Nokia 5800 XM ile 3g veya 3.5g çekerken sesli arama yapılmıyor bağlantı hatası veriyor

  • 7 Kasım 2010
  • 2030 Okunma
  • 6 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar bende nokia 5800 xm var hakiki orijinal garantili hepsi....da dan alınmış bir telefon a..a hat dan 3g ye geçtim çıft mod seçiliyken hem 3g çekiyo hemde 2g ama 3g olduğu zaman sesli arama yaparken bağlantı hatası veriyor 3g çekmeyen bir yerde sorun yok a..a müşteri hizmetlerini aradım bizden kaynaklanmıyor dediler hep öyle olur zaten(!).Nokia destek hattını aradım en yakın nokia bayisine götürün yazılım yüklencek dediler herhalde format atmayı kastetti.Götürdüm özel telefon listesindeymiş bizim şu 5800 o yüzden taa garantiye gidecekmiş ve 3 hafta sürermiş arkdaşlarım tur..ll hatta kullanıyorlar problem yok ama hiç a.a hatta kullanan görmedim lütfen yardım(telefon 2 aylık mı ne)türkiyede 3g oturmamasından kaynaklı olabilir mi ondansa belli bir müddet gsm de kullanırız.
    Maxicep.com - Nokia 5800 XM ile 3g veya 3.5g çekerken sesli arama yapılmıyor bağlantı hatsı veriyor Not:Varsayılan ayarlara geri dönmeyi denedim.
    Önceden yanlışlıkla s60 a açtımda özür dilerim

    --------------- Ekleme ---------------

    lütfen yanıt verin yha
     


    Yazan: burhi23
  2. Sorun nedendir bilemem ama bizde böyle bir sorun yok malesef,galiba senin telefonundan kaynaklı bir sorun var
     
  3. 3 nin kötü çektiği yerlerde oluyo çarşıda olmuyor mesala kink
     
  4. sende gsm den gir
     
  5. hattın ne
     
  6. Hocam bana kalırsa,avea'dan kaynaklanıyor.Şebeke iyi çekmediğinden oluyor.Eğer ki iyi çeken yerde olmuyorsa kesinlikle şebekenden kaynaklı.

    Avea kullandığım zamanlarda bağlantı hatası çok alırdım bende.Fakat eklemeliyim ki o yıllarda bende 5800 yoktu.Ama şebeke kaynaklıydı mesele.

    Vodafone geçmiştim ne bağlantı hatası kalmıştı ne bir sorun.
     
  7. sağolun yha az kalsın garantiye veriyordum tlfonu bu avea var ya avea boşbeleş yha 3g bakaımından çekip çekmeme yani avea kullanıcıları üstüne alımasın konuşma paketlere gayet iyi ve ucuz ama
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
19/09/2018 - 12:58