full force
Üye
Ramazan Boyunca Sahur da İnternet Bedava
Ramazan ayı boyunca turkcellilere sahurda yani saat 2 ile 6 arası internet bedava kampanyaya katılım için tek yapmanız gereken SAHUR yazıp 2222 ye bir an önce göndermek çünkü katılım 1 milyon kişi ile sınırlı.
Kampanyaya katılan herkes, Ramazan boyunca her gece 02:00-06:00 arası 250MB internet kullanım hakkı kazanıyor.
Hayırlı Ramazanlar
Sahur internet kampanyasından kimler faydalanabilir?
Bireysel tüm abonelerimiz faydalanabilirler.
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Kampanyaya katılmak için SAHUR yazıp 2222 yazmanız yeterlidir.
Kampanyada verilen internetin kullanım şartları nelerdir?
Kampanyaya katılan herkes, her gece saat 02:00-06:00 arasında kullananabilecekleri 250MB internet hakkı kazanacaklardır. Kullanımlar sadece yurtiçinde geçerlidir. Kullanılmayan haklar bir sonraki güne devretmez. Günlük 250 MB üzeri kullanımlar paket aşımı üzerinden ücretlendirilir.
Kampanyamı nasıl iptal edebilirim?
IPTAL SAHUR yazıp 2222 ye göndererek kampanyanızı iptal edebilirsiniz.
Ramazan ayı boyunca turkcellilere sahurda yani saat 2 ile 6 arası internet bedava kampanyaya katılım için tek yapmanız gereken SAHUR yazıp 2222 ye bir an önce göndermek çünkü katılım 1 milyon kişi ile sınırlı.
Kampanyaya katılan herkes, Ramazan boyunca her gece 02:00-06:00 arası 250MB internet kullanım hakkı kazanıyor.
Hayırlı Ramazanlar

Sahur internet kampanyasından kimler faydalanabilir?
Bireysel tüm abonelerimiz faydalanabilirler.
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Kampanyaya katılmak için SAHUR yazıp 2222 yazmanız yeterlidir.
Kampanyada verilen internetin kullanım şartları nelerdir?
Kampanyaya katılan herkes, her gece saat 02:00-06:00 arasında kullananabilecekleri 250MB internet hakkı kazanacaklardır. Kullanımlar sadece yurtiçinde geçerlidir. Kullanılmayan haklar bir sonraki güne devretmez. Günlük 250 MB üzeri kullanımlar paket aşımı üzerinden ücretlendirilir.
Kampanyamı nasıl iptal edebilirim?
IPTAL SAHUR yazıp 2222 ye göndererek kampanyanızı iptal edebilirsiniz.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
msj attım ve ben katıldım bilgi için çok saol

bende katıldım, konu için teşekkürler
