlü atılmıyor bu SE androidlere..
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
zamanla gerçek yüzünü görürsün benim kuzenim aldı qwerty klavyeli bir telefon ilk elime aldığımda hoştu mesaj yazarken boşluğa abanmak gerekyor vb. hayattan soğğursun alma
 

geceyry

Üye
    Konu Sahibi
ama normal samsung orjinal garantisi yok sadece
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

msakli_
Cevap
3
Görüntüleme
1K
wndrby
Cevap
15
Görüntüleme
775
Ocean258
Cevap
10
Görüntüleme
753
Masha
Cevap
4
Görüntüleme
530


Üst Alt