Anna Güncellemesi ilk İzlenimler Nelerdir ?

Sponsorlu Bağlantılar

gkyrn

gkyrn

Üye
Tel usb takılıydı akşam şarj oluyordu takmadan önce yüzde 50 idi.. 2 saat sonra doldu gösterdi çıkardım...Çıkarır çıkarmaz geri yüzde 50 oldu bişey anlamadım sorun mu var acaba ?
pc uyku moduna geçtiyse o sırada kullanmadıysan yani şarj etmeyi kesiyo o yüzden olabilir.
 


Maximien

Maximien

Üye
yükledim herşey çok güzel fakat bi sorun var açılışta telefon ayarları:uygulama desteklemiyor birde system hatası diye hata veriyor

aynı şekilde bende de tel. ayarları özellik desteklenmiyor diyor. Nedir bunun sorunu anlamadım?
 
ozggurr

ozggurr

Üye


aynı şekilde bende de tel. ayarları özellik desteklenmiyor diyor. Nedir bunun sorunu anlamadım?

Telefonda uygulama guncellemesindeki guncellemeleri yaparsan bu sorun duzeliyor.

----------Eklendi @ 16:40:49 ---------- Yazıldı @ 16:36:59 ----------

Anna ile birlikte:

-USB OTG ozelligi cok daha verimli olarak kullaniliyor. Bazi kablosuz klavyelerde daha onceki surumde bazi sikintilar cikiyordu, su anda bilgisayardaki gibi sorunsuz bir sekilde kullanilabiliyor ve telefonun sarjini cok yemiyor.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Bende izlenimlerimi yazayım, bana göre artı ve eksileri;

artıları:
Web tarayıcı hızlanmış gözle görülür şekilde
Dikey klavye
Split Screen
Eposta istemcisi gelişmiş eskiye göre çok daha iyi
Kamera geliştirilmiş hem ui hemde çekilen görülen daha düzgün ve net
Internet radyo
Ajanda geliştirilmiş


Eksileri
Dikey klavyede yazma dili İngilizce seçili olsa bile tuşlar yeterince büyük değil(3.5" enine dar ekranda bu kadar oluyor) ben mikro klavye diyorum bana göre değil
Eski renkli görüntü gitmiş çoğu yer renksiz yeni temalar denedim eski canlılığı alamadım
Dil sorunu var, Türkçe seçince eski uygulama ve oyunların kısayolları gidiyor
İkonlarını beğenmedim
Resim galerisinde kinetik kaydırma hiç iyi olmamış, eskiden 300-400 resmi tek parmak hareketiyle takılmadan kaydırırken şimdi 50şer 50şer gidiyor
Müzik çalarda da kaydırmayı beğenmedim

Yalnız tüm bunların üstüne yakın zamanda yeni güncelleme gelecek mevcut sorunların çözümü için o zaman daha net şeyler söylenebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: seqiz

mcx_1969

Üye
arkadaşlar oviden anna güncellemesini yaptım fakat sorunalr çıktı bende veri sil geri yükle yaptım anna işletim sistemi üzerine yaniden açıldı haritaları falan indireyim dedim wifi ile bağlandım ama bağlantı çok yavaş wifi yavaşlaması normalmi internet hızım 8 mbit birde nette sayfalara tıkladığımda hata yazıyor
 
seqiz

seqiz

Üye
ya programlar oyunlar falan yok.. ama uyguulamarda gözüküyor formatmı atsak ne yapsak!!
 
SilentOne

SilentOne

Üye
oyun ve uygulama sıkınıtısı n8 de yaşanıyo bi
 
fikret3968

fikret3968

Üye
hiç bir işe yaramıyan bir yazılım bence Symbian^3 daha kullanışlı ve pratik
 
SilentOne

SilentOne

Üye
zaten annada S^3 kardeşim sadce güncelleme adı farkı pr 2. yerine anna deqişen olay bu
 

mehmetvural97

Üye
zaten annada S^3 kardeşim sadce güncelleme adı farkı pr 2. yerine anna deqişen olay bu. Katılıyorum bu yoruma ve artı olarak şunu söylemem lazım uygulamalara girdiğinizde hiç takılma olmuyor , herhalde bunu farketmeyen yoktur.
 
flyx

flyx

Üye
güncelleme yapan arkadaşlara duyuru! :)

oyunları uygulamaları güncellemeden sonra açılmayan arkadaşlara bi önerim var.

herhangi bi şeyi kaldırmadan aynı uygulamayı tekrar üzerine kurun sorunsuz eksi haliyle kullanıcı adınız veya oyun skorlarınızı silinmeden kullanmaya devam edebiliyorsunuz.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
c6-01 de hiç başıma gelmedi bu yha allah tanda gelmedi
 

