Master of Jedi
Üye
Nokia 5800 XM aldım çok pişmanım!
Nokia N95 8GB telefonumu artık eskidi hem garantili hem dokunmatik olsun diye Nokia 5800 XM Black ile değiştirdim.
Gerçekten pişmanım , foruma da bir kaç konu açtım ama BU ISINMA SORUNU gerçekten canımı sıkıyor. Şarjım hemen bitiyor özellikle Video Kayıdı yapınca oluyor.
Bir de cihaz kendini resetliyor bugün en az 5-6 kez yaptı ekranın sol kısmında renkli boylamasına çzigiler çıkıp sonra kapanıp açılıyor.
Bu bana mı denk geldi yoksa genel bir sorun mudur? Yok mu bu telefonua dam etmenin bir yolu?
Gerçekten pişmanım , foruma da bir kaç konu açtım ama BU ISINMA SORUNU gerçekten canımı sıkıyor. Şarjım hemen bitiyor özellikle Video Kayıdı yapınca oluyor.
Bir de cihaz kendini resetliyor bugün en az 5-6 kez yaptı ekranın sol kısmında renkli boylamasına çzigiler çıkıp sonra kapanıp açılıyor.
Bu bana mı denk geldi yoksa genel bir sorun mudur? Yok mu bu telefonua dam etmenin bir yolu?

oke: