N8e 1080P Çekim şansı var mı ...

Sponsorlu Bağlantılar

eaagent

eaagent

Üye
yapma yaa ben bilmiyordum s^3 yeni işletim sistemini oldunu:kop:

tutmuşsun bana BADA savunuyorsun sizin yapıpda bizim yapamadımız ne var:hmmm biraz

sonrada gel bana şunu yapamıyorsun de

bizim NOKİA N8 yapıp sizin yapamadınız neler var bide bunu :hmmm

şimdi yazcaksın oraya 1ghz işlemci vs

geçenlerde arkadaş flaş belleğinde film vardı taktım N8 izledik

arabada fm verici ile müzik dinledik sen bunları "BADANANDA" yapta gel

BADA aslında ben böle diyorum :kop:
aferin sana :D bende asphalt 5 i kasmadan oynuorum anubisin konusu var wave 2 vs n8 die oraya gir bi incele rezil ol :D ve arm 11 680 mhz işlemci 256mb ram inz var bence 1 ghz hummnbird a8 cortex ve 512 mb ram e karşı gayet rezl durumdasın hala savunuosun :D çırpınma batıosun...
 


mavrick

mavrick

Üye
aferin sana :D bende asphalt 5 i kasmadan oynuorum anubisin konusu var wave 2 vs n8 die oraya gir bi incele rezil ol :D ve arm 11 680 mhz işlemci 256mb ram inz var bence 1 ghz hummnbird a8 cortex ve 512 mb ram e karşı gayet rezl durumdasın hala savunuosun :D çırpınma batıosun...

eaagent farketmedinmi adam arabadan müzik dinlemeyi flash açmayı symbian yapıyo zannediyor nasıl bir bilgeye sahipse artık:kop:
 
eaagent

eaagent

Üye
eaagent farketmedinmi adam arabadan müzik dinlemeyi flash açmayı symbian yapıyo zannediyor nasıl bir bilgeye sahipse artık:kop:
dedim ya cahillik başa bela :D zaten bzm telefonun adıda samsung bada :D ( bu arada ben wave 2 ile fabrika çıkışlı 30 fps hd video çekebliorum ya sen ??? ;) )
 
mavrick

mavrick

Üye
dedim ya cahillik başa bela :D zaten bzm telefonun adıda samsung bada :D ( bu arada ben wave 2 ile fabrika çıkışlı 30 fps hd video çekebliorum ya sen ??? ;) )

120 fps video bile yüklüyorum ayıpsın :yuru:ehe
 
01kubi

01kubi

Üye
badanacılar ne cahil herifsiniz la mercedesle hacı muratı karıştırıyorsunuz.
 

musty24

Üye
eaagent farketmedinmi adam arabadan müzik dinlemeyi flash açmayı symbian yapıyo zannediyor nasıl bir bilgeye sahipse artık:kop:


arkadaşlar dielimki wave daha iyi nolacak???
yada n8 daha iyi nolacak???
cihazının değeri 2000 lira olcakta sana satarken fazladan paramı vercekler..yada n8 içinde öle fazladan paramı vercekler..karmı edeceğiz..
senin telefonunun n8 den daha iyi olmasının sana ne faydası var..yada bizim n8 lerin waveden daha iyi olmasının bize ne faydası var..herkes telefonların özelliklerine bakarak aldı ne olduğunu bilerek aldı..benim işime n8 yarıyodu..özelliklerini beğendim aldım..oyun konusu benim için önemli değildi..daha doğrusu öyle telefonda oyun oynamayı sevmiyorum..küçücük ekranda oynadığımdanbi zevk almıyorum..öyle arada sırada çok sıkıldığım zaman açıp ölesine zaman geçirmek için dokunup duruyorum..telefonlarda photosop yada corel tarzı felan program çalıştırmıcağıma görede kalkıp çok yüksek işlemci derdine düşmemin bi anlamı olduğunuda düşünmedim..ki işlemleri 1 sn 2 sn geç yapıoyo diyelim nolacak?? acelemmi var bi yeremi yetişiyorum ölüm kalım meselesimi..yoo..yani ben kendi ihtiyacıma göre aldım herkes gibi..senin wave benim n8 den varsın güzel olsun banane yada n8 kullanmıcaksan sanane..
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
01kubi

