N8e 1080P Çekim şansı var mı ...

Sponsorlu Bağlantılar

franzliszt

franzliszt

Üye
abi kesinlikle önermiyo kendisi bu arkadaş nokiada çalışıyo bu arada şu anda hatta pr 2 yi e7 ve c7 deniyor ve bunu kendide yapmış şimdi ben sana desem millet burda görücek sonra kendileri yapcak bişe olcak bana dalacaklar boşver öyle kalsın yanlız multitasking de uçmuş cihaz o ayrı mesele

hahaha ok :D iyi yinede 100 er mhz attırmışlar
 


suat1111

suat1111

Üye
bada os 2.0 la gelecek olsaydı burda yazardı tatlım samsung böyle birşeyi hayatta yapmaz emin ol.



--------------- Ekleme ---------------

madem wave 1080p destekliyorduda bastan teli cıkarırken niye öyle vermedi?

ewet
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
şimdide desteklemiyor dede tam olsun arm8 cortex ve 5 mplik hd kamerası 1080p yi destekliyor bunu wave2ye güncelleme ile getirirlermi bilmem ancak donanımları cok kuvvetli ;)
 
+DeNeMe

+DeNeMe

Üye
Destekleme ayrı mesele gelmesi ayrı mesele açıkçası ben geleceğeni düşünmüyorum. Gelirse bada cılar için güzel olur. Hem adobe 10.1 hem 1080p video çekim ama bence zor.
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
haklısın biraz zor ama ne yapalım bekleyip görecegiz :D
 
suat1111

suat1111

Üye
yeni modellerde gelir bence yoksa adamlar ne satacak:ehe
 
franzliszt

franzliszt

Üye
şimdide desteklemiyor dede tam olsun arm8 cortex ve 5 mplik hd kamerası 1080p yi destekliyor bunu wave2ye güncelleme ile getirirlermi bilmem ancak donanımları cok kuvvetli ;)

rüyasında destekleyebilir ancak , çift çekirdek gerek tek değil. bu yazılımla olacak iş değil yapsa zaten samsung çoktan bunu bir reklam olarak kullanırdı.

--------------- Ekleme ---------------

bu arada n8 i sövmüşsün konuda n8 almışsın ? http://www.maxicep.com/bada-os/samsung-s8530-wave-ii-aldim-443267.html
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
a8 1080p yi destekleyecek güçte ;) tabi bu senin görüşün evet ayrıca sadece kamerası ve müzik dinlemek için aldım telefonu başka bir amaca yaramıyor benim içiin
 
webplayer

webplayer

Üye

Bu adamları anlamıyorum ya, samsungcularla iphonecular ağız birliği etmişler resmen. Bir konu açılmış hemen atlamışlar fırsat bekleyen avcılar gibi, 8 sayfa saydırmışlar Symbian'a. Orası bada bölümü iphone sahiplerinin işi ne anlamadım, onu da geçtim bu adamlar neden bir konuyu görünce 8 sayfa Nokia'ya sövüyorlar? Ben bu bölümde hiç böyle birşey yaptığımızı hatırlamıyorum. Bizim aletlerimiz bize yetiyor, elalemin aletini kötülememize gerek kalmıyor. Onlarınki yetmiyor demek ki, bizim aletleri kötüleyerek kendilerini tatmin etmeye çalışıyorlar. Meyveli ağacı taşlarlar ne diyelim, istedikleri kadar sövsünler parmaklarını boşa yormaktan başka bir işe yaramaz...
 
franzliszt

franzliszt

Üye
Bu adamları anlamıyorum ya, samsungcularla iphonecular ağız birliği etmişler resmen. Bir konu açılmış hemen atlamışlar fırsat bekleyen avcılar gibi, 8 sayfa saydırmışlar Symbian'a. Orası bada bölümü iphone sahiplerinin işi ne anlamadım, onu da geçtim bu adamlar neden bir konuyu görünce 8 sayfa Nokia'ya sövüyorlar? Ben bu bölümde hiç böyle birşey yaptığımızı hatırlamıyorum. Bizim aletlerimiz bize yetiyor, elalemin aletini kötülememize gerek kalmıyor. Onlarınki yetmiyor demek ki, bizim aletleri kötüleyerek kendilerini tatmin etmeye çalışıyorlar. Meyveli ağacı taşlarlar ne diyelim, istedikleri kadar sövsünler parmaklarını boşa yormaktan başka bir işe yaramaz...

