Arkadaşlar sayfalardır, c6-01 mi ideos x5 mi, android mi symbian mı, diye tartışıp duruyorsunuz. İki telefonun da birbirine göre üstün yanları var. Ayrıca bir telefonun diğer bir telefonu ezmesi diye bir şey olamaz. Çünkü telefon ihtiyaca göre alınır. Yani; x5 te flash var, c6-01 de yok. Ne olmuş? Eğer ben flash sitelere girmiyorsam. Flash'ı kullanmıyorsam bana ne yararı var? veya; c6-01 in kamerası x5 inkine göre çok kaliteli. Ben ayda yılda bir fotoğraf çekiyorsam ne önemi var? Boşuna egonuzu tatmin etmeye çalışmayın. Herkes kendisi için en uygun olanı alır ve diğerlerinin seçimini aşağılamaya hakkı yoktur.
Lütfen bu konuyu da daha fazla uzatmayalım. Saygılarımla.
Artık biraz da kabak tadı verdi bu iki telefonun tartışması ve her konuda da olur artık.
Forumda Bir Zamanlar En Popüler tartışmalar:
Nokia 5800 Xpress Music VS Samsung S5620 Monte
Nokia X6 VS Samsung S8500 Wave
Nokia N8 VS Samsung S8500 Wave
Nokia N8 VS Samsung Galaxy S
Nokia N8 VS Apple I-Phone 4
Nokia C7 VS Samsung Wave 2
Samsung Galaxy SII VS daha piyasaya çıkmayan Nokia N9 (1-2 ay sonraki en popüler tartışma olacak az dişinizi sıkın)
veeeeeeeeee son günlerin tartışması:
Nokia C6-01 VS Huawei Idios X5
Burası maxicep olduğu sürece bu tartışmalar uzaaar gider. Bu tartışmaların biteceği umuduna kapılanlara ise Metallica'dan "The Day That Never Comes" (o gün asla gelmez) parçasını armağan ediyorum. Güzel parçadır
