nonamex
Üye
Ben yanlış anladım herhaldeElimde htc desire hd var android kullanmam yeterli sanırım ve ayrıca senin huawei'nden çok daha güçlü bi cihaz. Konumuz android değil, dediğin gibi c6-01 - ideos. Siz de heryerde video koyup kapak oldu şu oldu diyip kendinizi tatmin etmesini iyi biliyosunuz. C6-01 ideos kadar ucuz üretim olsaydı fiyatı kim bilir kaç tl olurdu ve peynir ekmek gibi satardı. Sana sormak lazım eline hiç c6-01 aldın mı? Kaliteden haberiniz yok bi android var diye x5'i ilah yaptınız. Flash lite, flash 10 içeriğinin çoğunu açıyor symbian anna ve belle'de çok daha verimli çalışıyor.
----------Eklendi @ 15:25:33 ---------- Yazıldı @ 15:24:09 ----------
Hani nerde dünya devi? abd'de satıyo mu? Avrupa'da ne kadar sattı? Yoksa sadece asya'da mı satıyor?
XDA sitesinde Ideos X5 için bir sürü Rom Portu var.. Satmayan bir telefon olsaydı kimse uğraşmazdı.
Elimde htc desire hd var android kullanmam yeterli sanırım ve ayrıca senin huawei'nden çok daha güçlü bi cihaz. Konumuz android değil, dediğin gibi c6-01 - ideos. Siz de heryerde video koyup kapak oldu şu oldu diyip kendinizi tatmin etmesini iyi biliyosunuz. C6-01 ideos kadar ucuz üretim olsaydı fiyatı kim bilir kaç tl olurdu ve peynir ekmek gibi satardı. Sana sormak lazım eline hiç c6-01 aldın mı? Kaliteden haberiniz yok bi android var diye x5'i ilah yaptınız. Flash lite, flash 10 içeriğinin çoğunu açıyor symbian anna ve belle'de çok daha verimli çalışıyor.
Android multi tasking yapamıyor diyorlar, aha 3 tane hd oyun açtım opera mobile açtım , mesaj yazıyorum bu mu kötü multi tasking diyorum. Ondan sonra o kötü multi tasking o kötü o kötü diyorlar nesi kötü acaba bende merak ediyorum.



