5800 xm red yarın servise veriyorum.

Sponsorlu Bağlantılar

alicem123

alicem123

Üye
4. gün:bayi kvk kargo aracı bu gün gelmez yarın gelecek dedi. yarın büyük ihtimalle elimde olur, yani 5. gün. elime geçtiğinde kendi testlerimide yazıcam.

--------------- Ekleme ---------------

5. gün: telefon elime geçti. sonuç; yani cihaz durumunu takip ederken yok parça bekleniyor yok ekran değişiyor, yok kalite kontrol onayı bekleniyor. lan hiç bi şey değişmemiş be yani gelde şimdi sakin ol küfür etme!! değişen parça ekran değişti diyor ekranın üzerindeki koruyucu film bile kalkmamış yerinden izler duruyor ekran nası ldeğişmiş yaaa!! çizik duruyor yaa!! sadece v40 güncellemesi yüklenmiş onunda saat ayarını bile afganistan yapmışlar.. bu ne lakayıtlıktır kardeşim ya. şikayeti yazdık iletişimden bi bo.. olcak..!! yazık diyorum ben başka bi şey demiyorum! Allah sonumuzu hayır etsin diyorum..

Durumuna üzüldüm. Bende telefonu kasa açıklığı ve sarj problemınden verdım. Telefonu yüksek seviyeye göndermişler beşiktaşdan kartala yani. Ve telefonum salı günü işleme konulup perşembe günü gönderım kararı verıldı yazıordu değişen parçalarda kasa ve paneln değiştigi yazıor ve güncelleme yüklendiği yazıyordu.Ve 2 gündür perşembeden bu yana telefon hala bayiye gelmedi. Kvk yı aradıgımda telefon elimize geçmedi geçtğinde telefonunuza mesaj gelıcektır dıyo. Bakalım telefon elime geçtiğinde inşallah bütün problemleri hal olmuş olur.
 


mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
yok test ettim cumadan beri aynı, tüm başta yazdığım sorunların hepsi devam ediyor. şikayet yazdım cevap bile gelmedi. bende bu gün direkt aradım ilgili teknik servisi. çıkan adam teknik adam gibi anında cevap hazırdı:) hadi dedim hepsini anladım ekran değişti yazıyor raporda oysa çizik hala duruyor. ekranın içi değişti dedi:) sanki benim aramamı bekliyormuş adam:) bi daha gönderin madem olmazsa değiştiririz dedi. yarın yine göndercem. ben bi şeye taktımmı peşini bırakmam kolay kolay. sonuna kadar gidicem. sıfır telefon alıyoruz bir sürü sorun nedir bu arkadaş!

ya ilk defa nokia telefon alıyorum ve o kadar methedilmiş bir telefon böyle bilmezdim nokiayı. belki kişisel bir şans tır ama az da değil herhalde benim gibi olan bu konuda. bir sürü telefon inceledim hiç biride kafama yatmadı. mesela nokia e52 buldum baya iyi bir telefon. nokia türkiye ye bile göndermemiş son anda vazgeçilmiş türkiyede satılmaktan bu ne biçim iş ? bu sorunlar yüzünden cep telefonundan soğucam nerdeyse. ama bi yerde mecbur kullancaz. ne diyelim ..
 
alicem123

alicem123

Üye
yok test ettim cumadan beri aynı, tüm başta yazdığım sorunların hepsi devam ediyor. şikayet yazdım cevap bile gelmedi. bende bu gün direkt aradım ilgili teknik servisi. çıkan adam teknik adam gibi anında cevap hazırdı:) hadi dedim hepsini anladım ekran değişti yazıyor raporda oysa çizik hala duruyor. ekranın içi değişti dedi:) sanki benim aramamı bekliyormuş adam:) bi daha gönderin madem olmazsa değiştiririz dedi. yarın yine göndercem. ben bi şeye taktımmı peşini bırakmam kolay kolay. sonuna kadar gidicem. sıfır telefon alıyoruz bir sürü sorun nedir bu arkadaş!

ya ilk defa nokia telefon alıyorum ve o kadar methedilmiş bir telefon böyle bilmezdim nokiayı. belki kişisel bir şans tır ama az da değil herhalde benim gibi olan bu konuda. bir sürü telefon inceledim hiç biride kafama yatmadı. mesela nokia e52 buldum baya iyi bir telefon. nokia türkiye ye bile göndermemiş son anda vazgeçilmiş türkiyede satılmaktan bu ne biçim iş ? bu sorunlar yüzünden cep telefonundan soğucam nerdeyse. ama bi yerde mecbur kullancaz. ne diyelim ..

