kesinlikle katılıyorum dostumn8 ile farkı dahili hafızası 380 mb hdmı yok 12mp kamerası yok diyer özelliklerini hepsi aynı
sadece su kadar diyom youtube c6-01 hd games diye süper oyunlar var yeter bee yeter çok biliyonuz tamam mı ..........
----------Eklendi @ 15:04:24 ---------- Yazıldı @ 15:00:49 ----------
n8 de hangi oyun oynanıyosa c6-01 dede oynanıyor
Android oyunlarıyla simbiyan oyunlarını karşılaştırman hata arkadaşım.
( En basitinden Cortex A8 600 mhz işlemci , arm11 680 mhz bir işlemciden 1.5 kat daha güçlüdür)android oyunlarını da ios da symbian oyunlarına hepsini biliyom neyin ne oldugunu şimdi bişi dicem de olmucak neyse ....
Konuyu nereye çektiler simdi takılın hocam siz hadi.
Düsük islemcili androidlerden kaldırılan widgetleri arka planları gören yok
Yada telefonu sarhos eden ana ekranlar![]()

yoksana bişi demiyom merak etmede sinirlendim bian o kadar
Aynen öyle.c6-01 kullanıyorum Allah'a şükür bir sıkıntım olmadı... İdeox x5 in sıkıntları da olmaz tabi. neden? çünkü satmıyor abiSatsa sıkıntısı olan mahluk cıkacak.
Biraz satmaya baslayınca bizlerde görürüz tabi sıkıntılarını
![]()
![]()
bi çözümü varmı arkadaşlar bununAynen öyle.

dh ın apple fanı mesut çeviğin ise samsung fanı olmadığını bilmeyen kalmadı sanırsam ki bunu kendi moderatörleri söylüyor yani sen bana diyorsun ki bariz bir markanın fanı olan siteyi takip et o zaman gider engadget slashgear ı takip ederim en azından daha kaliteli
O sitenin sahipleri iPhone fanı.. iPhone 4'ün kamerasının N8'den daha iyi olduğunu iddia ettiler..dh ın apple fanı mesut çeviğin ise samsung fanı olmadığını bilmeyen kalmadı sanırsam ki bunu kendi moderatörleri söylüyor yani sen bana diyorsun ki bariz bir markanın fanı olan siteyi takip et o zaman gider engadget slashgear ı takip ederim en azından daha kaliteli
takip ediyoz okadrda çok deqil
