5800 xm red yarın servise veriyorum.

Sponsorlu Bağlantılar

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
aynı sorunlar bende de var servis sonucu nu mutlaka bildir lütfeennn eğer sorun çözülüyorsa bende vericemm...


kardeşim biz gördüğün gibi rapor gibi yazıyoruz edindiğimiz bilgileri. ama malesef bazı arkadaşların işi bittimi sır oluyor :) neyse yarın elimde olur büyük ihtimalle yada cumartesi günü en geç. o zaman görücez.
 


gemlikua96

gemlikua96

Üye
kardeşim biz gördüğün gibi rapor gibi yazıyoruz edindiğimiz bilgileri. ama malesef bazı arkadaşların işi bittimi sır oluyor :) neyse yarın elimde olur büyük ihtimalle yada cumartesi günü en geç. o zaman görücez.

tmm wallahaa beni haberdar edersenn çok sevinirim kafayı yicem bu sorundan dolayı :D :D :D :ehe :ehe :ah :ah
 
alicem123

alicem123

Üye
kardeşim biz gördüğün gibi rapor gibi yazıyoruz edindiğimiz bilgileri. ama malesef bazı arkadaşların işi bittimi sır oluyor :) neyse yarın elimde olur büyük ihtimalle yada cumartesi günü en geç. o zaman görücez.

k.bakma cevap veremedım :) Telefonumdakı sorunlar hal olmuş. Kasadan ses cıkıyordu vıdasını sıktım düzeldi :) Acıklık yok sarj problemı duzelmıs benmkı tam 1 haftada gerı geldı :) c.tesi günü vermiştim p.tesi işleme konulmuş. Salı günüde yüksek seviyeye gönderilmişti. Perşembe bölgeye gönderıldı yazıyordu. P.tesi aksamı mesaj attılar telefonunuzun onarımı bıtsmtr vs vs diye. Salı Günüde gittim aldım :) Yüksek seviyeden gelmesi 2-3 gün sürebiliyor hatırlatayım :)
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
alicem bana ayrıntıdan bahset. ne kadar internete giriyon ne bileyim işte müzik dinliyon mesaj çekiyonda ne kadar gidiyor bunları bilmek istiyorum. saol.
 
gemlikua96

gemlikua96

Üye
bide beleşe mı yaptılar yoksa para istediler mı ? :D :D :D
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
gelikua bizimi bi alibeleş arkadaşımız var sen o musun yoksa :D

yok eğer kusur senin kurusunsa para alabilirler, bu bahsettiklerimiz bizim kusurumuz değil. şarjın az gitmesi v.s. dolayısıyla almazlar.
 
alicem123

alicem123

Üye
gelikua bizimi bi alibeleş arkadaşımız var sen o musun yoksa :D

yok eğer kusur senin kurusunsa para alabilirler, bu bahsettiklerimiz bizim kusurumuz değil. şarjın az gitmesi v.s. dolayısıyla almazlar.

Günde 1-2 saat müzik dinliyorum. 50-100 sms arası mesaj cekıyorum 2 gün gidiyor hemen hemen inte fzla takılmıyorum :)
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
iki gün yine az be alicem neyse sadece bu sorundan değil başka nedenlerden de dolayı galiba ben 5800ı satıcam ama bir müddet sonra. demin sordum bayie kvk kargos udaha gelmedi dedi. öğleden sonra gelir dedi. birazdan yine giderim.
 
alicem123

alicem123

Üye
iki gün yine az be alicem neyse sadece bu sorundan değil başka nedenlerden de dolayı galiba ben 5800ı satıcam ama bir müddet sonra. demin sordum bayie kvk kargos udaha gelmedi dedi. öğleden sonra gelir dedi. birazdan yine giderim.

Bende satıcam kredi kartıyla almıstım kredı kartı bıtsın satıcam :)

--------------- Ekleme ---------------

Son durum nedır ? telefon geçtimi eline
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
evet alicem bu gün saat 16.00 gibi aldım. aslında kvk iyi çalışıyor. şikayet yazmıştım bi görevli aradı bu gün sorunları baya konuştu benimle ama o an henüz geçmemişti elime telefon elinize geçince test edip yine görüşebiliriz dedi. sanırım topu nokiaya atıcaz. yada telefonun olup olacağı bu biz abartıyoruz. raporda kalibrasyon ayarları yapıldı ve aktif olarak test edildi de nbaşka bi şey yazılmamış. ama evet ekran değişmiş çizik yok artık, yoğun internete girdim 1 saat kadar ısınma oluyormu diye ısınmada ortadan kalkmış gibi, pek eskisi gibi arka kapakta ısınma hissetmedim. şarjın ne kadar gideceğini de bekleyip görcez ona göre karar vercem. aldığımda şarj göstergesi tamdı. saat 16:00 dan 20:00 ye kadar yoğun kullandım. mesaj müzik ayar, yoğun internet, biraz gps.. ve şu an itibarıyla yani 8 saat sonra sadece tek diş gitmiş görünüyor. ama dediğim gibi java sun la bilgisayarda açılan sayfaları bir şekilde 5800 ımda açamazsam bir müddet açan telefonları inceleyip değiştirmeyi düşünüyorum. sonuç bu yani.. geriye işte sadece şarjın kaç gün gideceğini test etmek kaldı onuda yazarım. sevgilerimle..
 
gemlikua96

gemlikua96

Üye
evet alicem bu gün saat 16.00 gibi aldım. aslında kvk iyi çalışıyor. şikayet yazmıştım bi görevli aradı bu gün sorunları baya konuştu benimle ama o an henüz geçmemişti elime telefon elinize geçince test edip yine görüşebiliriz dedi. sanırım topu nokiaya atıcaz. yada telefonun olup olacağı bu biz abartıyoruz. raporda kalibrasyon ayarları yapıldı ve aktif olarak test edildi de nbaşka bi şey yazılmamış. ama evet ekran değişmiş çizik yok artık, yoğun internete girdim 1 saat kadar ısınma oluyormu diye ısınmada ortadan kalkmış gibi, pek eskisi gibi arka kapakta ısınma hissetmedim. şarjın ne kadar gideceğini de bekleyip görcez ona göre karar vercem. aldığımda şarj göstergesi tamdı. saat 16:00 dan 20:00 ye kadar yoğun kullandım. mesaj müzik ayar, yoğun internet, biraz gps.. ve şu an itibarıyla yani 8 saat sonra sadece tek diş gitmiş görünüyor. ama dediğim gibi java sun la bilgisayarda açılan sayfaları bir şekilde 5800 ımda açamazsam bir müddet açan telefonları inceleyip değiştirmeyi düşünüyorum. sonuç bu yani.. geriye işte sadece şarjın kaç gün gideceğini test etmek kaldı onuda yazarım. sevgilerimle..

peki ekranın gidip geri gelmesini düzeltebilmişler mıı benim sorunum buu ısınma filan benm için sorun değill :D ha bu arada beleşçii dediğin kişi değilim :D :D :P
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
peki ekranın gidip geri gelmesini düzeltebilmişler mıı benim sorunum buu ısınma filan benm için sorun değill :D ha bu arada beleşçii dediğin kişi değilim :D :D :P


gemlikua bana öyle geliyorki görsel şeylerle uğraşırken ekran gidip geliyor, tema, duvar kağıdı gibi.. çünkü internetteyken falan hiç bu yüzden işimin yarıda kesildiğini hatırlamıyorum.

ve evet dün gece tam yatarken tema değiştiriyordum yine gidip geldi maleesef. ha bunu ne sıklıkta yapar yada bir daha yaparmı bilemem. çünkü teknik servise göndermeden öncede çok seyrek yapıyordu aslında.

ve şarj şu anda üç diş gitmiş 4 diş kalmış yani en fazla 2 gün gidiyor şu anki teste göre ama ben yine tam bittikkten sonra şarj edip yeniden test ederim. bu şarjın çabuk bitmesi internet içeriğinin fazla olmasından ziyada bence dokunmatik özelliğinden kaynaklanıyor. çünkü dokunmatik olmayan telefonlarda saatlerce internete giriyordum 3-4 gün gidiyordu şarj. birde geçen telekom bayisinin önünde lg ve samsung omnia kampanya telefonları tanıtılıyordu. mesela samsung omnia nın şarj bekleme konuşma süresi daha fazla ama tanıtan eleman dediki böyle ama yoğun bir biçimde internete girerseniz 5- 6 saatte biter. neyse dediğim gibi ben bu 5800 la anlaşamıcam galiba:)
 
alicem123

alicem123

Üye
gemlikua bana öyle geliyorki görsel şeylerle uğraşırken ekran gidip geliyor, tema, duvar kağıdı gibi.. çünkü internetteyken falan hiç bu yüzden işimin yarıda kesildiğini hatırlamıyorum.

ve evet dün gece tam yatarken tema değiştiriyordum yine gidip geldi maleesef. ha bunu ne sıklıkta yapar yada bir daha yaparmı bilemem. çünkü teknik servise göndermeden öncede çok seyrek yapıyordu aslında.

ve şarj şu anda üç diş gitmiş 4 diş kalmış yani en fazla 2 gün gidiyor şu anki teste göre ama ben yine tam bittikkten sonra şarj edip yeniden test ederim. bu şarjın çabuk bitmesi internet içeriğinin fazla olmasından ziyada bence dokunmatik özelliğinden kaynaklanıyor. çünkü dokunmatik olmayan telefonlarda saatlerce internete giriyordum 3-4 gün gidiyordu şarj. birde geçen telekom bayisinin önünde lg ve samsung omnia kampanya telefonları tanıtılıyordu. mesela samsung omnia nın şarj bekleme konuşma süresi daha fazla ama tanıtan eleman dediki böyle ama yoğun bir biçimde internete girerseniz 5- 6 saatte biter. neyse dediğim gibi ben bu 5800 la anlaşamıcam galiba:)

Sorunların hal olmuşmu yoksa telefonumu değiştirdiler ? Eğer tel değişmediyse 3.kez yolladıgın yasal hakkın olarak bi telefon aynı arızadan 3 kere servise gittimi değiştirmek zorundalar yani 3. kez yolladığında değiştirmek zorundalar yoksa sikayet ettınmı %100 sen haklı cıkarsın
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
yok değiştirme talep ettim ama değiştirmemişler. raporda sadece aktif olarak test edildi kalibrasyon ayarları yapıldı yazıyor. 3. kez göndermeye gerek kalırmı bilmiyorum yada iyice kabak tadı veriyor göndermek bile istemiyor insan. dediğim gibi yukardaki konulara göre hareket edicem. şarjda şu an itibarıyla 26 saat oldu elime alalı telefonu 4. dişte hala ama bu gün nerdeyse hiç kullanmadım. birde enerji tasarrufu ayarlarınıda yapmadım.

--------------- Ekleme ---------------

şimdi müzik dinlerken pıt diye kısa devre yapar gibi ufak bir sesle enerji gidip geldi yine gelde gönderme bu açık donanımsal hata varken :) yo kartı kızmıcam yoksa iyice sinir hastası olcam. sanırım son kez gönderem ben bunu. biraz kullanıp test edeyimde aynı şeylere deva mederse göndercem son kez teknik servise.
 
alicem123

alicem123

Üye
Anladım enerjı tasarufu ayarları nedırkı ? :)
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
alicem dokunmatik titreşimini kapatırsın, ekran ışını minumuma getirirsin kullanmıyorsan wi-fi ve 3g yi kapatırsın ki bunlar en çok enerji harcayan şeylerdenmiş, o zaman şarj süresi uzar işte buna enerji tasarrufu ayarlar ıdenir :P
 
gemlikua96

gemlikua96

Üye
yok değiştirme talep ettim ama değiştirmemişler. raporda sadece aktif olarak test edildi kalibrasyon ayarları yapıldı yazıyor. 3. kez göndermeye gerek kalırmı bilmiyorum yada iyice kabak tadı veriyor göndermek bile istemiyor insan. dediğim gibi yukardaki konulara göre hareket edicem. şarjda şu an itibarıyla 26 saat oldu elime alalı telefonu 4. dişte hala ama bu gün nerdeyse hiç kullanmadım. birde enerji tasarrufu ayarlarınıda yapmadım.

--------------- Ekleme ---------------

şimdi müzik dinlerken pıt diye kısa devre yapar gibi ufak bir sesle enerji gidip geldi yine gelde gönderme bu açık donanımsal hata varken :) yo kartı kızmıcam yoksa iyice sinir hastası olcam. sanırım son kez gönderem ben bunu. biraz kullanıp test edeyimde aynı şeylere deva mederse göndercem son kez teknik servise.
enerji gibip gelmesi bende genellikle mesaj attıktan sonra ve telefon duruken oluyoo ama müzik dinlerkende bir kere olmuştu bu gün bursaya gitmeyi düşünüyorum belki telefonu veririm. bir şey sorucam şimdi ben daha önce bir kere servise verdim ekran çatlağından dolayıı şimdi 2. olcak 3. de telefonu değştirirler mı ? veye aynı sorundan 3 defa olması mı lazım ?
 
alicem123

alicem123

Üye
alicem dokunmatik titreşimini kapatırsın, ekran ışını minumuma getirirsin kullanmıyorsan wi-fi ve 3g yi kapatırsın ki bunlar en çok enerji harcayan şeylerdenmiş, o zaman şarj süresi uzar işte buna enerji tasarrufu ayarlar ıdenir :P

Bunlari bilyrdm bn bska ayarlar var sanmstm bu cevabi 5800 ile yazyrm suan :)

--------------- Ekleme ---------------

enerji gibip gelmesi bende genellikle mesaj attıktan sonra ve telefon duruken oluyoo ama müzik dinlerkende bir kere olmuştu bu gün bursaya gitmeyi düşünüyorum belki telefonu veririm. bir şey sorucam şimdi ben daha önce bir kere servise verdim ekran çatlağından dolayıı şimdi 2. olcak 3. de telefonu değştirirler mı ? veye aynı sorundan 3 defa olması mı lazım ?

Evt degstrmeleri,lazm bi telefon ayni arizadan 3 kere servse gdrse degstrmek zorundalar snn yasl hakkin cunku
 
gemlikua96

gemlikua96

Üye
Bunlari bilyrdm bn bska ayarlar var sanmstm bu cevabi 5800 ile yazyrm suan :)

--------------- Ekleme ---------------



Evt degstrmeleri,lazm bi telefon ayni arizadan 3 kere servse gdrse degstrmek zorundalar snn yasl hakkin cunku

bu gün verdim servise telefonu sorunu bildirdim en geç 2 hafta içerisinde veririz dedi. benim servise telefonu 2. getirişim dedim 3. de telefonu değiştirir mısınız dedim oda ilkinde ekran problemi olduğu için olmaz dediii yani telefonu aldığımda hallolmamışsa gene vericem gene hallolmamışsa gene vericem bu sefer yenisni isteyeceğim :D :D :D
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
e benim bütün sorunlar devam ediyo bu 3. olcak gönderirsem değiştirirlermi benimkinide?
 


Üst Alt