N8e 1080P Çekim şansı var mı ...

Sponsorlu Bağlantılar

webplayer

webplayer

Üye
Arkadaşım bu konuda ki yorumları bi incele işte benim o konuda yorumumda bahsettiğim insan ( utandım ... ) varlıklarından burada da var ne kadar seviyesiz ve saçma cahilce yrumlar olduğuna bak eminim hak vereceksindir.

webplayer umarım dedğimi anlamışsındır...

Ben seni de anlıyorum zaten bir sorun varsa hata tek tarafta değildir hiçbir zaman, ancak o konuda 8 sayfa N8'e saydırıldığını görünce biraz abartı geldi bana, yazasım geldi aklımdakileri. Bu tarz tartışmalara bana laf atılmadıkça girmem, girmeyi de sevmem. Hiçbirimiz birşey kazanmayacağız sonuçta. Yani Wave üstün çıksa ben N8'i çöpe atmayacağım, N8 üstün çıksa da sen Wave'ini çöpe atmayacaksın. Ayrıca neticede bunlar sadece telefon. Daha düşük modelleri kullanan milyonlarca insan var ülkemizde. Burada birbirimizi yiyorsak, sokakta onları gördük mü dövmemiz lazım herhalde değil mi :) İnsanlar sorunlarına yardım beklerken bu tarz tartışmalar gereksiz forumda. Ve sonuçta buradaki çoğu kişi belli araştırmalar yaparak forumdan görüş alarak, özelliklerini, eksik yönlerini bilerek aldılar telefonlarını. Model farkı yüzünden siz, biz gibi gruplaşmalara gitmenin saçma olduğunu düşünüyorum, zaten her yönden bölünmeye sürüklenen toplumumuzu, forum ortamında elin adamlarının markaları için bölmeyelim. Sonuç olarak ben beğendim ve aldım telefonumu, şuan da telefonumla mutluyum özellikleri bana yetiyor. Umarım sen de telefonunla mutlusundur, bütün arkadaşlara da telefonlarıyla mutluluklar diliyorum :)
 


ibrahim 15

ibrahim 15

Üye
n8 in gpu su en fazla 720p video çekebiliyor malesef 1080 çekemez
 
eaagent

eaagent

Üye
Ben seni de anlıyorum zaten bir sorun varsa hata tek tarafta değildir hiçbir zaman, ancak o konuda 8 sayfa N8'e saydırıldığını görünce biraz abartı geldi bana, yazasım geldi aklımdakileri. Bu tarz tartışmalara bana laf atılmadıkça girmem, girmeyi de sevmem. Hiçbirimiz birşey kazanmayacağız sonuçta. Yani Wave üstün çıksa ben N8'i çöpe atmayacağım, N8 üstün çıksa da sen Wave'ini çöpe atmayacaksın. Ayrıca neticede bunlar sadece telefon. Daha düşük modelleri kullanan milyonlarca insan var ülkemizde. Burada birbirimizi yiyorsak, sokakta onları gördük mü dövmemiz lazım herhalde değil mi :) İnsanlar sorunlarına yardım beklerken bu tarz tartışmalar gereksiz forumda. Ve sonuçta buradaki çoğu kişi belli araştırmalar yaparak forumdan görüş alarak, özelliklerini, eksik yönlerini bilerek aldılar telefonlarını. Model farkı yüzünden siz, biz gibi gruplaşmalara gitmenin saçma olduğunu düşünüyorum, zaten her yönden bölünmeye sürüklenen toplumumuzu, forum ortamında elin adamlarının markaları için bölmeyelim. Sonuç olarak ben beğendim ve aldım telefonumu, şuan da telefonumla mutluyum özellikleri bana yetiyor. Umarım sen de telefonunla mutlusundur, bütün arkadaşlara da telefonlarıyla mutluluklar diliyorum :)
Haklısın 8 sayfa konusunda ama ben sana bi link vermiştim o linktede aynı şey Wave için geçerliydi hemde 16 sayfa.Gerçi orası Bada bölümüydü kendi aralarında bunu yapabilirler( her ne kadar doğru bulmasamda ) ama bi N8 sahbi görünce doğal olarak hoşuna gitmez tabi. Şimdi insan böyle telefonlara 1000 lira verince dolyısıyla telefonu yüceltiyo en iyi olarak lans ediyo kafasında onla bunla karşılaştırıo ,e heves tabi haklıda bi yerde . Önemli olan bunu adabıyla yapabilmek ama üzgünüm ki Wae kullanıcılarının da N8 kullanıcılarınında bazıları bunu beceremiyorlar... Tabi sen onu beğenmişsin almışsın ben bunu beğenmişim almışım ikiside birbirinden şahane telefonlar şükürler olsun bende gayet mutluyum memnunm telefonumdan . Herkesn memnun olması dileğimle :)
 
