samsung galaxy ace mi nokia x6 mı ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'Patron

'Patron

Üye
Bence x6 al sen ya.. Kamerası sesi falan daha iyi
 


Saq0Leraa

Saq0Leraa

Üye
Galaxy ace derim Android daha iyidir bnce symbiandan :oke:
 
.:ÇAĞLAR:.

.:ÇAĞLAR:.

Üye
ace yada gio al , x6 dan uzak dur dandik symbian var
 
cyber

cyber

Üye
bence nokia c6-01 al
 
ookkaayy

ookkaayy

Üye
tip olarak x6 galaxi neymiş tipsiiiz :D :D :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt