Nokia C7 Almaya Değer Mi?(Lütfen yardım edin!)

Sponsorlu Bağlantılar

C7 Almaya Değer Mi?


  • Kullanılan toplam oy
    53
hoss

hoss

Üye
Hoss arkadasım her arabada koltuk vardır degil mi :oke:Ama Bmw ve Reanault'u koltuk konusunda kıyaslayabilirmisin.Kullanım kolaylıgı ve kalite açısında bu özelliklerin oldugu telefon yok.İphone 4'ün 2 lira civarı bir fiyatı var belki o gösterilebilir ama wave 2 kesinlikle olmaz...
bence wave 2 bu telefondan cok daha iyidir en azından c7 gibi kasa sı catlamıyor , ayrıca kamerasıda c7 yi ezer gecer özellikle makrolarda , işlemci hızı ve ram konusunda da wave nin yanına yaklaşamaz c7
 


El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Evet ama sana göre iste.Seçim arkadasa aitti ve sanırım almıs C7'yi.Ayrıca öyle örnekler veriyorsunki çok uç noktalar C7'nin kasası çatlamaz diye birsey yok ama durduk yerde C7'nin kasası çatlamaz,telefonu nasıl kullandıgına baglı bu.Ayrıca işlemci ve ram konusu ise işletim sistemiyle de alakalı.C7'nin işlemcisi kendi sistemi için yetiyor,wave'nin işlemciside kendi sistemine yetiyor.Yani işlemci hızının yüksek olması o telefonun daha hızlı kullanımı oldugunu göstermez işlemci yüksek olmalı çünkü sistem bunu istiyor.
 
hoss

hoss

Üye
Evet ama sana göre iste.Seçim arkadasa aitti ve sanırım almıs C7'yi.Ayrıca öyle örnekler veriyorsunki çok uç noktalar C7'nin kasası çatlamaz diye birsey yok ama durduk yerde C7'nin kasası çatlamaz,telefonu nasıl kullandıgına baglı bu.Ayrıca işlemci ve ram konusu ise işletim sistemiyle de alakalı.C7'nin işlemcisi kendi sistemi için yetiyor,wave'nin işlemciside kendi sistemine yetiyor.Yani işlemci hızının yüksek olması o telefonun daha hızlı kullanımı oldugunu göstermez işlemci yüksek olmalı çünkü sistem bunu istiyor.
valla nokia nın symbian s3 destek konusuna bak cihaza hiçbirsey yapmadan kasası catlayan onlarca insan var bunlar bence kullanıcı hatası degil , en yakın arkadaşımda c7 vardı cihazın yavaşlıgında sürekli şikayet ediyordu , hatta cihaz yanımda bir kac kez dondu kaldı , ayrıca işlemci hızı ram symbiana yetiiyor demişssin buna kesinlikle katılmıyorum ,, sony ericsson vivaz modelini incelemeni öneririm symbian işletim sistemli ve işlemci hızı 720 mhz yani nokia nın amiral gemisi olan n8 den bile daha hızlı , şu verdiğim video yu izle hız konusunu daha iyi anlarsın

[video=youtube;3s8dmsFO9DE]http://www.youtube.com/watch?v=3s8dmsFO9DE[/video]
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
İşlemci hızı yüksek ama kullandıgı sistem o işlemciyi sömürüyor.C7'nin işlemcisi symbian ile uyumlu.Symbian çok agır ve sisrilmis bir sistem degil.Yani işlemcinden tam performans alırsın.Herkesin kararı kendisine ait ben Nokia telefonları kullanım kolaylıgı,tasarım ve kalite bakımından çok iyi buluyorum.Ben ve çevremde o kadar C7 var ben hiç donan veya kasası çatlayan telefon görmedim.Hafıza neredeyse ful dolu birsürü mp3 ve film var ama telefon fisek gibi.Senin arkadasların sanırım telefon kullanmayı bilmiyor...
 
