yarın c6 01 alacagım arkadaşlar ...

Sponsorlu Bağlantılar

nonamex

Üye
Ben yanlış anladım herhalde :eheElimde htc desire hd var android kullanmam yeterli sanırım ve ayrıca senin huawei'nden çok daha güçlü bi cihaz. Konumuz android değil, dediğin gibi c6-01 - ideos. Siz de heryerde video koyup kapak oldu şu oldu diyip kendinizi tatmin etmesini iyi biliyosunuz. C6-01 ideos kadar ucuz üretim olsaydı fiyatı kim bilir kaç tl olurdu ve peynir ekmek gibi satardı. Sana sormak lazım eline hiç c6-01 aldın mı? Kaliteden haberiniz yok bi android var diye x5'i ilah yaptınız. Flash lite, flash 10 içeriğinin çoğunu açıyor symbian anna ve belle'de çok daha verimli çalışıyor.

----------Eklendi @ 15:25:33 ---------- Yazıldı @ 15:24:09 ----------

Hani nerde dünya devi? abd'de satıyo mu? Avrupa'da ne kadar sattı? Yoksa sadece asya'da mı satıyor? :ehe

XDA sitesinde Ideos X5 için bir sürü Rom Portu var.. Satmayan bir telefon olsaydı kimse uğraşmazdı.
 
  • Beğen
Tepkiler: onurgunay35


pRime.

pRime.

Üye
Gördük "kaliteli" telefonlarınızı sizin.Çoğu incelemede N8'in donduğu ve reset attığı belirtilmiş Bir çok kişi reset ve donma sorunundan dert yanıyor.İnsanlar telefon çıktı 10 ay geçti Anna - Belle bekliyor, stabil bir sürüm yükleyemediler hala. (Alman Annasında saat sorunu var)Web tarayıcısı daha sayfa açmaktan acizBu mu kalite ?
Ideosu 1.5 metreden yere bırak n8'i 2 metreden... Bakalım hangisi daha sağlam çıkacak. Kaliteyi tartışmayalım istersen.
 

nonamex

Üye
Bide diğer donanımlarda ideos'un nasıl rezil olduğunu, o kadar ilahlaştırdığınız androidin nasıl 2007'de çıkan symbıanlı telefondan bile multide tokat yediğini de göstersen...

:zuhaha: Android multi tasking yapamıyor diyorlar, aha 3 tane hd oyun açtım opera mobile açtım , mesaj yazıyorum bu mu kötü multi tasking diyorum. Ondan sonra o kötü multi tasking o kötü o kötü diyorlar nesi kötü acaba bende merak ediyorum.

bana N9 videosu koyma buraya, nesinin kötü olduğunu söyle. Donduruyormuş dondursa ben internetten dosya indiremezdim herhalde uygulama donduğu için ama çatır çatır indiriyor.
 

nonamex

Üye
Ideosu 1.5 metreden yere bırak n8'i 2 metreden... Bakalım hangisi daha sağlam çıkacak. Kaliteyi tartışmayalım istersen.

Siz yere atmak için alıyorsunuz sanırım telefonlarınızı..
 
pRime.

pRime.

Üye
:zuhaha: Android multi tasking yapamıyor diyorlar, aha 3 tane hd oyun açtım opera mobile açtım , mesaj yazıyorum bu mu kötü multi tasking diyorum. Ondan sonra o kötü multi tasking o kötü o kötü diyorlar nesi kötü acaba bende merak ediyorum.bana N9 videosu koyma buraya, nesinin kötü olduğunu söyle. Donduruyormuş dondursa ben internetten dosya indiremezdim herhalde uygulama donduğu için ama çatır çatır indiriyor.
Ben o dediklerinin iki katından fazlasını yaparım iki opera açarım ikisinde de indiririm, kendi tarayıcısını açarım ondan da indiririm oyun mu istiyorsun? Ram bitene kadar açarım. :oke:
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Ben o dediklerinin iki katından fazlasını yaparım iki opera açarım ikisinde de indiririm, kendi tarayıcısını açarım ondan da indiririm oyun mu istiyorsun? Ram bitene kadar açarım. :oke:

Yaparsın sonra donar kalır :ehe
 

nonamex

Üye
Ben o dediklerinin iki katından fazlasını yaparım iki opera açarım ikisinde de indiririm, kendi tarayıcısını açarım ondan da indiririm oyun mu istiyorsun? Ram bitene kadar açarım. :oke:

Aynısını ben yapınca tu pis kaka, kötü multi tasking oluyor. :ehe
 
pRime.

pRime.