01kubi

Üye
badanacılar ne cahil herifsiniz la mercedesle hacı muratı karıştırıyorsunuz.
düne kadar samsungun sahte yazılım ile yaptığı megapiksel olayını bilmezsiniz samsung telefonda güzel uygulamada nokianın hep gerisinde kalmıştır.Onların 1ghz inceleseniz nokianın belkide 500 mhz dir :aha: tarih tekkerrürden ibarettir saplantım yok iyisini yapsın onu alalım ama değil be kardeşim ...
 
eaagent

eaagent

Üye
badanacılar ne cahil herifsiniz la mercedesle hacı muratı karıştırıyorsunuz.
heh al işte :D ya kardeşim göz var nizam var neyine ediremion açık açık yazıo ya :D senn iyi kötü anlayışın ne illa zorlayalmmı (*) anlaman için ? . bak örnek veriym pcden. sen 2 ghz dual core işlemcinin 2.6 ghz core2duo işlemciden daha hızlı çalışmasını bekleyeblrmsn ? ramde cabası 256 mb fark var . ya anlamak mı istemionuz yoksa nokia için mi çalışıon ?

arkadaşlar dielimki wave daha iyi nolacak???
yada n8 daha iyi nolacak???
cihazının değeri 2000 lira olcakta sana satarken fazladan paramı vercekler..yada n8 içinde öle fazladan paramı vercekler..karmı edeceğiz..
senin telefonunun n8 den daha iyi olmasının sana ne faydası var..yada bizim n8 lerin waveden daha iyi olmasının bize ne faydası var..herkes telefonların özelliklerine bakarak aldı ne olduğunu bilerek aldı..benim işime n8 yarıyodu..özelliklerini beğendim aldım..oyun konusu benim için önemli değildi..daha doğrusu öyle telefonda oyun oynamayı sevmiyorum..küçücük ekranda oynadığımdanbi zevk almıyorum..öyle arada sırada çok sıkıldığım zaman açıp ölesine zaman geçirmek için dokunup duruyorum..telefonlarda photosop yada corel tarzı felan program çalıştırmıcağıma görede kalkıp çok yüksek işlemci derdine düşmemin bi anlamı olduğunuda düşünmedim..ki işlemleri 1 sn 2 sn geç yapıoyo diyelim nolacak?? acelemmi var bi yeremi yetişiyorum ölüm kalım meselesimi..yoo..yani ben kendi ihtiyacıma göre aldım herkes gibi..senin wave benim n8 den varsın güzel olsun banane yada n8 kullanmıcaksan sanane..

arkadaşım dkkatini çkerm benm derdm telefonumu övmek değil arada 1 -2 ( başka kelime kullanmcam çnkü ban yerm) cahil gelmiş bana wave in daha iyi olduğu açk olan özellklerde n8 i savunuolar. yani nie şmdi hem mllete yanlş bilgi olsun hemde bu herflerin cahilliği kazansın ki ? Onlarda öğrensinler (gerçi onların ki artık kabullenmeye girio ) gelip saçma sapan yorum yapmasınlar.
AYRICA :
işlemcinin iyi olması uygulamanın 2 sn önce açılması değildir sadece
- aradaki fark wave e 1080 p video desteği sağlıo
- aradaki fark benm telefonumu daha hızlı ve donması nerdese imkansz bi telefon yapıo
-aradaki fark ilerde çıkacak yuksek donanım gerektiren oyunları sen açamazken benm oynayablmemi sağlıo
- aradaki fark uygulamaları daha stabil ve hzlı takılmadan beklemeden çalştrmamı sağlıo
- aradaki fark anlıcağn çok şey sağlıo ;)
( ve sen küçük ekranda sevmiorum oyun diosun benim tel wave 2 ekranım 3.7 inç gayet büyük ( nerdeyse pspnnki kadar ) ve gayet zevk alarak ve TAKILMADAN oynuorum oyunumu ;) )
 
mavrick

mavrick

Üye
düne kadar samsungun sahte yazılım ile yaptığı megapiksel olayını bilmezsiniz samsung telefonda güzel uygulamada nokianın hep gerisinde kalmıştır.Onların 1ghz inceleseniz nokianın belkide 500 mhz dir :aha: tarih tekkerrürden ibarettir saplantım yok iyisini yapsın onu alalım ama değil be kardeşim ...


bu kadar fanatiklik olur :ehe

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar dielimki wave daha iyi nolacak???
yada n8 daha iyi nolacak???
cihazının değeri 2000 lira olcakta sana satarken fazladan paramı vercekler..yada n8 içinde öle fazladan paramı vercekler..karmı edeceğiz..
senin telefonunun n8 den daha iyi olmasının sana ne faydası var..yada bizim n8 lerin waveden daha iyi olmasının bize ne faydası var..herkes telefonların özelliklerine bakarak aldı ne olduğunu bilerek aldı..benim işime n8 yarıyodu..özelliklerini beğendim aldım..oyun konusu benim için önemli değildi..daha doğrusu öyle telefonda oyun oynamayı sevmiyorum..küçücük ekranda oynadığımdanbi zevk almıyorum..öyle arada sırada çok sıkıldığım zaman açıp ölesine zaman geçirmek için dokunup duruyorum..telefonlarda photosop yada corel tarzı felan program çalıştırmıcağıma görede kalkıp çok yüksek işlemci derdine düşmemin bi anlamı olduğunuda düşünmedim..ki işlemleri 1 sn 2 sn geç yapıoyo diyelim nolacak?? acelemmi var bi yeremi yetişiyorum ölüm kalım meselesimi..yoo..yani ben kendi ihtiyacıma göre aldım herkes gibi..senin wave benim n8 den varsın güzel olsun banane yada n8 kullanmıcaksan sanane..

arkadaşlar siz gerçekten konuyubaştann sona okuyup mu bu yorumları yapıyosunuz ,ben inanmıyorum ,çünkü burda n8 ci arkadaşlar wave le ilgili bir şey konuşuyo sonra biz gelip düzeltince zorunuza gidiyor ,burda waven daha iyi old falan yok n8inde waven daha iyi old yok,farkettiyseniz belli konu üstünde yorum yapıyoruz , sizin kameranız var bizim işlemci değip şu konuyu kapatalım ,iki tarafta akıllı seçim yapmıştır,bu telefonları alamıyann insanları hesaba katarak bu ........ konuyu kapatalım tamam hadi kolay gelsin
 
pcwolf

pcwolf

Üye
...
 
eaagent

eaagent

Üye

baba boşver konuyu sen hala alamadın şu telefonu ya :D ben alacam sana yada konu açacam sana telefonu almak için :D ama n8 alırsan harbi koyu fan olur senden ha :D
 
pcwolf

pcwolf

Üye
baba boşver konuyu sen hala alamadın şu telefonu ya :D ben alacam sana yada konu açacam sana telefonu almak için :D ama n8 alırsan harbi koyu fan olur senden ha :D

Alıntıyı düzeltirsen sevinirim senin mesajın hemen altına bişi yazmıştim baktım başka arkadaş yazmış, onu düzeltmek için senin yazıyı alıntıladım benimkini uçurdu opera:) Valla çok makbule geçer 1 sene oldu telefon hediyesi almıyorum bugün de doğum günüm:D Ben sadece telefonu seviyorum ana deli edecek bişeyse wave alırım:)
 
mavrick

mavrick

Üye
Alıntıyı düzeltirsen sevinirim senin mesajın hemen altına bişi yazmıştim baktım başka arkadaş yazmış, onu düzeltmek için senin yazıyı alıntıladım benimkini uçurdu opera:) Valla çok makbule geçer 1 sene oldu telefon hediyesi almıyorum bugün de doğum günüm:D Ben sadece telefonu seviyorum ana deli edecek bişeyse wave alırım:)