hoss

hoss

Üye
İşlemci hızı yüksek ama kullandıgı sistem o işlemciyi sömürüyor.C7'nin işlemcisi symbian ile uyumlu.Symbian çok agır ve sisrilmis bir sistem degil.Yani işlemcinden tam performans alırsın.Herkesin kararı kendisine ait ben Nokia telefonları kullanım kolaylıgı,tasarım ve kalite bakımından çok iyi buluyorum.Ben ve çevremde o kadar C7 var ben hiç donan veya kasası çatlayan telefon görmedim.Hafıza neredeyse ful dolu birsürü mp3 ve film var ama telefon fisek gibi.Senin arkadasların sanırım telefon kullanmayı bilmiyor...
tabi nedense her cıkan sorunda kullanıcı hatalı nokia hatalı degil haklısın :oke:neyse uzatmayalım sana göre mükemmel bana göre vasat bir telefon , ama sana bir arkadaş tavsiyesi başka markalarıda ve modelleride kullano zaman kimin iyi kimin kötü oldugunu daha iyi anlarsın , tabi aşırı nokia fanatiği degilsen
 
eagleneco

eagleneco

Üye
Gökhan arkadaşım arkadaşın eklediği videoyu izlemedin herhalde. Hala işlemciyi sonuna kadar kullanıyo vs. gibi yorumlar yapıyorsun. Sony vivaz da symbian kullanıyo. Mantık aynı yani. Telefon bariz yavaş. Adam video da menüde geziniyo mesajlara tıklıyo ikisindede çok bariz bi fark var. Bu ara herkesin ağzında zaten herşey işlemci değilmiş. Çok net kendi telimde de denedim şak diye açıyo bekleme yapmıyo hiç bir zaman.
Belkide sen haklısındır. Videodaki c7 bozuktur, yada adam düzgün basamıyordur ekrana :)
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Videoda C7 varda ben mi göremiyorum acaba ???
Ayrıca videoda da görüldügü gibi Nokia'nın menü geçisleri akıcı br şekilde oluyor yani o biraz yavas gibi gösterebilir.Windows'un Aero temasını buna örnek gösterebiliriz...
 

1halimselim

Üye
hiç düşünme c7 al çünki ben wave II kullanıyorum. bir kaç sebep sıralayayım
1. Uygulama ve kişiselleştirme desteği. Samsung Apps'te şu an toplam uygulama sayısı 3000-ile 3500 arası. bunlardan 1000 tanesi tema. yardımcı programlar değişik tarzda uygulamalar, yararlı uygulamalar hak getire. Ovi Store çok geniş, inanılmaz uygulamalar var. Samsung Apps'teki uygulamaların hepsine göz atmışımdır. İndirecek bir şey bulamıyorum. Öylesine uygulama deniyorum. Samsung Apps'te uygulamalara yapılan yorumları okusan kimse memnun değil. Ve işe yarar içeriklerin hemen hemen hepsi paralı. Ovi'de ücretsiz öğe sayısı milyonu geçer. Misal wave II için Opera internet tarayıcısını aradım aradım bulamadım.
2. Ana ekran. Wave II'de ana ekran sayısı 10'a kadar çıkabiliyor. Ancak ana ekrana sadece widget ekleyebiliyorsun. Bi oyunlar kısayolu, bi menü ve yahut bi bluetooth kısayolunu bir ayarlar kısayolu koyamıyorsun bile. Onun için ayrıca Menü tuşuna basman gerekiyor bu benim için can sıkıcı çünki tam dokunmatik bir telefon bu menü tuşu da nesi.
3. Video ve görüntü performansı. C7 ile emin ol çok güzel videolar ve fotoğraflar çekeceksin
ayrıca
android işletim sistemini kullanan galaxy modeli samsungları ayrı tutuyorum tüm bu saydıklarımdan. Alacaksan android al. Ama wave II mi c7 mi diye sorarsan c7 derim.
Android için o ayarda önerdiklerim
Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy Ace
LG Optimus 3D
-----
daha fazlası için:
 

yarbay58

Üye
C7 arkadaşlar kim ne derse deesin samsung dandik bir markadır 2+2=nasıl 4 ediyorsa samsungda türkiyede böyledir, telefon alacaksan nokiadan şaşmıycan, n8 demissiniz ama alıpta memnun olanı görmedim, 2.ele düşmüş çıkmadan, sebep ne diye sorarsanız adam akıllı tel yapıyor bataryayı kasaya gömmüş bence nokıa n8 de hata etmiş, telefoncu arkadaşlarda aynısını söylüyor, onun içindirki c7 şarjı bile daha uzun gidiyor. Ve en hızlı satan ürün arasında.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Evet Nokia C7 iyi bir seçenek olabilir.
 

