n8 ekrani sadece elle dokunuluyor,

Sponsorlu Bağlantılar

mahir_tanir

mahir_tanir

Üye
    Konu Sahibi
n8 ekrani sadece elle dokunuluyor,
dun farkettim ekrani sadece elle dokunabiliyor ne kalem ne de baska bir sey olmuyor, bazim cizim programlari var ama bir ise yaramiyor elle cizimde olmuyor, 58 00 xm nin kalemini deniyorum ama olmuyor varmi bir tavsiyeniz arkadaslar,,
 


balkonkusu

balkonkusu

Üye
kendi özel kalemi var sanırım bazı ülkelerde çıkan onla olur heralde

tırnaktan da almıyor ve telefonu incelemek isteyenler direk tırnakla daldığından üstündeki jelatin çizik çizik olmuş :)
 

Rap3g

Üye
kapasitif dokunmatikler kalemle çalışmıyor diye biliyorum ama özel kalemi olabilir belkide
 
elektronikmüh

elektronikmüh

Üye
herkeste onu ister zaten parmakla daha kullanışlıdır.alel acele işim oluyor,kalemi mı çıkartacagım kullancacgım. bu yüzden 5800 sattım. tırnak uzatıyorduk resmen.
 

akdere3131

Üye
arkadaşlar telefonun ekranı amoled olduğundan dolayı ısıya duyarlı çalışıyor özel kalem de cıkaracaklarını sanmıyorum telefonun bu özelliği aslında çok güzel cebinize koyarken açık olsa bile işlem yapmaz bi sorun çıkmaz ...
 
sh0ck

sh0ck

Üye
Kalem var arkadaşlar..







Tabiki, el ile kullanmak daha iyi.. ..
 
erquin

erquin

Üye
su-36 kodlu kapasitif ekranlı telefonlar için nokia nın kalemi var ayrıca mouse bağlayıp yapmayı denedin mi ya dostum bluetoot wireless ve usb li mousların hepsini bağlayabiliyorsun
 
mahir_tanir

mahir_tanir

Üye
    Konu Sahibi
adamal not defteri koymuz ama kalem yok elle yazmayi denerseniz hak vereceksiniz , 13 € imis kalemi yarin bakmak lazim nokia shoplara eyvalalh arkadaslar..
 
ozggurr

ozggurr

Üye
adamal not defteri koymuz ama kalem yok elle yazmayi denerseniz hak vereceksiniz , 13 € imis kalemi yarin bakmak lazim nokia shoplara eyvalalh arkadaslar..

Bu kalem kutudan cikiyor zaten, sizde cikmadi mi?
 
[alikan]

[alikan]

Üye
Bende çıkmadı kalem kutudan. Ayrıca birde ben şey duymuştum internette nokia pilin çıkarılması için gereken küçük tornavidayıda kutu içeriğine bırakıyor diye duymuştum ama oda yoktu sanırım o yanlış bilgiydi. Bu maxicep te boyna bizi banlıyo yeni üyelikle uğraşıyoruz ya :s
 
ozggurr

ozggurr

Üye
Bende çıkmadı kalem kutudan. Ayrıca birde ben şey duymuştum internette nokia pilin çıkarılması için gereken küçük tornavidayıda kutu içeriğine bırakıyor diye duymuştum ama oda yoktu sanırım o yanlış bilgiydi. Bu maxicep te boyna bizi banlıyo yeni üyelikle uğraşıyoruz ya :s

kucuk tornavida haberleri yalan... kendiniz acmayin servise goturun diye acikca yazmislar kullanim klavuzunda...
 
balkonkusu

balkonkusu

Üye
Bende çıkmadı kalem kutudan. Ayrıca birde ben şey duymuştum internette nokia pilin çıkarılması için gereken küçük tornavidayıda kutu içeriğine bırakıyor diye duymuştum ama oda yoktu sanırım o yanlış bilgiydi. Bu maxicep te boyna bizi banlıyo yeni üyelikle uğraşıyoruz ya :s


ben de dün gece bi yazı okudum pilini çıkarırsan garanti bozulurmuş ne kadar doğrudur bilmiyorum ama yazan kişi kvk yı arayıp sormuş öyle demişler :)
 
orhaan48

orhaan48

Üye
Bu kalem kutudan cikiyor zaten, sizde cikmadi mi?
özgür arkadaşım türkiyede satılan n8 lerde kutu içersinde kalem bulunmuyor birde lafım sana değil bazı arkadaşlar 1000 tl verdiler diye kutu içersinde uzay aracımı bekliyorlar altı üstü 1000tl arkadaşlar o kadar büyütmeyin ya inanın o kadarda çok para değil günümüz şartlarında ben bu parayı 1 haftada araclarımın deposuna mazot olarak koyuyorum
 
birmot

birmot

Üye
kavga etmeyin kalem var bide yok çıkmaz falan diyosunuz illaki nokia mı çıkarcak alın size kalem:





 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
beyler tel yuksek teknolojili ! kapasitf ekran ! yani isiya duyarli dha nolsun ;) tirnak flan islemez dogru ama hafif bir dokunusu algilar:oke:
 

gcakay

Üye
arkadaşlar orjinal kalemi aşağıdaki linkte dir

 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
yanliz baslik 1o numara :ehe

nerenle doknmayi dusunuorsun baska diyen biri cikmadi daha :kop::kop::kop:
 
apobaba1234

apobaba1234

Üye
kendi özel kalemi var bende sinirr oluyorum arkadaşlar tırnakla girişiyo telefona allahtan gorilla glass var çizilmiyo geçen gün törpüyle çizmeye çalıştım (tabi çok abartmadan)çizilmiyo adamlar yapmış beyler :ehe
 

erkara_64

arkadaşım 5800 ikinci elini piyasada çok makul fiyatlara bulabilirsin...illaki çizim yapmak istiyorsan..zamanında neden kapasitif ekran diye nokia ya söylenmedik laf kalmadı bende dahil:) şimdi adamlar gorilla glass ve kapasitif ekran koymuşlar hala şikayet ediyoruz:)
 
matanist

matanist

Üye
Güzel bir durum beğendim bu ekranı. Benim telefonu deneyen 5800 kullanıcısı olan arkadaşlar kendi telefonlarından soğudular (harika bir dokunuşu var bu telefon bizimki resmen basmatik diye). TAbi istekler ihtiyaçlar da farklı. Arkadaş çizim yapacak özel kaleminden alacak. Bir de konuda geçmiş bu USB den mouse takma olayını ben beceremedim. Usb mouse u taktım desteklenmeyen donanım dedi. Acaba bir ayarı mı var yoksa gerçekten desteklenmeyen donanım mı :D
 


Üst Alt