Telefon Tavsiyesi Nokia c6-01 mi samsung galaxy ace mi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
achambo

achambo

Üye
discovery:D

- - - Eklendi - - -

ama para yeterse yoksa 603 yine diyim
 


oktayksen

oktayksen

Üye
symbian bin basar ben c6 01 tercih ederim
 
maskedboy

maskedboy

Üye
bence 2 sinide almanın bir mantığı yok galaxy ace 500 tl gm discovery 600 tl ve kat kat daha iyi aralarındaki fark ise sadece 100 tl sizce galaxy ace almaya değer mi?? kardeş sen bence 1-2 ay daha para biriktir üstüne 100 tl koyup gm discovery illada ikisinden biri diyorsan symbian zaten öldü galaxy ace çıktığından beri yaşamıyor :D hadi nokia eledik diyelim galaxy ace ye bak 500 tl para veriyorsun telefon hiç bir çalıştırmıyor root rom kernel vs işlerle belki bir şey yapabilirsin uzun lafın kısası gm discovery al :oke:
 
ensonkral06

ensonkral06

Üye
ace bence
 

Ramazan.Ergn

Üye
Kardesim telefonu ne alanda kullanacagin da cok onemli.Ben aceyi pek tavsiye etmem ama yoklukta iyi gider :D Sana diyecegim su aralar fiyatlar baya düstü.Ace alacagina git wonder al derim ben.
 
ANIL

ANIL

Admin
Arkadaş telefonu almış. Hayırlı olsun diyelim. :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

0sıfırcı
Cevap
13
Görüntüleme
684
saban19
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı


Üst Alt