asdas6
Üye
Nokia N8 görüntüsü bozuk mu
Merhaba, N8 telefon alalı 2 gün oluyor. videosunu çizgi çizgi ve kalitesiz çekiyor. acaba izlerken düzelir mi diye pc ye attım ama pc de de kötü çıkıyor. ayrıca telefon üzerinden video izlediğimde özellikle siyah renkli, karanlık ve kırmızı renkli alanlarda götüntü çok kalitesiz pixel pixel görünüyor.
acaba n8'in kalitesi bu mu yoksa telefonu ayıplı mal diye geri götürmeli miyim?
teşekkürler
acaba n8'in kalitesi bu mu yoksa telefonu ayıplı mal diye geri götürmeli miyim?
teşekkürler