Bende birazdan telefonumu teslim almaya gidicem bakalım sorunum devam ederse telefonu suratlarında parçalayacağım.:hmmm
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
alicem kardeşim ben az önce yine bayiye teslim ettim. dedim internetten takip ediyorsun yok şu parça değişiyor yok kalite kontrol onayı bekliyor. eline geçtiğinde ise bakıyorsun ekranın tozu bile silinmemiş, saat afganistana ayarlanmış bu nasıl teknik servis? demezmi bana abi bu gün gelece kkvk kargosu teknik adam bekle bunları ona söyle. işte böyle bizim milletimiz esnafımız her zaman hazır bol para olacak icabında geri kalmış yada defolu malları bize kakalayacaklar sonrada önümüze zoru sürecekler! işte işin koptuğu yer mesele burda. birbirimze karşı ne sevgimiz kalmış ne saygımız herşey para olmuş ki zaten genelde öyle idi! işte bu zihniyet değişmedikçe birileri buna bir şekilde dur demedikçe bu böyle sürer gider.

neyse dedim siz ne üstünüze alınıyorsunuz size bi şey dediğim yok bayiye. biraz da sinirlendiğimi görünce teslim aldı telefonu. telefonda kvk teknik servisiyle konuştum ben bu seferde olmazsa değiştiririz telefon udediler dedim.

aslında bunlar şurdan doğuyor. çoğu insanımızda bir aç gözlülük bilinçsiz tüketicilik var. çoğu kişi konuşmasını hakkını armasını bilmiyor. böyle dürüst bilinçli biri de karşılarına çıkınca sen düzene uymuyorsun terörist gibi bir adammışsın gibi muameleyle algılanmayla karşılanıyorsun. evet dikkat edin bu heralanda böyledir. dr a git böyledir devlet dairesine git böyledir. sen çok biliyorsun işte amerika senaryoyu yazıyor biz oynuyoruz g.b. saçma sapan felsefik kişiliksiz tepkilerle karşılaşırsın.

işte buna karşı yapılacak tek bir şey var hiç bir zaman dürüstlükten sağduyudan vazgeçmemek. başka ne olabilir? yüzünde falan parçalama telefonu alicem böyle davrandığında ne şehittir ne gazi misali olursun. akıllı deli ol. ısrarla konuş haklı gerekçelerini sonuna kadar savun.
 
alicem123

alicem123

Üye
Telefonumu teslim aldım ilk işim incelemek oldum ve sorunumu düzeltmişler. Şimdilk telefon sağlam birşeyi yok
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
alicem gözün aydın diyeyeyim :) şarjını da test et bakalım değişiklik ne olacak. yalnız internete kaç saat girdiğini falanda yaz. anladığım kadarı ile internete hiç dayanmıyor bunların şarjları. ne kadar saçma bi şey.bu telefonla ben internete ağız tadıyla giremeyeceksem neye yararki. bende bundan önce sony ericson k530i vardı tamam içerik daha az s.e web sayfalarında ama en az 3-4gün gidiyordu şarjı. üstelik nerdeyse gün boyu internete girip çıkıyordum. iyi bir s.e symbian telefon olsa alıcam ama o da işi cıvttı galiba. mesela eski s.e p990 lar bunlara taş çıkartır haklarında duyduğum bilgilere göre.

nokia e 71 e falan geçeyim diyorum yorumları okuyunca onlardan da soğuyorum. hayır anlamadığım bunlarda niye şarj bu kadar az gidiyor? flash lite desteğinin olmasındanmı?
 
alicem123

alicem123

Üye
alicem gözün aydın diyeyeyim :) şarjını da test et bakalım değişiklik ne olacak. yalnız internete kaç saat girdiğini falanda yaz. anladığım kadarı ile internete hiç dayanmıyor bunların şarjları. ne kadar saçma bi şey.bu telefonla ben internete ağız tadıyla giremeyeceksem neye yararki. bende bundan önce sony ericson k530i vardı tamam içerik daha az s.e web sayfalarında ama en az 3-4gün gidiyordu şarjı. üstelik nerdeyse gün boyu internete girip çıkıyordum. iyi bir s.e symbian telefon olsa alıcam ama o da işi cıvttı galiba. mesela eski s.e p990 lar bunlara taş çıkartır haklarında duyduğum bilgilere göre.

nokia e 71 e falan geçeyim diyorum yorumları okuyunca onlardan da soğuyorum. hayır anlamadığım bunlarda niye şarj bu kadar az gidiyor? flash lite desteğinin olmasındanmı?