52mrt1905

Üye
bnce c7 al wave 2 nin uygulaması çok az c7 de uygulama istemediğin kadar var bide c7 de netleme yok ama kamerası wavw 2den daha iyiy emin olbilirsin
 
hoss

hoss

Üye
bnce c7 al wave 2 nin uygulaması çok az c7 de uygulama istemediğin kadar var bide c7 de netleme yok ama kamerası wavw 2den daha iyiy emin olbilirsin
nereye wave2 den daha iyi arkadaşım görmeden araştırmadan bilgi sahibi olmayalım , c7 nin kamerası wave2 den iyi olamaz
 

yarbay58

Üye
hoss arkadaş ya sen bu işi bilmiyosun ya da biz bilmiyoruz wave 2 nin kamerası daha net demişssin Allah aşkına wave2, 5 MP, 2592 x 1944 piksel,, C7 8 MP, 3264×2448 piksel, sabit odaklı, özellikler bir bir yazıyor. ARADAKİ PİKSEL FARKINA BAK DAĞLAR KADAR. FARKI GÖRDÜYSEN BİDAHA VAVE2 NİN KAMERASI DAHA İYİDİR DEMEZSİN UMARIM.
 
silver021

silver021

Üye
Nolur git c7 al. sana kesinlikle c7 öneriorum. wave deil c7 çok süper bi cihaz. wavei herkez kullanamaz kullanmamalida zaten. mümkünse artik karsilastirmada yapmayin wavein piyasada olmadiginida varsayabilirsiniz. :) biktim artik bazilarina laf yetistirmekten. adam nokia dior nokiayay tapior bu forumda dolu var öylesi. o yüzden hoss arkadasim sende dahil hic cabalama bence nokia babalarinin maliymis gibi gidip onu savunsunlar. herkezin parasi kendinindir ve herkezde parasiyla rezil olmayi tercih edebilir. adama otofokus yok dersin herseye ragmen 8 mp der netlik yok kullanilan lensler ayni dersin yok der gene 8mp der. iste o yüzden bu adamlara laf anlatmak zor. ellerine bir kere bile wavei alip kullanmayanlarin karalama kampanyalari hepte devam edicektir. nokia bizim icin bitmistir. onlar icin devam etsin fark yapmaz. burda coğu nokia fanatikleri n8 le galaxy s 2 yi karsilastirma konusu yapmis. sonrada derlerki biz teknolojiden anlioruz. ahah güldürmeyin bizleri :)
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Telefonda resmin kaliteleri arasında fark yok gibi gözükebilir ama pc'ye atıldıgında resimler arasında müthiş bi kalite ve piksel farkı oluyor.
İstanbul bogazından foto çekerseniz köprüyü tam kare çekebilirsiniz C7 ile.8Mp ile 5 Mp arasında gerçekten daglar kadar fark var.Bende 6700 da var ve 5 Mp kamerası var.C7 ile aralarında fotograf aktarımı yaptıgımda kalite farkı o kadar belli olmuyor ama PC'de isler degisiyor...
 
maxirabit

maxirabit

Üye
İsteklerini karşılıyorsa al karşılamıyorsa alman gereksiz.Şahsen nokia'yı altından yapsalar ben almam.Fazlasıyla dilim yandı.
 
hoss

hoss

Üye
hoss arkadaş ya sen bu işi bilmiyosun ya da biz bilmiyoruz wave 2 nin kamerası daha net demişssin Allah aşkına wave2, 5 MP, 2592 x 1944 piksel,, C7 8 MP, 3264×2448 piksel, sabit odaklı, özellikler bir bir yazıyor. ARADAKİ PİKSEL FARKINA BAK DAĞLAR KADAR. FARKI GÖRDÜYSEN BİDAHA VAVE2 NİN KAMERASI DAHA İYİDİR DEMEZSİN UMARIM.
c7 nin kamerasında otofokus yok o yüzden istese 20megapiksel olsun kaliteli bir lense sahip değilse otofokus yoksa o telefondan kamera acısından birsey bekleme arkadaşım , git biraz araştır istersen , wave2 de cektiğin makroyu c7 de cekte göreyim :bye2:azıcık araştırma yapın nokia işte sizi böyle kandırıyo arkasına 8 mp yazısını koyarak :oke:azcık araştırırsan otofokussuz bir telefonun , otofokuslu bir cihaza rakip olamayacagını bilirsin zaten , ama körü körüne nokia ya tapıyosan , endandik telefonu bile sana en mükemmel telefonmuş gibi gelir , o yüüzden araştırın ve mantıgınızla konuşun duygularınızla degil , yüksek megapiksel iyi foto cekiyo anlamına gelmez arkadaşım heleki lamerasında otofokus yoksa:oke:tekrar diyorum C7 Yİ EZER GECER WAVE 2 NİN KAMERASI

