adamal not defteri koymuz ama kalem yok elle yazmayi denerseniz hak vereceksiniz , 13 € imis kalemi yarin bakmak lazim nokia shoplara eyvalalh arkadaslar..
Bende çıkmadı kalem kutudan. Ayrıca birde ben şey duymuştum internette nokia pilin çıkarılması için gereken küçük tornavidayıda kutu içeriğine bırakıyor diye duymuştum ama oda yoktu sanırım o yanlış bilgiydi. Bu maxicep te boyna bizi banlıyo yeni üyelikle uğraşıyoruz ya![]()
Bende çıkmadı kalem kutudan. Ayrıca birde ben şey duymuştum internette nokia pilin çıkarılması için gereken küçük tornavidayıda kutu içeriğine bırakıyor diye duymuştum ama oda yoktu sanırım o yanlış bilgiydi. Bu maxicep te boyna bizi banlıyo yeni üyelikle uğraşıyoruz ya![]()

özgür arkadaşım türkiyede satılan n8 lerde kutu içersinde kalem bulunmuyor birde lafım sana değil bazı arkadaşlar 1000 tl verdiler diye kutu içersinde uzay aracımı bekliyorlar altı üstü 1000tl arkadaşlar o kadar büyütmeyin ya inanın o kadarda çok para değil günümüz şartlarında ben bu parayı 1 haftada araclarımın deposuna mazot olarak koyuyorumBu kalem kutudan cikiyor zaten, sizde cikmadi mi?