:bira::dgunu::dgunu::dgunu::dgunu::dgunu::dgunu::dgunu::dgunu::dgunu::dgunu::dgunu::dgunu::dgunu:
 
eaagent

eaagent

Üye
Alıntıyı düzeltirsen sevinirim senin mesajın hemen altına bişi yazmıştim baktım başka arkadaş yazmış, onu düzeltmek için senin yazıyı alıntıladım benimkini uçurdu opera:) Valla çok makbule geçer 1 sene oldu telefon hediyesi almıyorum bugün de doğum günüm:D Ben sadece telefonu seviyorum ana deli edecek bişeyse wave alırım:)
vaay hadi iyiki doğdun nice senelere :D :dance::disko:<:o):dgunu::pasta:

:D :D :D
Valla bende çok isterdim :D
Nse ama o zaman şimdi N8 daha iyi Wave daha ii demiycem ( foruma geldğimden beri bu konu üzerinde savaşıorum samsung madalyon verck bana :D ) sana doğum günü hediesi tarafsız bir açıkalama yapıcam :

-Kamera , Zahmetsiz uygulama yükleme ( wavede spoofla uğraşıosun ) ve illede nokia diosan n8
-sonuna kadar tadını çıkara çıkara oyun :D , hızlı,sorunsuz ve stabil işletim sistemi ve uygulama ,yüksek donanım diyosan wave tavsie edeceğim sana .
AMMAA :
N8 deki USB otg özelliği tam anlamıyla bir üst seviyeye taşır telefonu
VEEE :
Wave de ise Wolfsons ses çipi 30 fps hd video ( 30 fps olması kamera kalitesine çeker telefonu 25 fps telefon standardnda kalr) Hummingbird çip ve Super Amoled ekran ( samoledde film izlemenin keyfi başkadır ) vardır ki bunlar da Telefonun seviyesini fazlasıyla yükseltir .

ve :
- Geri kalan yok müzik dinleme yok internette dolanma hdmı fln iki telefondada çok farketmeyen birbirinde aranmayacak iki telefondada uygulanabilen fark yaratmayacak özellikler ( mesela ben wave 2 de hdmı aramıorum şahsen normal tv out ile kalitei yakalıorum çünkü wave inde ekran çözünürlüğü n8den büyük )
Son olarak: sen bu iki telefondan birini alacaksan fark yaratan özelliklere bakacaksın çünkü diğer özellikler hertürlü diğer telefondanda ihtiyacını giderebileceğin özellikler. Wave in hzı stabilliği samoledi yuksek oyun performansı çekici geliyorsa wave ama n8in fotoğraf çekimi usb otgsi vb çekici geliyorsa n8 al.

Ve şu çok gözüme takıldı kesn koymam lazm dedm :D :hoba: atanlar biz hoplayan sen :D
Tekrar nice senelere :D
Samsung Hakkı Müdafa Timi :P :D
 
pcwolf

pcwolf

Üye
vaay hadi iyiki doğdun nice senelere :D :dance::disko:<:o):dgunu::pasta:

:D :D :D
Valla bende çok isterdim :D
Nse ama o zaman şimdi N8 daha iyi Wave daha ii demiycem ( foruma geldğimden beri bu konu üzerinde savaşıorum samsung madalyon verck bana :D ) sana doğum günü hediesi tarafsız bir açıkalama yapıcam :

-Kamera , Zahmetsiz uygulama yükleme ( wavede spoofla uğraşıosun ) ve illede nokia diosan n8
-sonuna kadar tadını çıkara çıkara oyun :D , hızlı,sorunsuz ve stabil işletim sistemi ve uygulama ,yüksek donanım diyosan wave tavsie edeceğim sana .
AMMAA :
N8 deki USB otg özelliği tam anlamıyla bir üst seviyeye taşır telefonu
VEEE :
Wave de ise Wolfsons ses çipi 30 fps hd video ( 30 fps olması kamera kalitesine çeker telefonu 25 fps telefon standardnda kalr) Hummingbird çip ve Super Amoled ekran ( samoledde film izlemenin keyfi başkadır ) vardır ki bunlar da Telefonun seviyesini fazlasıyla yükseltir .