----------Eklendi @ 18:30:17 ---------- Yazıldı @ 18:27:54 ----------

Nolur git c7 al. sana kesinlikle c7 öneriorum. wave deil c7 çok süper bi cihaz. wavei herkez kullanamaz kullanmamalida zaten. mümkünse artik karsilastirmada yapmayin wavein piyasada olmadiginida varsayabilirsiniz. :) biktim artik bazilarina laf yetistirmekten. adam nokia dior nokiayay tapior bu forumda dolu var öylesi. o yüzden hoss arkadasim sende dahil hic cabalama bence nokia babalarinin maliymis gibi gidip onu savunsunlar. herkezin parasi kendinindir ve herkezde parasiyla rezil olmayi tercih edebilir. adama otofokus yok dersin herseye ragmen 8 mp der netlik yok kullanilan lensler ayni dersin yok der gene 8mp der. iste o yüzden bu adamlara laf anlatmak zor. ellerine bir kere bile wavei alip kullanmayanlarin karalama kampanyalari hepte devam edicektir. nokia bizim icin bitmistir. onlar icin devam etsin fark yapmaz. burda coğu nokia fanatikleri n8 le galaxy s 2 yi karsilastirma konusu yapmis. sonrada derlerki biz teknolojiden anlioruz. ahah güldürmeyin bizleri :)
SANA katılıyorum arkaşım , otofokussuz bir telefonun daha iyi foto cektiğini söyleyen bir adama ne anlatabilirsin ki :ehe
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Otofokuslu kamera ile otofokussuz kamera arasında,8 Mp ile 5 Mp kamera arasındaki fark kadar fark yok.Otofokus sadece nesnelerin belli baslı özel durumlarda (hareketlilik ,gece ve ısık kırılması vb.) netligini arttırmak ve kameranın piksel genisligini en iyi sekilde kullanabilmek için var.Kısaca Nokia söyle diyor 'otofokus yerine 8Mp koyarım isimi görürüm'.Wave 2 her ne kadar otofokuslu olsada sadece 5Mp kamerayı en iyi sekilde kullanıyor ama 8Mp'e erisemez.En kral incelemede bile Wave 2 üstün gelemez C7'den.Sadece ekran teknolojisi iyi o kadar. SC LCD oldugu için...
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Autofocus olmayan bir telefonda elini titretmeden çekersin problem kalmaz bu çok zor bişey değil. Benim düz 3.2 mp kameralı telefonumda autofocus yok ama harika çekiyor, başka bir autofocuslu 3.2 mp kameralı telefonla karşılaştırdım ve pc'ye attığımda bile resimlerde benim düz kameralı telefon biraz daha iyiydi bu lens kalitesi ile alakalıydı kaldı ki C7'de düz kamera yok en azından fixed focus var. 8 mp olmasını söylemiyorum bile.
 
mavrick

mavrick

Üye
hoss arkadaş ya sen bu işi bilmiyosun ya da biz bilmiyoruz wave 2 nin kamerası daha net demişssin Allah aşkına wave2, 5 MP, 2592 x 1944 piksel,, C7 8 MP, 3264×2448 piksel, sabit odaklı, özellikler bir bir yazıyor. ARADAKİ PİKSEL FARKINA BAK DAĞLAR KADAR. FARKI GÖRDÜYSEN BİDAHA VAVE2 NİN KAMERASI DAHA İYİDİR DEMEZSİN UMARIM.

dostum kusura bakmada uzaydamı yaşıyosun sen??
 


Üst Alt