Bende izlenimlerimi yazayım, bana göre artı ve eksileri;
artıları:
Web tarayıcı hızlanmış gözle görülür şekilde
Dikey klavye
Split Screen
Eposta istemcisi gelişmiş eskiye göre çok daha iyi
Kamera geliştirilmiş hem ui hemde çekilen görülen daha düzgün ve net
Internet radyo
Ajanda geliştirilmiş
Eksileri
Dikey klavyede yazma dili İngilizce seçili olsa bile tuşlar yeterince büyük değil(3.5" enine dar ekranda bu kadar oluyor) ben mikro klavye diyorum bana göre değil
Eski renkli görüntü gitmiş çoğu yer renksiz yeni temalar denedim eski canlılığı alamadım
Dil sorunu var, Türkçe seçince eski uygulama ve oyunların kısayolları gidiyor
İkonlarını beğenmedim
Resim galerisinde kinetik kaydırma hiç iyi olmamış, eskiden 300-400 resmi tek parmak hareketiyle takılmadan kaydırırken şimdi 50şer 50şer gidiyor
Müzik çalarda da kaydırmayı beğenmedim
Yalnız tüm bunların üstüne yakın zamanda yeni güncelleme gelecek mevcut sorunların çözümü için o zaman daha net şeyler söylenebilir.