yarın c6 01 alacagım arkadaşlar ...

Sponsorlu Bağlantılar

onurgunay35

onurgunay35

Üye
konuyu dağıtmayın be heey sadece iyi mi kötümü yapıyorum onu sordum adamlar huawei den girdiler e7 n8 lg hepsini saydınız :nono:

Hayırlı olsun güle güle kullanmanız dileğiyle.Kusura bakmayın.
 


BeratShark

BeratShark

Üye
şimdi elinde olmuş olması lazım,kolay gelsin.düşünüyorum ki bi sorunun olcak ve bize başvurucaksın :Dama umarım ki hiç birşey olmaz
 
__xXx__

__xXx__

Üye
şimdi elinde olmuş olması lazım,kolay gelsin.düşünüyorum ki bi sorunun olcak ve bize başvurucaksın :Dama umarım ki hiç birşey olmaz
sorunu değilde sorusu olur:D cihaz sağlam eğer fabrika hatası yoksa canavar gibi çalışıyor
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
çok iyi telefon yaa c7 ile arasındaki fark ekran boyutu ve dahili hafıza gerisi hepsi aynı ufak tefek ayrıca kamerasıda söylediginiz gibi kötü değil hızıda çok iyi :yuru
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
çok iyi telefon yaa c7 ile arasındaki fark ekran boyutu ve dahili hafıza gerisi hepsi aynı ufak tefek ayrıca kamerasıda söylediginiz gibi kötü değil hızıda çok iyi :yuru
tekrar hayırlı olsun. :)
 
__xXx__

__xXx__

Üye
çok iyi telefon yaa c7 ile arasındaki fark ekran boyutu ve dahili hafıza gerisi hepsi aynı ufak tefek ayrıca kamerasıda söylediginiz gibi kötü değil hızıda çok iyi :yuru
güle güle kullan işallah hiç sıkıntı çekmezsin
 
khytr89

khytr89

Üye
1 ay daha sabredemedin mi ne güzel 500-600-700-701 çıkacak.. o zaman bu telefonun sıfırı 450-500 e düşecek
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye

Mod olsam şunu dırek banlamıstım.
Hangi amaçla 'köpek' kelimesi geçiyor diyemi yoksa özel bir neden mi?


----------Eklendi @ 11:51:03 ---------- Yazıldı @ 11:50:16 ----------

Ne diyeyim c6-01 aldıysan burlarda sürünürsün hatayı sen yapmışsın
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye

Hangi amaçla 'köpek' kelimesi geçiyor diyemi yoksa özel bir neden mi?


----------Eklendi @ 11:51:03 ---------- Yazıldı @ 11:50:16 ----------

Ne diyeyim c6-01 aldıysan burlarda sürünürsün hatayı sen yapmışsın

O fiyata o markayı alıp timlerde kvk larda sürünecegine bize burda soru sorar anlamadıgı seyi bilgisayarının basından :oke:
 
XER01

XER01

Üye
O fiyata o markayı alıp timlerde kvk larda sürünecegine bize burda soru sorar anlamadıgı seyi bilgisayarının basından :oke:

:zuhaha: O markayı alır, Android işletim sistemiyle geldiği için bir sorusu oldumu cevap bulamayacağı yer yok. :oke:
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
O fiyata o markayı alıp timlerde kvk larda sürünecegine bize burda soru sorar anlamadıgı seyi bilgisayarının basından :oke:

Acaba biz niye sürünmüyoruz :ehe c6-01 in şikayetleri ortada bi bakın derim.
 
pRime.

pRime.

Üye
Dur, ideos'ların sayısı bi artsın, c6-01'lerin yarısı kadar satsın görelim elde patlayan ideosları :kop: 2. Elde yarı fiyatına bile satamazsınız :kop: :zuhaha:
 
XER01

XER01

Üye
Bizim milletin Nokia'ya düşkün olması Nokia'yı iyi yapmıyor ne yazık ki :zuhaha: bastırmatik telefonları burda deli gibi savunan fanlar vardı bir ara :kop:
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Bizim milletin Nokia'ya düşkün olması Nokia'yı iyi yapmıyor ne yazık ki :zuhaha: bastırmatik telefonları burda deli gibi savunan fanlar vardı bir ara :kop:

Bastırmatik telefon piyasasının kralıydı ne yazık ki.
Hangi markaya iphone killer denebilirdi 3-4 sene önce.

:zuhaha:
 
XER01

XER01

Üye
Bastırmatik telefon piyasasının kralıydı ne yazık ki.
Hangi markaya iphone killer denebilirdi 3-4 sene önce.

:zuhaha:

Nokia o zaman rakipsizdi, dandik telefonları kakalıyordu rahat rahat millete.. Rakipler bir çıktı karşısına artık Nokia'nın batacağı konuşuluyor :zuhaha:
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Nokia o zaman rakipsizdi, dandik telefonları kakalıyordu rahat rahat millete.. Rakipler bir çıktı karşısına artık Nokia'nın batacağı konuşuluyor :zuhaha:

Dandik telefonmus 3 sene önce sistemsiz java kullanan telefonları üst segmentte satan firmalar vardı.
Üretim yılına göre kral telefon.Bugün 800 liraya satılan galaxyler 5800 kadar video çekemez :zuhaha:
 
Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
c6-01 kullanıyorum Allah'a şükür bir sıkıntım olmadı... İdeox x5 in sıkıntları da olmaz tabi. neden? çünkü satmıyor abi :D Satsa sıkıntısı olan mahluk cıkacak. :D Biraz satmaya baslayınca bizlerde görürüz tabi sıkıntılarını :d: (h)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
sen grafik işlemcisi güçlü derken java oyunları kastettin sanırım :) aşağıdaki videoları izle.c6-01 bunları yapabiliyor mu ?







' c6-01 ideos x5
ram 256 512
işlemci 680 ghz 800
ekran kartı YOK ! Adreno 205
çözünürlk 360x640(3.2inç) 480 x 800 px(3.8inç)


c6-01 600 TL
İDEOS X5 ??? 569 !!

çin malı diyip küçümsüyorsunuz ama c6'yı suya götürür susuz getirir ;D
ha bu arada tüm s^3 lü telefonlarda ekran kartı var c6-01 dede var ve hd oyunları kasmadan oynayabiliyon bide galiba 5800 la karıştırıyon işlemci saat hızı aslında 1ghz tüm S^3 lü telefonlarda otg bt 3.0 warmı bu arada x5 de
 


Üst Alt