franzliszt

franzliszt

Üye
Arkadaşım bu konuda ki yorumları bi incele işte benim o konuda yorumumda bahsettiğim insan ( utandım ... ) varlıklarından burada da var ne kadar seviyesiz ve saçma cahilce yrumlar olduğuna bak eminim hak vereceksindir.



Öyle bi sallamışın k arkadaşım yani gerizekalılar bile yok artık der..! Benchmark testlerinde Wave 2 N8 e açık ara fark atıo hatta konuda Anubis koymuştu resmini. ayrıca uydurma n8 30 milyon wave 2 90 milyon üçgen çizer oyun performansında şu an en iyi telefonlardan biridir. Arkadaşın bahsettği 1080p çekmek için işlemcinin tek çkirdekli olsada çok iyi olması lazım dediği şeye biz hummingbird dioruz ve bu şey telefonumuzu piyasanın en iyilerinden yapıyor. AYRICA: Anubis arkadaşımız erzurumdadır ve elinde n8 ve wave 2 olan bi arkadaşımız yani adam wave i savunuosa şahsen n8 ve wave 2yi karşılaştırarak ve elinin altında olarak kullanarak savunuo sizin gibi wavein yaından geçmeden uzaktan sallamıo ve hakaret falan ediyosunuz ayıp denen bişey var oda insan ona insan gibi davranın daha doğrusu siz insan gibi davranın...

webplayer umarım dedğimi anlamışsındır...

sen yok artık de ozaman :oke: seni aşşağılamadan ki senin bana karşı beni tanımadan ve sahip olduğum bilgiyi bilmeden yaptığın gibi sivri zekanın anlayacağı şekilde anlatayım ozaman sana;
1. si n8 broadcom bcm2727 model gpu yongaya sahiptir bu yonga 30 milyon poligon çizmektedir
wave ise aşşagıdaki linkten bakıp öğrenirsin ingilizcen yoksa yardım ederim , en iyiden kötüye doğru sıralanıyor,n8 in gpu performansı psp ye eşdeğerdir neredeyse ! çünkü ikiside gpu olarak 32 milyon destekler işlemci çok yormadan eğer işlemci devreye girer 90 milyonu wave görür ama oyun performansında en etken unsur gpu nun kendi göstereceği performansdır bu yüzden kendiliğinden ram e sahip broadcom yonganın performansı o linkdede görebileceğin gibi wavedeki power sgx den daha iyidir.

2. si sen 1080 p yi unut arkadaşım boşuna üzme kendini milleti yazıp güldürme senin bizim aramızda 'sinekkuşu' tabir ettiğimiz 45nm üretimli cortex patentli işlemciye istediğin kadar güvenebilirsin hatta 1080p oynatıp video çekebiliceğini bile hayal edebilirsin serbestsin ama gelipde bize akıl verme en azından gülünç olma , yabancı bir forumda kendini deneyebiirsin bu noktada yaz cortex a 1080p oynatabilirmi diye bir bak bakalım kaç kahkahalı yorum gelecek sana çünkü çift çekşirdek lazım yada nvidia gibi çok çok güçlü gpu gerekmekte hayalden kurtul

3 sen anubisin avukatımısın? BİZ ANUBİSİN NEREDE OTURDUĞUNU SORDUKMU? UMRUMUZDAMI ANUBİS DENEN KİŞİNİN NE KULLANDIĞI YADA KULLANAMADIĞIMI DESEM ?

4.ayıbı sizden öğrenecek değilim size sormadımda ? siz kendiniz hitap etmeyi anibüs denen arkadaşınızla öğrenirseniz daha sağlıklı olur bence..

5.wave ne n8 sahibi olması onu bilgi sahibi etmez şurada dolby digital destekleyen n8 e eminimki daha dolbydigital ses bulupta atamamıştır bile. wave sıktı siziki bizim bölüme sardınız heralde :oke:
 
eaagent

eaagent

Üye
sen yok artık de ozaman :oke: seni aşşağılamadan ki senin bana karşı beni tanımadan ve sahip olduğum bilgiyi bilmeden yaptığın gibi sivri zekanın anlayacağı şekilde anlatayım ozaman sana;
1. si n8 broadcom bcm2727 model gpu yongaya sahiptir bu yonga 30 milyon poligon çizmektedir
wave ise aşşagıdaki linkten bakıp öğrenirsin ingilizcen yoksa yardım ederim , en iyiden kötüye doğru sıralanıyor,n8 in gpu performansı psp ye eşdeğerdir neredeyse ! çünkü ikiside gpu olarak 32 milyon destekler işlemci çok yormadan eğer işlemci devreye girer 90 milyonu wave görür ama oyun performansında en etken unsur gpu nun kendi göstereceği performansdır bu yüzden kendiliğinden ram e sahip broadcom yonganın performansı o linkdede görebileceğin gibi wavedeki power sgx den daha iyidir.

2. si sen 1080 p yi unut arkadaşım boşuna üzme kendini milleti yazıp güldürme senin bizim aramızda 'sinekkuşu' tabir ettiğimiz 45nm üretimli cortex patentli işlemciye istediğin kadar güvenebilirsin hatta 1080p oynatıp video çekebiliceğini bile hayal edebilirsin serbestsin ama gelipde bize akıl verme en azından gülünç olma , yabancı bir forumda kendini deneyebiirsin bu noktada yaz cortex a 1080p oynatabilirmi diye bir bak bakalım kaç kahkahalı yorum gelecek sana çünkü çift çekşirdek lazım yada nvidia gibi çok çok güçlü gpu gerekmekte hayalden kurtul

3 sen anubisin avukatımısın? BİZ ANUBİSİN NEREDE OTURDUĞUNU SORDUKMU? UMRUMUZDAMI ANUBİS DENEN KİŞİNİN NE KULLANDIĞI YADA KULLANAMADIĞIMI DESEM ?

4.ayıbı sizden öğrenecek değilim size sormadımda ? siz kendiniz hitap etmeyi anibüs denen arkadaşınızla öğrenirseniz daha sağlıklı olur bence..

5.wave ne n8 sahibi olması onu bilgi sahibi etmez şurada dolby digital destekleyen n8 e eminimki daha dolbydigital ses bulupta atamamıştır bile. wave sıktı siziki bizim bölüme sardınız heralde :oke:
1. si bu konuya anubisin konusu olduğu için ve web player arkadaşıma bahsettiğim insalık dışı unsurları göstermek için geldim gayette gördüğüne eminim yardımınız için teşekkürler ;)
2.si İngilizcem ana dilim kadar iyidir merak etme o site hiç birşeyi kanıtlamaz ama wavein asphalt 5 i n8 den 9 saniye daha önce açması herşeyi kanıtlar. oyuna girerkende yaklaşık 9 saniye kadar önce açması da bi kanıttır oyunda çok daha akıcı olmasıda bi kanıttır. Şimdi otur ve sus.
3.sü Açık açık gerizekalı demişsin bana seviyene düşmiycem . WEbplayer sen bada bölümüne yazdığında aldğn cevaplarla benim aldğım cevapları bi karşılaştır bence bize kızma senin saldırırlar die korktuğun benim başıma geldi.
4.sü sen hala işmeci adı say saçmala tamam hummingbirdüde bi internetten araştır sevinirm :)
5.si anubisin avukatı değilim aynı yerde oturuorz ve hani inanmazsanız die söylüorum sizin gibilerin hayal gücü yüksektir de kanıt olsun die .İki telefonda elinde var ve wave 2 yi savunuo buda bi gösterge tabi ama sze davul zurna az devam edin böyle ;)
şunu izlede sus artık ;)
 
franzliszt

franzliszt

Üye
1. si bu konuya anubisin konusu olduğu için ve web player arkadaşıma bahsettiğim insalık dışı unsurları göstermek için geldim gayette gördüğüne eminim yardımınız için teşekkürler ;)
2.si İngilizcem ana dilim kadar iyidir merak etme o site hiç birşeyi kanıtlamaz ama wavein asphalt 5 i n8 den 9 saniye daha önce açması herşeyi kanıtlar. oyuna girerkende yaklaşık 9 saniye kadar önce açması da bi kanıttır oyunda çok daha akıcı olmasıda bi kanıttır. Şimdi otur ve sus.
3.sü Açık açık gerizekalı demişsin bana seviyene düşmiycem . WEbplayer sen bada bölümüne yazdığında aldğn cevaplarla benim aldğım cevapları bi karşılaştır bence bize kızma senin saldırırlar die korktuğun benim başıma geldi.
4.sü sen hala işmeci adı say saçmala tamam hummingbirdüde bi internetten araştır sevinirm :)
5.si anubisin avukatı değilim aynı yerde oturuorz ve hani inanmazsanız die söylüorum sizin gibilerin hayal gücü yüksektir de kanıt olsun die .İki telefonda elinde var ve wave 2 yi savunuo buda bi gösterge tabi ama sze davul zurna az devam edin böyle ;)
şunu izlede sus artık ;)

ben sana cevabı bastım ceptelefonu genel bölümünde burayı işgal etme saçmalıklarınla n900 cüyüm ben bak bakalım nasıl sıyırıcan o bölümde , senin sus otur demenle olmuyor :oke::oke: öpüyorumo cevabı okuyunca üç buçuk atıcaksın :naughty::naughty:

--------------- Ekleme ---------------

hani çekememzlik olurda bu kadar belli olur anlıyorum telefonunuz piyasadan kalktı ikinci elde para değeri bile yok onu geç 12 megapixel ezmiş çatır çatır dahada bir sürü özellik üzülme ama sakın üzülme gücünede gitmesin kıskançlıktan bizim bölümden çıkamadığınıda laf yetiştiremeyip pis bir dile vurduğunuda ekle sıfır ingilizce bildiğinide ekle ki gerçekleri bilelim geçmiş olsun daha waw açamayan cihazınıda eklede bilelim ;))

--------------- Ekleme ---------------

http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/samsung-wave-vs-nokia-n8-16-367722.html#post3300338 bakarsan görürsün buraya
 
eaagent

eaagent

Üye
ben sana cevabı bastım ceptelefonu genel bölümünde burayı işgal etme saçmalıklarınla n900 cüyüm ben bak bakalım nasıl sıyırıcan o bölümde , senin sus otur demenle olmuyor :oke::oke: öpüyorumo cevabı okuyunca üç buçuk atıcaksın :naughty::naughty:

--------------- Ekleme ---------------

hani çekememzlik olurda bu kadar belli olur anlıyorum telefonunuz piyasadan kalktı ikinci elde para değeri bile yok onu geç 12 megapixel ezmiş çatır çatır dahada bir sürü özellik üzülme ama sakın üzülme gücünede gitmesin kıskançlıktan bizim bölümden çıkamadığınıda laf yetiştiremeyip pis bir dile vurduğunuda ekle sıfır ingilizce bildiğinide ekle ki gerçekleri bilelim geçmiş olsun daha waw açamayan cihazınıda eklede bilelim ;))

--------------- Ekleme ---------------

http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/samsung-wave-vs-nokia-n8-16-367722.html#post3300338 bakarsan görürsün buraya

ben söylemedim bunları sen söylettin bana telefonum wave 2 piyasadan falanda kalkmadı. hiç senin telefonunu yermicem öyle böyle diye çünkü bana faydası yok gerekte yok. ingilizemi konuya katan sensin. hiç üzülmüyorumda gerçek ortada göremeyen hayallerde yaşayan üzülsün . ben şahsen gözümle gördüm hiç kimseyide inandırmak zorunda deilm. ha anubisi çağıralım yazsın buraya iki telefonada sahibi hangisi oyunlarda daha iyi ?
 
franzliszt

franzliszt

Üye
ben söylemedim bunları sen söylettin bana telefonum wave 2 piyasadan falanda kalkmadı. hiç senin telefonunu yermicem öyle böyle diye çünkü bana faydası yok gerekte yok. ingilizemi konuya katan sensin. hiç üzülmüyorumda gerçek ortada göremeyen hayallerde yaşayan üzülsün . ben şahsen gözümle gördüm hiç kimseyide inandırmak zorunda deilm. ha anubisi çağıralım yazsın buraya iki telefonada sahibi hangisi oyunlarda daha iyi ?

canım benim n900 bende varken hayali ancak siz kurarsınız,böyle cevap bile veremeyip yaylanırsınız :oke: ha iş n8 se yine değişmiyor mesele o yukarıdaki verdiğim linke bakarsın hayli cevabıda görürsün
 
eaagent

eaagent

Üye
canım benim n900 bende varken hayali ancak siz kurarsınız,böyle cevap bile veremeyip yaylanırsınız :oke: ha iş n8 se yine değişmiyor mesele o yukarıdaki verdiğim linke bakarsın hayli cevabıda görürsün
ikiside elimin altındaydı bugün diorum adam bana link verio . tamam tamam sizin köy daha büyük insaniyette yaramıo hoşgörülü olalım dedik cevap veremezsn dio adam ...
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
ben sana cevabı bastım ceptelefonu genel bölümünde burayı işgal etme saçmalıklarınla n900 cüyüm ben bak bakalım nasıl sıyırıcan o bölümde , senin sus otur demenle olmuyor :oke::oke: öpüyorumo cevabı okuyunca üç buçuk atıcaksın :naughty::naughty:

--------------- Ekleme ---------------

hani çekememzlik olurda bu kadar belli olur anlıyorum telefonunuz piyasadan kalktı ikinci elde para değeri bile yok onu geç 12 megapixel ezmiş çatır çatır dahada bir sürü özellik üzülme ama sakın üzülme gücünede gitmesin kıskançlıktan bizim bölümden çıkamadığınıda laf yetiştiremeyip pis bir dile vurduğunuda ekle sıfır ingilizce bildiğinide ekle ki gerçekleri bilelim geçmiş olsun daha waw açamayan cihazınıda eklede bilelim ;))

--------------- Ekleme ---------------

http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/samsung-wave-vs-nokia-n8-16-367722.html#post3300338 bakarsan görürsün buraya

Kısa keseceğim; adam monitörüne kadar samsung fanatiği; ve N8 de [uygulamanın yanlış yazılmasından dolayı] kasan asphalt 5 oyununu gösterip kötülemiş. Fotoğrafı da Allah bilir 12 değil 5MP ayarlı çekiyordur o..

--------------- Ekleme ---------------

Hee bi de, şu Samsung cu arkadaşlar; buradı [NOKİA] S^3 Destek bölümü Nokia-Samsung tartışma, yarıştırma bölümü değil; yorma milletin sinirini bozma... Haydi kolay gelsin..
 

karasahinemre

Üye
Kısa keseceğim; adam monitörüne kadar samsung fanatiği; ve N8 de [uygulamanın yanlış yazılmasından dolayı] kasan asphalt 5 oyununu gösterip kötülemiş. Fotoğrafı da Allah bilir 12 değil 5MP ayarlı çekiyordur o..

--------------- Ekleme ---------------

Hee bi de, şu Samsung cu arkadaşlar; buradı [NOKİA] S^3 Destek bölümü Nokia-Samsung tartışma, yarıştırma bölümü değil; yorma milletin sinirini bozma... Haydi kolay gelsin..


+1!
 
pcwolf

pcwolf

Üye
N8de ve wavedeki aynı oyunun hangisinde akıcı olduğunu belirlemeye çalışan arkadaşlar boşuna uğraşmaktan öte gitmiyor.
S^3 hangi kodlarla yazıldı da badanın oyunu daha kötü ya da daha iyi olsun. Sadece iş donanımda bitseydi birbirinizi yemeyi bırakırdınız işte.
İki telefonda da aynı yazılım olursa yine iş oyunun ne kadar iyi yazıldığına bakar.
 
eaagent

eaagent

Üye
Kısa keseceğim; adam monitörüne kadar samsung fanatiği; ve N8 de [uygulamanın yanlış yazılmasından dolayı] kasan asphalt 5 oyununu gösterip kötülemiş. Fotoğrafı da Allah bilir 12 değil 5MP ayarlı çekiyordur o..

--------------- Ekleme ---------------

Hee bi de, şu Samsung cu arkadaşlar; buradı [NOKİA] S^3 Destek bölümü Nokia-Samsung tartışma, yarıştırma bölümü değil; yorma milletin sinirini bozma... Haydi kolay gelsin..

1.si monitorum philips ;)
2.si avatar ve biçok oyun daha denedm bilip bilmeden konuşma ağzını boşa açıp kaptıosun geviş getirme ;)
3.sü samsung fanatiği falan değilim tv sony bundan önceki 3 telefonum nokia n73 samsung u 600 sony ericcson w810i laptop toshiba
4.sü sinirini bozma falan düzgün konuş bi arkadaşla tatlıya bağlıoruz sonra bi kaçkın gelio yine edio sohbetin içine asıl sen sinirleri bozma haddini bil !

sonrada tartışma çıkıo çıkar tabi ...
 
SilentOne

SilentOne

Üye
wawe daha hızlı hehe gülerim sana bn ablam wawe alcaktı vodafonedan adam waweler güzl deqil dedi sana nokia n8 ve blackberry önerem dedi
gittik blackberry9800 aldık n8 i ablam kullanamaz çünkü :D
 
eaagent

eaagent

Üye
wawe daha hızlı hehe gülerim sana bn ablam wawe alcaktı vodafonedan adam waweler güzl deqil dedi sana nokia n8 ve blackberry önerem dedi
gittik blackberry9800 aldık n8 i ablam kullanamaz çünkü :D
Allah'ını seversen ne bilionda geldin bunu dedin şimdi :D tabi daha hızlı işlemciye rame bak bi adam ablana önermedi die dahamı yavaş oldu :D
 

s.h.a.

Üye
badaymış XD:ehe:d:

1 2 senelik işletim sistemini

10 senelik işletim sistemiyle karşılaştırmayın:hmmm biraz
 
blackbird48

blackbird48

Üye
derdiniz nedir arkadaşlar ne bu şiddet ya sakin olun samsung da şahane telefon yapıo nokıa da ya bırakın boş tartışmayı ilkokul çocukları gibi bnm babam seninkini döver olayına çevirdiniz kim hangi cihazı kullanırsa kullansın ve mutlu olsun neden bu kadar bişeyeleri kanıtlama peşindesiniz inanın smasung da şahane nokıa da tartışmayın ve kalp kırmayın
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
eaagent

eaagent

Üye
badaymış XD:ehe:d:

1 2 senelik işletim sistemini

10 senelik işletim sistemiyle karşılaştırmayın:hmmm biraz
cahillik başa bela :D
Symbian ^3 ten bahsedioruz arkadaşım Genel adı symbian olablr ama bu işletm sistemi yeni :D Kısaca sen n81 oyununu bu sisteme yükleyemezsn ;) Bada symbian ^3ten daha öncedr var bu arada buda şişeye kapak:D
 

tonyboy03

Üye
ben n8 imle 810p dual mkv formatında video oynattım boyutu ise 4.36 gb ayrıca pcmde denedim kastı kaldı helal olsun n8ime :)

--------------- Ekleme ---------------

videoyu hj splitle ikiye böldüm 2cd gibi oldu yani
 

s.h.a.

Üye
yapma yaa ben bilmiyordum s^3 yeni işletim sistemini oldunu:kop:

tutmuşsun bana BADA savunuyorsun sizin yapıpda bizim yapamadımız ne var:hmmm biraz

sonrada gel bana şunu yapamıyorsun de

bizim NOKİA N8 yapıp sizin yapamadınız neler var bide bunu :hmmm

şimdi yazcaksın oraya 1ghz işlemci vs

geçenlerde arkadaş flaş belleğinde film vardı taktım N8 izledik

arabada fm verici ile müzik dinledik sen bunları "BADANANDA" yapta gel

BADA aslında ben böle diyorum :kop:
 

Benzer Konular



Üst Alt