Telefon Tavsiyesi Samsung Wave mi Xperia X10 mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Esendağlı

Esendağlı

Üye
Ben olsam hiçbirinide almaz N8 i beklerdim
 


SilentOne

SilentOne

Üye
yha wave daha iyi ama herkez n8 dioda onunda alt yapısı 5800 a ait sadece bir işletim sistemi süper bide kamere flen ama bnden sana tawsiye 1ghz işlemcili wave al 1ghz işlmeci var bide 700 küsr mhz işlemci var :D
 

mertderin

Üye
Wave için uygulama zayıf deniyor...

Ben Nokia 5800 Xm kullanıyorum, 300kb'lık oyunlar var. Birbirinden gereksiz milyon tane uygulama var. Ben 1 yıldır bu telefonda word, power point, pdf dosyaları açacak program arıyorum... Parayı verip office suite satın aldım.

Ovi store rezillik, başka bir şey değil. İşe yarar 3-5 şey var, gerisi kalabalık.

Wave uygulamalarına baktım, oyun olarak bildiğin bilgisayar oyununa benzer 3 boyutlu oyunlar var, boyutları 30mb civarı. Bu makine bunları çalıştıracak güce sahip.

Xperia'ya baktım. Harika bir cihaz. Büyüleyici. Ama oyun olarak neler yapabiliyor bilmiyorum. Ayrıca wave 512mb ram'e sahipken xperia 256mb ram taşıyor.

Samsung firması wave'e doğru düzgün sahip çıkarsa en muhteşem alet o olacak.
 

bacardimojito

Üye
tabıkıde se xperia x10.pişman olma ımkanın yok
 
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
kesinlikle wave ...
 
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
bak kardeş ben wavede xperia inceledim

xperiada 8mp kamera var lakin wave yakılayamadı divx,hd ve tüm ses ve görüntü türlerini destekliyor xperiada divx hayal zaten hd güncelleme ile oldu ama kamerada wave , 2 gömlek daha üstün her türlüde ispatlarım,

ekranda ise biri 4 biri 3,3 keşke 4,0 inch de super amoled olsa dersin ama süper amoled başka birşey diğer ekranlara hele tft lcd lere bir başka bakarsın :) , ekranda dpi olarak iphone 4 ile aynı katagoride onun için ekranda 2 gömlek üstün

işlemci dersen arm cortex başlı başına üstün (bkz; iphone 4 , galaxy s, wave de aynı işlemciyi kullanıyor)

işte al oku karşılaştır
 
umutku84

umutku84

Üye
kesinlikle x10 sorumu bu :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
kesinlikle xperia x10 öneririm. wawe de gayet hızlı ama bada olduğu için biraz soğuğum ona. Bada'dan dolayı. Bada kötü demiyorum ama bana göre değil. Bi de xperia da Sony kalitesi var. :oke:
 
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
uygulama zayıf ? uygulama nedir arkadaşlar kişilern kullanıp yararlnabilecği programlardr ... bada platformunda gereken ve işe yarayan bütün popüler uygulamalar war .. bunlara oynlarda dahil .. symbian da dha çok wrda noluyor çoğu kuru kalabalık .. ayrıca x10 diyenlere bişey sorucam çok mrk edyrm youtube da oyun ve programlarn açılış yükleniş karşılaştrması war wave ve x10 un hiç izlednzmi işkemceden atmak kolay açın izleyn asphalt 5 hd nin videosunu wave yüklüyo touch the screen yazısı çıktğnda x10 dha yarısı anca geçmiş oluyor ... cahil cahil knşmayın azcık araştırın öyle yazın ...:nono::nono::nono:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
uygulama zayıf ? uygulama nedir arkadaşlar kişilern kullanıp yararlnabilecği programlardr ... bada platformunda gereken ve işe yarayan bütün popüler uygulamalar war .. bunlara oynlarda dahil .. symbian da dha çok wrda noluyor çoğu kuru kalabalık .. ayrıca x10 diyenlere bişey sorucam çok mrk edyrm youtube da oyun ve programlarn açılış yükleniş karşılaştrması war wave ve x10 un hiç izlednzmi işkemceden atmak kolay açın izleyn asphalt 5 hd nin videosunu wave yüklüyo touch the screen yazısı çıktğnda x10 dha yarısı anca geçmiş oluyor ... cahil cahil knşmayın azcık araştırın öyle yazın ...:nono::nono::nono:

