3alicali
Üye
samsung galaxy ace mi nokia x6 mı ??
s.a arkadaşlar telefon almayı düşünüyorum samsung galaxy ace yi begendim ve nokia x6 yı samsung galaxy ace android işlemcili güzel felanda ama facebooktaki videoları açmıyor yani flash player facebook uygulamasıda m.facebook a giriyor android degil ve kamerası vga fotograf çekme tusu yok nokia ise facebook taki videoları açıor kamera süper ses te süper ama symbian işletim sisteminin güzel olmadıgını söylüyorlar ama en azında facedeki videoları açıyor samsung android ve açmıor sohbette gözükmüyor kararsız kaldım sizce hangisini alıım biraz uzun oldu ama şimdiden tşkler 




