N73 sorunlarınıza yardım edilir

Sponsorlu Bağlantılar

GREENxEYES

GREENxEYES

Üye
    Konu Sahibi
N73 sorunlarınıza yardım edilir
arkadaşlar n73 telefonunda sorunu olan var ise hertürlü yardım edebilirim
 


Uh_zun

Üye
Merha. N73 için ekran görüntüsü alma programlarından hangisini kullanıyorsun/önerirsin?
 
GREENxEYES

GREENxEYES

Üye
    Konu Sahibi
:hmm tam olarak anlayamadım ekran görüntüsü derken? Tema indirmek mi istiyorsun :oke:|-)
 
GREENxEYES

GREENxEYES

Üye
    Konu Sahibi
Merha. N73 için ekran görüntüsü alma programlarından hangisini kullanıyorsun/önerirsin?

sorununu tam olarak anlayamamıştım ve anlamadım, ama bir fotoğrafı tema gibi hep arkaya koymak istersen, FreeFSWP adlı programı öneririm güzel bir program:oke:
 
mertcank

mertcank

Üye
Anlatmak istediği yani sen bilgisayarda bir sorum sitesinde ilgini çeken bir şey gördün klavyeden printscreen tuşuna bastın ve painte yapıştırdın resim olarak bilgisayarına attın arkadaşında demek istediği telefonun ekran görüntüsünü jpeg e çevirmek yani mününe bir program ekledin veya yazı tipini değiştirdin yazı tipini göstermek için ekranın görüntüsünü alman lazım işte arkadaş onu soruyor inşallah anlatabilmişimdir :) :)
 
GREENxEYES

GREENxEYES

Üye
    Konu Sahibi
Anlatmak istediği yani sen bilgisayarda bir sorum sitesinde ilgini çeken bir şey gördün klavyeden printscreen tuşuna bastın ve painte yapıştırdın resim olarak bilgisayarına attın arkadaşında demek istediği telefonun ekran görüntüsünü jpeg e çevirmek yani mününe bir program ekledin veya yazı tipini değiştirdin yazı tipini göstermek için ekranın görüntüsünü alman lazım işte arkadaş onu soruyor inşallah anlatabilmişimdir :) :)

hmm ok sağol anladım:naughty:
 
turko2727

turko2727

Üye
bana n73 gerekli güzel programlar önerir misin telefonun hack li değil
 
djzeki9

djzeki9

Üye
bişe sorcamda ?

benim bu n73 makineden hafıza kartını çıkartınca hafıza kartı bozuluyo bidaha okunmuyo bu sorun nasıl düzeltilir

----------Eklendi @ 15:54:47 ---------- Yazıldı @ 15:52:31 ----------

2 tane hafıza kartı gitti bu sorun yüzünden:vur

----------Eklendi @ 15:55:30 ---------- Yazıldı @ 15:54:47 ----------

2 tane hafıza kartı gitti bu sorun yüzünden:vur
 
GREENxEYES

GREENxEYES

Üye
    Konu Sahibi
bana n73 gerekli güzel programlar önerir misin telefonun hack li değil

arkadaşım mobilim link veremiyorum ama isimlerini yazayım free fswp var o bir resmi hep arkaplanda göstermeye yarıyo, jbaktaskman var o da güzel telin ramı için arkaplandaki uygulamaları kapatıyo opera mini 6.0var o da güzel bir browser ama 5.1 ini beğenmedim x-plore var güzel bir dosya yöneticisi dahası var da aklıma gelmiyo eklerim sonra bu arada hackli değilse signed leri yükle ve çook basit hack yöntemi benim konularımda var inş.yardımcı olmuşumdur :oke:

----------Eklendi @ 20:18:49 ---------- Yazıldı @ 20:07:32 ----------

bişe sorcamda ?

benim bu n73 makineden hafıza kartını çıkartınca hafıza kartı bozuluyo bidaha okunmuyo bu sorun nasıl düzeltilir

----------Eklendi @ 15:54:47 ---------- Yazıldı @ 15:52:31 ----------

2 tane hafıza kartı gitti bu sorun yüzünden:vur

----------Eklendi @ 15:55:30 ---------- Yazıldı @ 15:54:47 ----------

2 tane hafıza kartı gitti bu sorun yüzünden:vur

telin hafıza kart girişini değiştir sorun ordadır ama format ta atmayı dene soft format:*7370# hard format: (tel kapalıyken) *-3-yes-güç(açma kapama)tuşuna sırasıyla basılı tut taa ki tel açılana kadar ama elini önceki tuşlardan çekme inşallah yardımcı olabilmişimdir :oke:
 
GREENxEYES

GREENxEYES

Üye
    Konu Sahibi
konu günceldir :oke:
 

onur526

Üye
benim n73 te de bir sorun var şarj zı bir saat değil yarım saat bile gitmiyo lütfen yardım edin..
 

samsunnonia

Üye
n73 üme sis herhangi birşey
yüklerken dosya bozuk
diyor.önceden yüklediklerini bile
yüklemiyor.format attım
düyelmedine yapabilirim yardımcı
olurmusunuz
 