İlk önce teşşekür ederim. Sarjı suan fulledım bakalım sadece sms de 1.5 gün gidiyordu. Simdi kac gün gidicek internete gırıs cıkıs saatlermıde yazarım :)
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
salı verdim yine demin baktım kaydı yapıldı yazıyor nihayet. değişimi talep ediliyor falan diye yazmışlar. alicem ne oldu şarj hakkında bilgi vercektin?
 
alicem123

alicem123

Üye
salı verdim yine demin baktım kaydı yapıldı yazıyor nihayet. değişimi talep ediliyor falan diye yazmışlar. alicem ne oldu şarj hakkında bilgi vercektin?

Sarj problemım düzelmiş sonunda :) Telefona modifikasyonlu yazılm attgmda telefonum dişden 2-3 dişe düşüyordu ve bu sorunm ortadan kalktı. Telefonuma dademn kendm yazılm hattım sarjım hala gün boyu mesajlastm normalde 4 diş olması lazımdı ve hala :)

--------------- Ekleme ---------------

Umarım telefonun değişir
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
saol bakalım bu sefer ne olacak. seninkinin düzelmesine sevindim. 3. gidişte kurala göre değişmi isteniyormuş ama ben düzelmesinden ümitsiz olduğumdan ön kayıta destan gibi ikna edici şeyler yazdım:) telefonu sıfır alıyorum çizik var bir sürü sorun var ikinci el telefon kullanma duygusu çok cansıkıcı v.s v.s değişmini talep ediyorum dedim ve bunu yazmışlar kayıta bakalım ne olcak:)
 
alicem123

alicem123

Üye
saol bakalım bu sefer ne olacak. seninkinin düzelmesine sevindim. 3. gidişte kurala göre değişmi isteniyormuş ama ben düzelmesinden ümitsiz olduğumdan ön kayıta destan gibi ikna edici şeyler yazdım:) telefonu sıfır alıyorum çizik var bir sürü sorun var ikinci el telefon kullanma duygusu çok cansıkıcı v.s v.s değişmini talep ediyorum dedim ve bunu yazmışlar kayıta bakalım ne olcak:)

Umarım değişir :)
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
evet bu gün baktım az önce yüksek seviye kararı verildi diyor. bu ne demek değiştirceklermi yani?
 
alicem123

alicem123

Üye
Genel Bina yanı genel subese karar vermıs değişip değişmicegine. Zaten sana haber werırler :)
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
şimdi de LHUB a gönderildi diyor. bu ne demek? :)
 
alicem123

alicem123

Üye
Bir bilgim yok ama değiştirirler gibime geliyor :)
 
Kaptan

Kaptan

Üye
benim sarjım en az 3 gün dayanıyor . Müzik ve sms ile tabiki :D
 
kKoRkUsUzZz

kKoRkUsUzZz

Üye
üff çok kasıyy
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
alicem nasıl telefonunun durumu düzeldi galiba hiç sesin çıkmaz oldu :)hani şarj ne kadar internete girince ne kadar gidiyor bilgi verecektin? benimkinde hala lhub a gönderildi de kaldı:) ama bu gün müşter ihizmetlerini aradım lhub un manasını da öğrendik elektronki tamire gönderildi demekmiş. temsilci şu an istanbulda elektronik tamir görüyor dedi.

seninki10 günde geri geldi değilmi? benimde bu gün 6. gün.
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
evet durum: teslim edildi. bu gün yada yarın elimde olur nasipse.
 
gemlikua96

gemlikua96

Üye
arkadaşlar sonunda kararımı verdim ve yarın 5800 xm mi servise veriyorum. bu gün bi bayiyie gittim şarj az gidiyor falan derken abi hiç uğraşma verelim servise yarın dedi, bu da tam benim beklediğim şeydi. 4 sorundan dolayı servise vericem.
1-ekranın kararıp geri gelmesi.
2-şarjın 1 gün yada daha az gitmesi.
3-yoğun kullanımda arka kapağın ısınması.
4-ekranın sol yanındaki ince çizgi.

bakalım kaç günde geri gelecek. sonuçları yazarım.

aynı sorunlar bende de var servis sonucu nu mutlaka bildir lütfeennn eğer sorun çözülüyorsa bende vericemm...
 


Üst Alt