samsung galaxy ace mi nokia x6 mı ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

3alicali

Üye
    Konu Sahibi
samsung galaxy ace mi nokia x6 mı ??
s.a arkadaşlar telefon almayı düşünüyorum samsung galaxy ace yi begendim ve nokia x6 yı samsung galaxy ace android işlemcili güzel felanda ama facebooktaki videoları açmıyor yani flash player facebook uygulamasıda m.facebook a giriyor android degil ve kamerası vga fotograf çekme tusu yok nokia ise facebook taki videoları açıor kamera süper ses te süper ama symbian işletim sisteminin güzel olmadıgını söylüyorlar ama en azında facedeki videoları açıyor samsung android ve açmıor sohbette gözükmüyor kararsız kaldım sizce hangisini alıım biraz uzun oldu ama şimdiden tşkler :hmmm
 


jigsaw_54

Üye
yanlış düşünüyorsun her türlü galaxy ace derim nokia nın modası geçti elinde patlar demedi deme
 

OğuzcanAbi

Üye
galaxy ace android işletim sistemi var :good:
 

nonamex

Üye
X6 facebookta ki videolari acmiyor, flash destegi eski.Bende N8 facebooktan video izlerken olup olup diriliyor zaten X6 , 434 mhz islemciyle kaldirmaz.Ace alin
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Ace tabikide her açıdan üstün pişman olmazsınız.
 
61semih

61semih

Üye
ace
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Objektif bir yorum istersin diye düşündüm.
Fotoğraf: Kapışırlar ama bana X6 alır gibi geliyor.
Video: X6 farkla ezer.
Oyun/Uygulama/Performans: Galaxy Ace farkla ezer.
Ekran çözünürlüğü/kalitesi: X6 kağıt üstünde üstün ama normalde aradaki farkı anlayamazsın bile ikisinde de 16m renk olduğundan baya parlak ve canlı renklere sahiptirler.
Hoperlör gücü: X6 daha iyi.
X6'da ekstradan ön kamera var görüntülü görüşmeye olanak sağlar. Galaxy Ace'de ise 0.3 inch'lik daha büyük bir ekran ve beraberinde multitouch vardır.
Son olarak Facebook'daki video youtube'dan paylaşılmışsa videoya tıkladığında youtube'un mobil sitesine bağlanıyor telefon ve öyle açıyor videoyu, X6'da durum böyle ama Galaxy Ace'de belki direk de açabiliyordur. Facebook Sohbet olayının çözümü var: Ebuddy yüklüyorsun(her telefon için var) hem msn hem de facebook-sohbet ikisini birden hallediyorsun ;)
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Ace yerine Gio al desem yeridir inceledigimde pek farklı gelmedi bana kamera haricinde.Ama arada 200 lira kadar fark var.
X6'nın kamerası harika denebilecek düzeyde dostum ve ekran netligi parlaklıgı olsun çok iyi.
Ben müzik telefonu arıyordum X2-X3 derken X6'ya kadar çıtam yükseldi ve kullanıyorum memnunum.Ama telefon oyun telefonu degil bunu bil.
Seni yanlıs yönlendirmek istemem aklına yatanı tercih et..
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Objektif bir yorum istersin diye düşündüm.
Fotoğraf: Kapışırlar ama bana X6 alır gibi geliyor.
Video: X6 farkla ezer.
Oyun/Uygulama/Performans: Galaxy Ace farkla ezer.
Ekran çözünürlüğü/kalitesi: X6 kağıt üstünde üstün ama normalde aradaki farkı anlayamazsın bile ikisinde de 16m renk olduğundan baya parlak ve canlı renklere sahiptirler.
Hoperlör gücü: X6 daha iyi.
X6'da ekstradan ön kamera var görüntülü görüşmeye olanak sağlar. Galaxy Ace'de ise 0.3 inch'lik daha büyük bir ekran ve beraberinde multitouch vardır.
Son olarak Facebook'daki video youtube'dan paylaşılmışsa videoya tıkladığında youtube'un mobil sitesine bağlanıyor telefon ve öyle açıyor videoyu, X6'da durum böyle ama Galaxy Ace'de belki direk de açabiliyordur. Facebook Sohbet olayının çözümü var: Ebuddy yüklüyorsun(her telefon için var) hem msn hem de facebook-sohbet ikisini birden hallediyorsun ;)

artı olarak sohbet için nimbuzz da kullanabilirsin. :oke:
 
Elektr0

Elektr0

Üye
yaa Ace hiç X6 ile karşılaştırılır mı ?? tabiki Ace ..:oke:
 

3alicali

Üye
    Konu Sahibi
saolun da ama nıkia nın modeli geçer diorsunuz eskir ama türkiyede bunlar tutulmuş kimin eline baksam nokia bide dedigim gibi nokia videoları açıor ama ace açmıyor facedeki videoları zaten ace de flash player olsa hiç düşünmem direk alırım kafam çok karışık

----------Eklendi @ 08:10:26 ---------- Yazıldı @ 08:08:36 ----------

ace için facebook uygulamasının m.facebook a giriyor die duydum oFFFFFFFFFF ne yapsam

----------Eklendi @ 08:29:35 ---------- Yazıldı @ 08:10:26 ----------

ayriyetten biriyle konuşurken galaxy ace nin ses kalitesi düşükmüş
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Flash player istiyosan 570 liraya huawei ideos x5 almalısın 5 mp kamera flaş hd 720p video kaydı android 2.2 800 mhz işlemci 512 mb ram gibi bir çok özelliği mevcut.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Arkadas bence sen çok uç noktaları inceliyorsun.Ace ve X6 için telefonlarda facebook diye uygulama var ordan sohbet edebilirsin.
Telefonların ikiside youtube videolarını açıyor ama diger sitelerde flash biraz sıkıntı yasatabilir.Ne istediginden emin olmalısın çünkü iki telefonda farklı islevler için donanımlandırılmıs
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Nokia C6-01 al o zaman. Flash Player var onda. Samsung Wave 2 de önerebilirim onda da var flash player.
 
dangerouz

dangerouz

Üye
Eğer iki model arasında kaldıysan Ace' derim bir Nokia kullanıcısı olarak tabiki.Bir de LG Optimus Black var fiyat farkına değercek kadar fark var bence, bi araştırmanı öneririm.Ben de Ace alacaktım ama LG aklımı çeldi.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Ace'ye yönelme olursa ikisi arasında.Bence büyük hata olur Ace yerine Gio alınması daha mantıklı en azından maddi açıdan.
 
pRime.

pRime.

Üye
İkisi arasında galaxy ace iyi tercih olur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt