vaay hadi iyiki doğdun nice senelere




Valla bende çok isterdim
Nse ama o zaman şimdi N8 daha iyi Wave daha ii demiycem ( foruma geldğimden beri bu konu üzerinde savaşıorum samsung madalyon verck bana

) sana doğum günü hediesi tarafsız bir açıkalama yapıcam :
-Kamera , Zahmetsiz uygulama yükleme ( wavede spoofla uğraşıosun ) ve illede nokia diosan n8
-sonuna kadar tadını çıkara çıkara oyun

, hızlı,sorunsuz ve stabil işletim sistemi ve uygulama ,yüksek donanım diyosan wave tavsie edeceğim sana .
AMMAA :
N8 deki USB otg özelliği tam anlamıyla bir üst seviyeye taşır telefonu
VEEE :
Wave de ise Wolfsons ses çipi 30 fps hd video ( 30 fps olması kamera kalitesine çeker telefonu 25 fps telefon standardnda kalr) Hummingbird çip ve Super Amoled ekran ( samoledde film izlemenin keyfi başkadır ) vardır ki bunlar da Telefonun seviyesini fazlasıyla yükseltir .
ve :
- Geri kalan yok müzik dinleme yok internette dolanma hdmı fln iki telefondada çok farketmeyen birbirinde aranmayacak iki telefondada uygulanabilen fark yaratmayacak özellikler ( mesela ben wave 2 de hdmı aramıorum şahsen normal tv out ile kalitei yakalıorum çünkü wave inde ekran çözünürlüğü n8den büyük )
Son olarak: sen bu iki telefondan birini alacaksan fark yaratan özelliklere bakacaksın çünkü diğer özellikler hertürlü diğer telefondanda ihtiyacını giderebileceğin özellikler. Wave in hzı stabilliği samoledi yuksek oyun performansı çekici geliyorsa wave ama n8in fotoğraf çekimi usb otgsi vb çekici geliyorsa n8 al.
Ve şu çok gözüme takıldı kesn koymam lazm dedm

atanlar biz hoplayan sen
Tekrar nice senelere
Samsung Hakkı Müdafa Timi :P