çetin22a

Üye
merhaba benim n73 nete bağlanmıyor format attım wap ayarlarını tekrar yükledim hat vodafone yok olmuyor hatta tl var wap paketi var ama olmuyor ag geçiti cevap varmiyor diyor bağlanırken yardımcı olursanız sevinirim
 

manchestain

Üye
selamlar bende nokia n73 var aksam uptade ederken bi ara telefon disconnected dedi halbuki normal olarak diyormus ama ben hatırlamıyordum sonra telefonun usb sini cektım ve sımdı usb baglayınca telefon görmüyo + hiç açılmıyor bilgisi olan varsa yardım rica ediyorum
 
ReSSaM288

ReSSaM288

Üye
Sertifikalı ortadaki joystick yerine 2.4.6.8 tuslarına atıyacagım program varmı keymap gibi sertifikalı olan
 

dj eşref

Üye
onur kardes onunde 2 secenek var gıdıp orjınal bır tane batarya almalısın yada telefondan 3G yı kaldırmalısın eger goruntulu konusma yapmıyorsan GSM moduna gecmende fayda var MENU/ARACLAR/AYARLAR/SEBEKE/SEBEKE MODU buraya GSM olarak sec/EKRANA UYARI GELECEK EVET DIYECEKSIN TELEFON KAPANIP ACILACAK/

----------Eklendi @ 09:48:07 ---------- Yazıldı @ 09:43:30 ----------

samsunnonıa kardes bırde bunu yap belkı duzelır MENU/ARACLAR/AYARLAR/BAGLANTI/PAKET VERI/ERISIM NOKTASI BURAYA KUCUK HARFLERLE internet YAZ/SECENEKLERDEN CIKIS DEYIN/ sımdı yukleyemedıgın programları tekrar yukle ...........

----------Eklendi @ 10:08:48 ---------- Yazıldı @ 09:48:07 ----------

cetın kardes sımdı ne kadar wap ayarların var sıl MENU/ARACLAR/AYARLAR/BAGLANTI/ERISIM NOKTALARI/HEPSINI SIL/SECENEKLERDEN CIKIS DEYIN/.......sımdı ekrana *3636# yaz arama yap cıkan ekranda cıhaz ayarları alma var ordan alabılırsın gelen mesajjarı acmak ıcın 1234 yazıp ac seceneklerden kaydet dıyeceksın......sana 3 tane ayar gelecek VODAFONE LIVE/VODAFONE INTERNET/VODAFONE MMS/yanlız VODAFONE LIVE yı varsayilan erısım noktası olarak sececeksın........MENU/INTERNET/WEB/SECENEKLER/AYARLAR/ERISIM NOKTASI buraya VODAFONE LIVE yı sec/ANA SAYFA buraya YER IMLERINI sec/SECENEKLERDEN CIKIS DEYIN,..........sımdı servısler bolumu var MENU/INTERNET/SERVISLER/ACAR ACMAZ IPTAL DEYIN/SECENEKLER/AYARLAR/ERISIM NOKTASI buraya VODAFONE LIVE yı sec/ANA SAYFA buraya VARSAYILAN sec/SECENEKLERDEN CIKIS DEYIN/

----------Eklendi @ 10:14:32 ---------- Yazıldı @ 10:08:48 ----------

manchestain kardeş telefonun cökmüş eger yazılım atmasını bılıyorsan telefona ölü yazılım at duzelır yok ben bu ıslerden anlamam dersen telefoncuya gotur onlar yaparlar fıyatına gelınce 10 yada 15 TL alırlar.......

----------Eklendi @ 10:38:41 ---------- Yazıldı @ 10:14:32 ----------

ressam kardes bu ıstedın program hakkında hıc bır sekılde bılgım yok bu yuzden bu konu hakkında sana yardımcı olamıyorum kusuruma bakma.......
 

memo91

Üye
benim n 73te ve hafıza kartında güçlü bir virüs var telefon donuyor ne yapmalıyım
 

dj eşref

Üye
memo kardes hafıza kartını telefondan bıcımlendır boylece hafıza kartın temızlenır hemde bosalır......telefona gelınce kardes format atmalısınız *#7370# yaz ekrana gelen uyarı evet deyın guvenlık kodu soracak 12345 yaz (eger guvenlık kodunu degıstırmedıysenız)telefon kendılıgınden kapanıp tekrar acılacak......... yok ben format atmak ıstemıyorum dersenız telefonunuza antıvırus programı yukletıp tarama yapın ama format en garantısı.........
 
atakan25

atakan25

Üye
benim n 73te ve hafıza kartında güçlü bir virüs var telefon donuyor ne yapmalıyım

virüs olduğuna eminmisin ben bakır renkli yerine terli elimle dokundum dondu kaldı çok denedim tel çöktü öyle bişiş olunca o bakır renkli yeri ıslak mendile sil ve peçete ile kurula virüs değilse düzelebilir
 


Üst Alt