sonuna kadar şu yazına hak veriyorum

--------------- Ekleme ---------------

a8 1080p yi destekleyecek güçte ;) tabi bu senin görüşün evet ayrıca sadece kamerası ve müzik dinlemek için aldım telefonu başka bir amaca yaramıyor benim içiin

a8 1080p oynatmaz halen kendini avutuyorsun arkadaş , öyle olsa wave mi kalır n900 e linuxcular(özellikle maemo.org dan bakarsın) çooktan kodlarlardı :d::d::d: zaten n900 cortex 8 artı power sgx 530 ve badadan daha kaliteli olan linux-maemo sürümü tam açık kod kaynaklı , linuxcular bu kodlamayı denediler olmuyor tek işlemci ile boşa avutma kendini wave in kapasitesi okadar bu benim görüşüm değil bu bir somut olay biraz yabancı forumlara bak ayrıntılı açıkladılar . niye wave yetmedimi müzikde fotoda böyle senin deyiminle yavaş symbian işletim sistemli bir cihaza hiç para verilirmi ?
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
saniyede 90 milyon triangle çizerek ( Cortex A8 ve PowerVR Sgx540 Hummingbird ile ) en gelişmiş oyun performansını sunduğunu

n900den kat kat güçlü bir cihaz ayrıca 12mp kamera oldugu halde merceğin hd desteklememesi ve fps oranın düşük oldugu ;)

wave 2 30 FPS te 1280x768 Çözünürlükte (HD) video çekebildğini [N8 HD fakat 25 FPS olarak çekiyor]
 

kc_knckmk

Üye
Arkadaşlar noki n8 imin kamerasını açtığımda dokunmatik ekran da ki ortada fotoğraf çekme simgesinin üstünde küçük '' s '' şeklinde hafif kalın iz var. Ne yapmalıyım fotoğraf çekincede öylece kalıyor. Dışarıdan kameranın camına falan bakıyorum temiz hibişi yok. Zaten kamerayı kapatıncada yok kamerayı açınca o iz geliyor. Ne yapmamı önerirsiniz ne dendir.
Lütfen yardımcı olun
 
franzliszt

franzliszt

Üye
saniyede 90 milyon triangle çizerek ( Cortex A8 ve PowerVR Sgx540 Hummingbird ile ) en gelişmiş oyun performansını sunduğunu

n900den kat kat güçlü bir cihaz ayrıca 12mp kamera oldugu halde merceğin hd desteklememesi ve fps oranın düşük oldugu ;)

wave 2 30 FPS te 1280x768 Çözünürlükte (HD) video çekebildğini [N8 HD fakat 25 FPS olarak çekiyor]

sen n8 in sadece grafik işlemcisinin 30 milyon çizdiğini buna karşın wave in 28 milyon çizdiğini biliyormusun ? bencmark testlerinde n8 in wave i oyun testinde hoplattığını ? n8 de hack mod denen bir program sayesinde 30 fps çekimin zaten olduğunu (çift mikrofondan ve 256 aac ses ile ki bu oran wave de tek mikrofon ve sadece 64 aac :d::d::d:) sen biraz bilgi edinde ondan sonra tartışalım , ki n900 den üstün demekle wave e beni güldürmekten öldürdün :d::d::d::d: n900 1gb ram,32gb hafıza,orjinal linux,cortexa-8,overlock ile 1150mhz (yani senin wave 1000mhz oda herzaman değilk 850mhz çoğuzaman:d::d::d:) olduğunu öğren ve youtube a aç yaz n900 tüö işletim sistemleri yükleniyor android2.1- 2.2 froyo- 2.3 , windows orjinal sürümler, ubuntu , linux mac sürümleri ok :oke::oke::oke: sen birkere n900 görüp kullandınmı atıyorsun :d::d::d: girde youtube a n900 vs galaxy s asphault yaz bakalım , n900 e android yüklenmiş birde oyun performansında galaxys i rezil etmiş :oke::oke: bilmeden konuşmucan koçum bu işlerde bize öğretme sen kendin öğren bol bol :oke:

--------------- Ekleme ---------------

daha kendi cihazının ne çektiğini bilmiyorsun 1280*720 o kuçum 1280*768 değil o bilgisayar monitör pixel sayısı:D:D:D , ayrıca n8 merceği hd destekliyor sen bence biraz araştır dediğim gibi kolay gelsin
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
cocugum sen n900u görmeden ben fransadan alıpta geldim ;) anlaştık mı
 
franzliszt

franzliszt

Üye
cocugum sen n900u görmeden ben fransadan alıpta geldim ;) anlaştık mı

çocuğum diyemezsin koçum terbiyeni takın yaşının adamı ol. ayrıca sana sormadık nerden aldın diye , benim nerden ne zaman bu telefonumu aldığımı bilmeden konuşma moskovadan aldım kendim arbattan bak bakalım ilk nerde satışa sunulmuş ayrıca benden önce diyelim satın aldın ama daha flaş atmayı bile bilmediğini adım gibi bilirken xterminali sormucam bile çünkü amatörler genelde linux kullanamaz madem aldın niye sattın n900ü(ki hiç inanmıyorum aldığına) n900 kullanan kimse wave almaz buna adım gibi eminim hattA waveden n900 e geçen arkadaşlar var fikirlerini soralım bu forumda şöyle bir güle güle katılsınlar sana (h)(h) (h) :oke:
 