ben sadece bi oyunla telefon kıyaslayacak değilim.:angry: üstelik iPhone'da SII'ye göre daha iyi oyunlar var. Bu iPhone 4'ün SII'den daha iyi olduğunu göstermez. :oke:
 
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
ne yazdğınn farkndamsn ? wave ve x10 karşılştryruz ip4 s2 dğl :angry:
 
harun22

harun22

Üye
Xperia x10 al ve arkana bakma :D
 
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
bilader gt bi karsilastrmalarini izle youtube da snra gl kns burda hadi agu de gt arkana bkma smdi cahilligini bu kdar blli etme
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Ben Wave diyorum en azından Super Amoled var. Xperia X10'da multitouch var mı yok mu belirsiz ayrıca önde kamerası da yok ve Wave'den daha pahalı sırf android var diye. Gerçekten çok ilginç (h)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Ben Wave diyorum en azından Super Amoled var. Xperia X10'da multitouch var mı yok mu belirsiz ayrıca önde kamerası da yok ve Wave'den daha pahalı sırf android var diye. Gerçekten çok ilginç (h)
wawe 2 super clear LCD. Ayrıca X10'da multitouch var. Güncelleme ile beraber geliyor. :oke:
 
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
eee lcd n war lcd amolede gore daha dgru renklr werir amoled goze azcik daha hos gelir cunku kontrast fazlaligi war renkleri oldgundan daha agir gsterir ama lcd oyle degil naturel dinamic pictures die bi olay war daha dgru v daha dogal renklr yani o yuzdn lcd daha iyi bnce ... ayrca x10 dedgnz telfon wave /wave 2 nin yanindan bile gcemez ...
 
  • Beğen
Tepkiler: |SEÇKiN|
|SEÇKiN|

|SEÇKiN|

Üye
sony dünyanın teknolojideki en kalite markalarında biri, bu kabul... ne ki, telefonları markanın adına, şanına layık kapasitede olamadı maalesef.
bi samsung ki, telefonunun hemen bütün materyallerini kendi üretiyor... ekranından işletim sistemine, yazılımından sair bileşenlerine varana dek kendine ait. haliyle bir markadan bahsedebiliyoruz. ıphone dahi telefonunun en önemli bileşenlerini samsung'dan temin ediyor.

sony en üst modeli olan xp arc modelinde bile ön kameraya yer vermemiş. ve bi sürü eksik kusur tespit edilebiliyor. keza HTC son çıkardığı en üst modeli olan sensation 'da bi sürü dokunmatık problemleri çıktı vs.

bu yüzden ki telefon deyince iphone ve samsung derim, diğer markalar ikinci sınıf gelir benim için. hele ki nokia artık esamisi bile okunmuyor. süper lig'den düşeli çok oldu anlayacağınız.

x10 benim de almak için heveslendiğim telefondu, ekran kalitesi sarmadı beni, ayrıca ön kamerası yoktu... wave 8500 aldım. muhteşem! super amoled ekranı, hızı, işlemcisi... mukayese bile kabul etmeyecek kadar üstün. boyutu, ekranı, kamera kalitesi... herşeyiyle olağanüstü. bugünkü fiyatı ve kalitesi mukayese edildiğinde tercih edilmeye layık en iyi telefon diyebilirim.
 
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
ohh yawrum be 90 a çakmış yorumu helal olsun bnm kafadan biri daha =D samsung forever <3 ahahah =D
 


Üst Alt