Üye
Siz yere atmak için alıyorsunuz sanırım telefonlarınızı..
Örnek verdim sen sanırım yanlışlıkla hiç düsürmüyosun telefonunu. :zuhaha: lg'ne noldu? android kurtarmadı galiba? :kop:
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Ben yanlış anladım herhalde :eheElimde htc desire hd var android kullanmam yeterli sanırım ve ayrıca senin huawei'nden çok daha güçlü bi cihaz. Konumuz android değil, dediğin gibi c6-01 - ideos. Siz de heryerde video koyup kapak oldu şu oldu diyip kendinizi tatmin etmesini iyi biliyosunuz. C6-01 ideos kadar ucuz üretim olsaydı fiyatı kim bilir kaç tl olurdu ve peynir ekmek gibi satardı. Sana sormak lazım eline hiç c6-01 aldın mı? Kaliteden haberiniz yok bi android var diye x5'i ilah yaptınız. Flash lite, flash 10 içeriğinin çoğunu açıyor symbian anna ve belle'de çok daha verimli çalışıyor.


Önceki yorumlarıma fln bi bak istersen ne zaman video koyup kapak mapak gibi çocukca cümleler yazmışım.Ya benim anlamadığım sen ideos x5 in ucuz üretim olduğunu nerden biliyosunda böyle konuşuyosun yapılırken yanındamıydın ? Ben c6-01 kullanmadım ama nokia e7 kullandım e7 bile ideos x5 in açtığı videoları açamadı dondu kaldı c6-01 nasıldır onu düşünmek istemiyorum. Kaliteden gayet haberim var bende nokia kullandım asıl sizin kaliteden performanstan haberiniz yok.O zaman o flash lite la faceden okey oynayında görelim.[/QUOTE]

----------Eklendi @ 15:34:30 ---------- Yazıldı @ 15:33:45 ----------


Hani nerde dünya devi? abd'de satıyo mu? Avrupa'da ne kadar sattı? Yoksa sadece asya'da mı satıyor? :ehe

O kadarınıda gidip araştırmadım ama en azından ülkelerden tek tek çekilmiyor :ehe
 
pRime.

pRime.

Üye

nonamex

Üye
Örnek verdim sen sanırım yanlışlıkla hiç düsürmüyosun telefonunu. :zuhaha: lg'ne noldu? android kurtarmadı galiba? :kop:

İlk seri N8'lerin batarya parçası eksiğinden alanların elinde patladığı gibi benim LG telefonumdada ana kartı tutacak parçası yokmuş..

2 ay boyunca parçası eksik bir telefonu kullandım, bir kere donmadı , reset atmadı , takılmadı , Allahım ben niye böyle bir sorunlu telefon almışım demedim. Bir de parçası tam olsaydı herhalde neler olacakmış :)

Parçaları tam olan N8'i gördük Anna babba diye bekliyorlar hala :kop:

Para iadesi de alacağım kullandığım yanıma kar kalacak :)

----------Eklendi @ 15:36:36 ---------- Yazıldı @ 15:35:30 ----------

Yere düşürmedim bir kere bile telefonu bu arada onuda belirteyim :)
 
pRime.

pRime.

