5800 xm red yarın servise veriyorum.

Sponsorlu Bağlantılar

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
Way Be SorunLara Bak..2 yıLdır kuLLanyoRum Hiç Bı Sorun Yasamadım Şarjıda.Hç eLmDen DüşMez SürekLi İnt. KuLLanrım 1,5 qün qDyOr AnLamadm vaLLa NapıOnuz TeLe :D

1.5 yıl sonra cevap yazmışsın :) bende 6 ay sonra sana yazayım. konnektör sorunu varmıştı meşhur. 3. kez servise gönderince en sonunda kabul etmişlerdi. ısrarcı olmakta fayda var yani. sorun çözüldü yani. ama 6 ay önce sattım. şimdiki aklım olsa satmazdım. ve şimdi param olsa samsung galaxy w alırdım. sesi çok güzeldi 5800 ın bir tek onu unutamıyorum.
 


Üst Alt