Bada forumuna hiç girmiyordum, Symbian^3 forumunda da konuları var anubisin, bu konusunu göstermiş bir üye de o yüzden geldim. Lütfen herkes üzerine alınmasın (akla karayı ayırmak gerek) ancak bazı arkadaşlar gerçekten acınacak biçimde. Çocukça tavırlarla N8'i kötülemeye çalışıp Wave'i yüceltmeye çalışmanın amacı ne anlamıyorum. Başlık açılmış 8 sayfa N8'e sövülmüş, ne gereği var arkadaşlar? Ben bizim forumda hiç böyle birşey görmedim. Alıp veremediğiniz nedir N8 ile? Kendi telefonlarınızın özelikleri size yetiyorsa neden dışarı açılıyorsunuz? Yada yetmediği için mi diğer modelleri kötülüyorsunuz? N8 savunması yapmaya gelmedim sadece gördüğüm yanlışları belirtiyorum. Herkes kendi istekleri ve ihtiyaçları yönünde almış telefonunu kullanıyor. Diğer modellerle ilgilenmenin sebebini anlayamıyorum. Her telefonun kendine has özellikleri var. Hayır yani Wave'i N8'den üstün kılmaya çalışmanın amacını anlayamıyorum. Herşey ortada zaten. Neyse fazla uzadı yazım, dediğim gibi gerçekten bir konu açıp da N8'e 8 sayfa sövülmesini doğru bulmuyorum, kendim herhangi bir modele karşı böyle bir uğraş içine girmedim, sahip olduğum telefondan dolayı bulunduğum bölümde de bu kadar yapıldığını da görmedim. Neden N8 seçilmiş anlamıyorum, illa üstünlük göstermek istiyorsanız 5800 forumuna da gidin, 6600 forumuna da gidin D900 forumuna, iPhone 2g, 3g forumuna gidin. Yani üste çıkabileceğiniz birçok model var. Demek ki olay farklı. Neyse arkadaşlar, selametle...
Tekrarlıyorum herkes alınmasın üstüne. Şimdi bana da saldırabilirsiniz ancak polemiğe girmeyeceğim, herkese telefonuyla mutluluklar