sony dünyanın teknolojideki en kalite markalarında biri, bu kabul... ne ki, telefonları markanın adına, şanına layık kapasitede olamadı maalesef.
bi samsung ki, telefonunun hemen bütün materyallerini kendi üretiyor... ekranından işletim sistemine, yazılımından sair bileşenlerine varana dek kendine ait. haliyle bir markadan bahsedebiliyoruz. ıphone dahi telefonunun en önemli bileşenlerini samsung'dan temin ediyor.
sony en üst modeli olan xp arc modelinde bile ön kameraya yer vermemiş. ve bi sürü eksik kusur tespit edilebiliyor. keza HTC son çıkardığı en üst modeli olan sensation 'da bi sürü dokunmatık problemleri çıktı vs.
bu yüzden ki telefon deyince iphone ve samsung derim, diğer markalar ikinci sınıf gelir benim için. hele ki nokia artık esamisi bile okunmuyor. süper lig'den düşeli çok oldu anlayacağınız.
x10 benim de almak için heveslendiğim telefondu, ekran kalitesi sarmadı beni, ayrıca ön kamerası yoktu... wave 8500 aldım. muhteşem! super amoled ekranı, hızı, işlemcisi... mukayese bile kabul etmeyecek kadar üstün. boyutu, ekranı, kamera kalitesi... herşeyiyle olağanüstü. bugünkü fiyatı ve kalitesi mukayese edildiğinde tercih edilmeye layık en iyi telefon diyebilirim.