bence 2 sinide almanın bir mantığı yok galaxy ace 500 tl gm discovery 600 tl ve kat kat daha iyi aralarındaki fark ise sadece 100 tl sizce galaxy ace almaya değer mi?? kardeş sen bence 1-2 ay daha para biriktir üstüne 100 tl koyup gm discovery illada ikisinden biri diyorsan symbian zaten öldü galaxy ace çıktığından beri yaşamıyor

hadi nokia eledik diyelim galaxy ace ye bak 500 tl para veriyorsun telefon hiç bir çalıştırmıyor root rom kernel vs işlerle belki bir şey yapabilirsin uzun lafın kısası gm discovery al