ve :
- Geri kalan yok müzik dinleme yok internette dolanma hdmı fln iki telefondada çok farketmeyen birbirinde aranmayacak iki telefondada uygulanabilen fark yaratmayacak özellikler ( mesela ben wave 2 de hdmı aramıorum şahsen normal tv out ile kalitei yakalıorum çünkü wave inde ekran çözünürlüğü n8den büyük )
Son olarak: sen bu iki telefondan birini alacaksan fark yaratan özelliklere bakacaksın çünkü diğer özellikler hertürlü diğer telefondanda ihtiyacını giderebileceğin özellikler. Wave in hzı stabilliği samoledi yuksek oyun performansı çekici geliyorsa wave ama n8in fotoğraf çekimi usb otgsi vb çekici geliyorsa n8 al.

Ve şu çok gözüme takıldı kesn koymam lazm dedm :D :hoba: atanlar biz hoplayan sen :D
Tekrar nice senelere :D
Samsung Hakkı Müdafa Timi :P :D
Çok sağol kardeş:D
Wave bana göre özellik bakımından gayet iyi, ben ne yazık ki telefonda sürekli oyun oynayamiyorum, süper amoled ekranı olduğu için wave alsam bile telefonda film izlemek tercihim değil:) Evdeki tvye bağlarım n8i acarım bir film beni kendine hayran bırakır, canım sıkılır oyun oynayayim derim iki dk oynarım mesaj gelir:) Bi uygulama acarken beklerim, 7 ay durmadim ben derim:D Bi yere giderken flaş bellek ve kablo varken telefondan büyük boyutlu dosya atmak gerektiğinde işimi n8 görecek:) wavedeki donanım gerçekten hızlı görünüyo ama bu hız sistemin optimize olmasindan mi yoksa frekansından dolayı mi böyle emin değilim. Kamera desen 30 fps benim için önemli değil çünkü göz 25 ve 30 arasını fark edemez ancak çekim yaparken fps orantısiz olursa 25 fps belli olur. Fotoğraf çekerim ama video ayda yılda bir, 5 ile 12 benim için muazzam derece farklı:)
Tekrar sağol da dıkkat edin düşürmeyin:D:D

--------------- Ekleme ---------------

Ha bu arada samsung kesin ödül felan verir de telefonu koruma savaşını çoğu yerde görüyom, Samsung Hakkı Müdafa Timine başarılar:P:D
 
eaagent

eaagent

Üye
Çok sağol kardeş:D
Wave bana göre özellik bakımından gayet iyi, ben ne yazık ki telefonda sürekli oyun oynayamiyorum, süper amoled ekranı olduğu için wave alsam bile telefonda film izlemek tercihim değil:) Evdeki tvye bağlarım n8i acarım bir film beni kendine hayran bırakır, canım sıkılır oyun oynayayim derim iki dk oynarım mesaj gelir:) Bi uygulama acarken beklerim, 7 ay durmadim ben derim:D Bi yere giderken flaş bellek ve kablo varken telefondan büyük boyutlu dosya atmak gerektiğinde işimi n8 görecek:) wavedeki donanım gerçekten hızlı görünüyo ama bu hız sistemin optimize olmasindan mi yoksa frekansından dolayı mi böyle emin değilim. Kamera desen 30 fps benim için önemli değil çünkü göz 25 ve 30 arasını fark edemez ancak çekim yaparken fps orantısiz olursa 25 fps belli olur. Fotoğraf çekerim ama video ayda yılda bir, 5 ile 12 benim için muazzam derece farklı:)
Tekrar sağol da dıkkat edin düşürmeyin:D:D

--------------- Ekleme ---------------

Ha bu arada samsung kesin ödül felan verir de telefonu koruma savaşını çoğu yerde görüyom, Samsung Hakkı Müdafa Timine başarılar:P:D
Seçim senin kardeşim ;)
Valla biz savunma timiyiz genelde saldırı karşıdan gelio be aga :D
 

Benzer Konular



Üst Alt