webplayer

webplayer

Üye
sonuna kadar şu yazına hak veriyorum

Sağolasın. O başlığa da yazdım, adam akıllı yazınca saldırmadılar bana iyi bari :) Bir kişi düzgün bir cevap yazmış sadece ben bana ve telefonuma saldırı bekledim ama beklediğim kadar kötü sonuç almadım :)
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
çocuğum diyemezsin koçum terbiyeni takın yaşının adamı ol. ayrıca sana sormadık nerden aldın diye , benim nerden ne zaman bu telefonumu aldığımı bilmeden konuşma moskovadan aldım kendim arbattan bak bakalım ilk nerde satışa sunulmuş ayrıca benden önce diyelim satın aldın ama daha flaş atmayı bile bilmediğini adım gibi bilirken xterminali sormucam bile çünkü amatörler genelde linux kullanamaz madem aldın niye sattın n900ü(ki hiç inanmıyorum aldığına) n900 kullanan kimse wave almaz buna adım gibi eminim hattA waveden n900 e geçen arkadaşlar var fikirlerini soralım bu forumda şöyle bir güle güle katılsınlar sana (h)(h) (h) :oke:

arkadaşım ister inan ister inanma nokianın tüm telefonlarını kullandım seni inandırmaya çalışan yok zaten ;) n8i açamadık diye flaş atmayı bilemedikte olduk sen cok profesyonelsen git nokia seni mod. diye alsın firmasına ;)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
1080p grafik işlemcisi çok kastırı yha
 
eaagent

eaagent

Üye
Sağolasın. O başlığa da yazdım, adam akıllı yazınca saldırmadılar bana iyi bari :) Bir kişi düzgün bir cevap yazmış sadece ben bana ve telefonuma saldırı bekledim ama beklediğim kadar kötü sonuç almadım :)

Arkadaşım bu konuda ki yorumları bi incele işte benim o konuda yorumumda bahsettiğim insan ( utandım ... ) varlıklarından burada da var ne kadar seviyesiz ve saçma cahilce yrumlar olduğuna bak eminim hak vereceksindir.

sen n8 in sadece grafik işlemcisinin 30 milyon çizdiğini buna karşın wave in 28 milyon çizdiğini biliyormusun ? bencmark testlerinde n8 in wave i oyun testinde hoplattığını ? n8 de hack mod denen bir program sayesinde 30 fps çekimin zaten olduğunu (çift mikrofondan ve 256 aac ses ile ki bu oran wave de tek mikrofon ve sadece 64 aac :d::d::d:) sen biraz bilgi edinde ondan sonra tartışalım , ki n900 den üstün demekle wave e beni güldürmekten öldürdün :d::d::d::d: n900 1gb ram,32gb hafıza,orjinal linux,cortexa-8,overlock ile 1150mhz (yani senin wave 1000mhz oda herzaman değilk 850mhz çoğuzaman:d::d::d:) olduğunu öğren ve youtube a aç yaz n900 tüö işletim sistemleri yükleniyor android2.1- 2.2 froyo- 2.3 , windows orjinal sürümler, ubuntu , linux mac sürümleri ok :oke::oke::oke: sen birkere n900 görüp kullandınmı atıyorsun :d::d::d: girde youtube a n900 vs galaxy s asphault yaz bakalım , n900 e android yüklenmiş birde oyun performansında galaxys i rezil etmiş :oke::oke: bilmeden konuşmucan koçum bu işlerde bize öğretme sen kendin öğren bol bol :oke:

--------------- Ekleme ---------------

daha kendi cihazının ne çektiğini bilmiyorsun 1280*720 o kuçum 1280*768 değil o bilgisayar monitör pixel sayısı:D:D:D , ayrıca n8 merceği hd destekliyor sen bence biraz araştır dediğim gibi kolay gelsin

Öyle bi sallamışın k arkadaşım yani gerizekalılar bile yok artık der..! Benchmark testlerinde Wave 2 N8 e açık ara fark atıo hatta konuda Anubis koymuştu resmini. ayrıca uydurma n8 30 milyon wave 2 90 milyon üçgen çizer oyun performansında şu an en iyi telefonlardan biridir. Arkadaşın bahsettği 1080p çekmek için işlemcinin tek çkirdekli olsada çok iyi olması lazım dediği şeye biz hummingbird dioruz ve bu şey telefonumuzu piyasanın en iyilerinden yapıyor. AYRICA: Anubis arkadaşımız erzurumdadır ve elinde n8 ve wave 2 olan bi arkadaşımız yani adam wave i savunuosa şahsen n8 ve wave 2yi karşılaştırarak ve elinin altında olarak kullanarak savunuo sizin gibi wavein yaından geçmeden uzaktan sallamıo ve hakaret falan ediyosunuz ayıp denen bişey var oda insan ona insan gibi davranın daha doğrusu siz insan gibi davranın...

webplayer umarım dedğimi anlamışsındır...
 

Benzer Konular



Üst Alt