Üye
Ben yanlış anladım herhalde :eheElimde htc desire hd var android kullanmam yeterli sanırım ve ayrıca senin huawei'nden çok daha güçlü bi cihaz. Konumuz android değil, dediğin gibi c6-01 - ideos. Siz de heryerde video koyup kapak oldu şu oldu diyip kendinizi tatmin etmesini iyi biliyosunuz. C6-01 ideos kadar ucuz üretim olsaydı fiyatı kim bilir kaç tl olurdu ve peynir ekmek gibi satardı. Sana sormak lazım eline hiç c6-01 aldın mı? Kaliteden haberiniz yok bi android var diye x5'i ilah yaptınız. Flash lite, flash 10 içeriğinin çoğunu açıyor symbian anna ve belle'de çok daha verimli çalışıyor.Önceki yorumlarıma fln bi bak istersen ne zaman video koyup kapak mapak gibi çocukca cümleler yazmışım.Ya benim anlamadığım sen ideos x5 in ucuz üretim olduğunu nerden biliyosunda böyle konuşuyosun yapılırken yanındamıydın ? Ben c6-01 kullanmadım ama nokia e7 kullandım e7 bile ideos x5 in açtığı videoları açamadı dondu kaldı c6-01 nasıldır onu düşünmek istemiyorum. Kaliteden gayet haberim var bende nokia kullandım asıl sizin kaliteden performanstan haberiniz yok.O zaman o flash lite la faceden okey oynayında görelim.
E7 kullandın mı "farka bakın ideos x5" konusundaki video'yu mu izledin? :kop: kendinizi bu kadar ele vermeyin be kardeşim. Rahatça açarım merak etme. ;)
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
E7 kullandın mı "farka bakın ideos x5" konusundaki video'yu mu izledin? :kop: kendinizi bu kadar ele vermeyin be kardeşim. Rahatça açarım merak etme. ;)

Hayır bizzat kullandım ne alakası var şimdi e7 kullandım diye o videoyu izleyemiyecekmiyim hay allahım :ehe
Açta görelim çok uğraştık kasa kasa takıla takıla izlendi anca :ehe
 
pRime.

pRime.

Üye
İlk seri N8'lerin batarya parçası eksiğinden alanların elinde patladığı gibi benim LG telefonumdada ana kartı tutacak parçası yokmuş..2 ay boyunca parçası eksik bir telefonu kullandım, bir kere donmadı , reset atmadı , takılmadı , Allahım ben niye böyle bir sorunlu telefon almışım demedim. Bir de parçası tam olsaydı herhalde neler olacakmış :)Parçaları tam olan N8'i gördük Anna babba diye bekliyorlar hala :kop:Para iadesi de alacağım kullandığım yanıma kar kalacak :)----------Eklendi @ 15:36:36 ---------- Yazıldı @ 15:35:30 ----------Yere düşürmedim bir kere bile telefonu bu arada onuda belirteyim :)
N8'i yere düşürdüğünden taş gibi bir telefon olduğundan söz ediyordun s^3 forumunda? :kop:


----------Eklendi @ 15:40:55 ---------- Yazıldı @ 15:40:31 ----------

Hayır bizzat kullandım ne alakası var şimdi e7 kullandım diye o videoyu izleyemiyecekmiyim hay allahım :ehe Açta görelim çok uğraştık kasa kasa takıla takıla izlendi anca :ehe
:zuhaha: gülerim.
 

nonamex

Üye
N8'i yere düşürdüğünden taş gibi bir telefon olduğundan söz ediyordun s^3 forumunda? :kop:

----------Eklendi @ 15:40:55 ---------- Yazıldı @ 15:40:31 ----------

:zuhaha: gülerim.

Bir zahmet iyi bir özelliği olsun 1200 liralık telefon, düşürdüğümde de parçalansaydı ben 1200 lirayı hiç bi işe yaramayan çabuk kırılan bir telefona verdim derdim, şimdi sağlam ama hiç bir işe yaramayan telefona verdim diyorum :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
konuyu dağıtmayın be heey sadece iyi mi kötümü yapıyorum onu sordum adamlar huawei den girdiler e7 n8 lg hepsini saydınız :nono:
 

nonamex

Üye
konuyu dağıtmayın be heey sadece iyi mi kötümü yapıyorum onu sordum adamlar huawei den girdiler e7 n8 lg hepsini saydınız :nono:

Pardon hocam konunu dağıttık kusura bakma, sen zaten almaya karar vermişsin sanırım ne kadar tartışsak boş artık.
 


Üst Alt