Lenneth

Üye
Ne sorunluymuş bu Anna yav.
 
falcons58

falcons58

Üye
güncelleme yapan arkadaşlara duyuru! :)oyunları uygulamaları güncellemeden sonra açılmayan arkadaşlara bi önerim var.herhangi bi şeyi kaldırmadan aynı uygulamayı tekrar üzerine kurun sorunsuz eksi haliyle kullanıcı adınız veya oyun skorlarınızı silinmeden kullanmaya devam edebiliyorsunuz.
ben aynı dediğin şekilde dungeon hunter 2 yi denedim fakat olmuyor birde oyunda dil türkçeyken girersem karakterin eşyalarıni giymiyor çıkartabiliyorum fakat geri giydiremiyorum ne yaptıysam olmadı sadece telefonunu dilini ıngilizce yaparsam sorunsuz çalışıyor,çözümünü bilen varsa yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler..
 
Maximien

Maximien

Üye
Telefonda uygulama guncellemesindeki guncellemeleri yaparsan bu sorun duzeliyor.

----------Eklendi @ 16:40:49 ---------- Yazıldı @ 16:36:59 ----------

Anna ile birlikte:

-USB OTG ozelligi cok daha verimli olarak kullaniliyor. Bazi kablosuz klavyelerde daha onceki surumde bazi sikintilar cikiyordu, su anda bilgisayardaki gibi sorunsuz bir sekilde kullanilabiliyor ve telefonun sarjini cok yemiyor.


Evet dediğiniz gibi düzeldi güncelleyince. Ancak şimdi sorun pcye bağladığımda depolama modunda tel görünüyor ancak ovi suite alınca ses filan geliyor ama ovi suite görmüyor pcdeki. Kaldırdım tekrar kurdum ama gene olmadı ovi suiti pcdekini. bir türlü gördüremedim.
 
karaboga_1890

karaboga_1890

Üye
yavaşladı mı telefon anlamadım :) ortadaki dönen imlece takıldım valla :D
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
Desenize biz bu c7 ye birde ( belle ) yüklesek o ortada dönen imleç çadır kuracak telefonumuzun ekranına :)

----------Eklendi @ 15:53:14 ---------- Yazıldı @ 15:50:51 ----------

Telefonu PC ye bağladıktan sonra PC den Ovi yi aç ve biraz bekle otomatik olarak kendisi bulacaktır. Bulması azıcık zaman alıyor ...



Evet dediğiniz gibi düzeldi güncelleyince. Ancak şimdi sorun pcye bağladığımda depolama modunda tel görünüyor ancak ovi suite alınca ses filan geliyor ama ovi suite görmüyor pcdeki. Kaldırdım tekrar kurdum ama gene olmadı ovi suiti pcdekini. bir türlü gördüremedim.
 
hizan

hizan

Üye
Desenize biz bu c7 ye birde ( belle ) yüklesek o ortada dönen imleç çadır kuracak telefonumuzun ekranına :)

----------Eklendi @ 15:53:14 ---------- Yazıldı @ 15:50:51 ----------

Telefonu PC ye bağladıktan sonra PC den Ovi yi aç ve biraz bekle otomatik olarak kendisi bulacaktır. Bulması azıcık zaman alıyor ...



ovi suiteyi pc ye kur telefondan ayarlar,bağlantılar,usb den ovi yi seç tamam dır.
 
karaboga_1890

karaboga_1890

Üye
valla ilk başlarda güzel gibiydi sonradan noldu anlamadım ben bu annaya ya telefonu açıyorum o ana ekrandaki kısayol widgetleri felan çok geç geliyo önceden hazır görünür açılıyordu sizde de öyle mi yoksa tekrar mı flash felan atsam ki ?
 
najanaja

najanaja

Üye
önce oviden yüklemiştim sadece herkes gibi müzikçalar sorunuyla karşılaştım oyun müziklei bide ofis proları yoktu. sonra telde bi bakayım dedim yine anna güncelleme görünüyor onlarıda yükledim tel süper oldu eksik ofis proları geldi shazam geldi int radyo widgetli olmuş ev ekranına eklenebiliyor bütün uygulama, oyun, temalar yerli yerinde hepsi sağlam ve artık müzikçalarda düzeldi oyun sesleri falan yok sadece mp3lerim ve biraz daha serileşti tel. iyi ki teldeki güncelleştirmeyide yapmışım yani telefonumda şu an hiçbir problem yok.
 


Üst Alt