sen n8 in sadece grafik işlemcisinin 30 milyon çizdiğini buna karşın wave in 28 milyon çizdiğini biliyormusun ? bencmark testlerinde n8 in wave i oyun testinde hoplattığını ? n8 de hack mod denen bir program sayesinde 30 fps çekimin zaten olduğunu (çift mikrofondan ve 256 aac ses ile ki bu oran wave de tek mikrofon ve sadece 64 aac



) sen biraz bilgi edinde ondan sonra tartışalım , ki n900 den üstün demekle wave e beni güldürmekten öldürdün




n900 1gb ram,32gb hafıza,orjinal linux,cortexa-8,overlock ile 1150mhz (yani senin wave 1000mhz oda herzaman değilk 850mhz çoğuzaman



) olduğunu öğren ve youtube a aç yaz n900 tüö işletim sistemleri yükleniyor android2.1- 2.2 froyo- 2.3 , windows orjinal sürümler, ubuntu , linux mac sürümleri ok



sen birkere n900 görüp kullandınmı atıyorsun



girde youtube a n900 vs galaxy s asphault yaz bakalım , n900 e android yüklenmiş birde oyun performansında galaxys i rezil etmiş


bilmeden konuşmucan koçum bu işlerde bize öğretme sen kendin öğren bol bol
--------------- Ekleme ---------------
daha kendi cihazının ne çektiğini bilmiyorsun 1280*720 o kuçum 1280*768 değil o bilgisayar monitör pixel sayısı



, ayrıca n8 merceği hd destekliyor sen bence biraz araştır dediğim gibi kolay gelsin