onurgunay35
Üye
konuyu dağıtmayın be heey sadece iyi mi kötümü yapıyorum onu sordum adamlar huawei den girdiler e7 n8 lg hepsini saydınız![]()
Hayırlı olsun güle güle kullanmanız dileğiyle.Kusura bakmayın.
konuyu dağıtmayın be heey sadece iyi mi kötümü yapıyorum onu sordum adamlar huawei den girdiler e7 n8 lg hepsini saydınız![]()
sorunu değilde sorusu olurşimdi elinde olmuş olması lazım,kolay gelsin.düşünüyorum ki bi sorunun olcak ve bize başvurucaksınama umarım ki hiç birşey olmaz
cihaz sağlam eğer fabrika hatası yoksa canavar gibi çalışıyortekrar hayırlı olsun.çok iyi telefon yaa c7 ile arasındaki fark ekran boyutu ve dahili hafıza gerisi hepsi aynı ufak tefek ayrıca kamerasıda söylediginiz gibi kötü değil hızıda çok iyi![]()

güle güle kullan işallah hiç sıkıntı çekmezsinçok iyi telefon yaa c7 ile arasındaki fark ekran boyutu ve dahili hafıza gerisi hepsi aynı ufak tefek ayrıca kamerasıda söylediginiz gibi kötü değil hızıda çok iyi![]()
1 ay daha sabredemedin mi ne güzel 500-600-700-701 çıkacak.. o zaman bu telefonun sıfırı 450-500 e düşecek

Hangi amaçla 'köpek' kelimesi geçiyor diyemi yoksa özel bir neden mi?
Mod olsam şunu dırek banlamıstım.
Hangi amaçla 'köpek' kelimesi geçiyor diyemi yoksa özel bir neden mi?
----------Eklendi @ 11:51:03 ---------- Yazıldı @ 11:50:16 ----------
Ne diyeyim c6-01 aldıysan burlarda sürünürsün hatayı sen yapmışsın

O fiyata o markayı alıp timlerde kvk larda sürünecegine bize burda soru sorar anlamadıgı seyi bilgisayarının basından![]()
O markayı alır, Android işletim sistemiyle geldiği için bir sorusu oldumu cevap bulamayacağı yer yok. 
O fiyata o markayı alıp timlerde kvk larda sürünecegine bize burda soru sorar anlamadıgı seyi bilgisayarının basından![]()
c6-01 in şikayetleri ortada bi bakın derim.Dur, ideos'ların sayısı bi artsın, c6-01'lerin yarısı kadar satsın görelim elde patlayan ideosları2. Elde yarı fiyatına bile satamazsınız
![]()
![]()


Bizim milletin Nokia'ya düşkün olması Nokia'yı iyi yapmıyor ne yazık kibastırmatik telefonları burda deli gibi savunan fanlar vardı bir ara
![]()

Bastırmatik telefon piyasasının kralıydı ne yazık ki.
Hangi markaya iphone killer denebilirdi 3-4 sene önce.
![]()

Nokia o zaman rakipsizdi, dandik telefonları kakalıyordu rahat rahat millete.. Rakipler bir çıktı karşısına artık Nokia'nın batacağı konuşuluyor![]()

ha bu arada tüm s^3 lü telefonlarda ekran kartı var c6-01 dede var ve hd oyunları kasmadan oynayabiliyon bide galiba 5800 la karıştırıyon işlemci saat hızı aslında 1ghz tüm S^3 lü telefonlarda otg bt 3.0 warmı bu arada x5 desen grafik işlemcisi güçlü derken java oyunları kastettin sanırımaşağıdaki videoları izle.c6-01 bunları yapabiliyor mu ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
' c6-01 ideos x5
ram 256 512
işlemci 680 ghz 800
ekran kartı YOK ! Adreno 205
çözünürlk 360x640(3.2inç) 480 x 800 px(3.8inç)
c6-01 600 TL
İDEOS X5 ??? 569 !!
çin malı diyip küçümsüyorsunuz ama c6'yı suya götürür susuz getirir ;D
