mutluadam
Üye
Way Be SorunLara Bak..2 yıLdır kuLLanyoRum Hiç Bı Sorun Yasamadım Şarjıda.Hç eLmDen DüşMez SürekLi İnt. KuLLanrım 1,5 qün qDyOr AnLamadm vaLLa NapıOnuz TeLe![]()
1.5 yıl sonra cevap yazmışsın
bende 6 ay sonra sana yazayım. konnektör sorunu varmıştı meşhur. 3. kez servise gönderince en sonunda kabul etmişlerdi. ısrarcı olmakta fayda var yani. sorun çözüldü yani. ama 6 ay önce sattım. şimdiki aklım olsa satmazdım. ve şimdi param olsa samsung galaxy w alırdım. sesi çok güzeldi 5800 ın bir tek onu unutamıyorum.
