5800 xm red yarın servise veriyorum.

Sponsorlu Bağlantılar

gemlikua96

gemlikua96

Üye
e benim bütün sorunlar devam ediyo bu 3. olcak gönderirsem değiştirirlermi benimkinide?

ben vatan bilgisayardan aldım orası bana öyle dedi ama gene sen ver eğer devam edersee para iadesi veya yeni telefon isteye bilirsinnn...
 


zx6r

zx6r

Üye
arkadaşlar sonunda kararımı verdim ve yarın 5800 xm mi servise veriyorum. bu gün bi bayiyie gittim şarj az gidiyor falan derken abi hiç uğraşma verelim servise yarın dedi, bu da tam benim beklediğim şeydi. 4 sorundan dolayı servise vericem.
1-ekranın kararıp geri gelmesi.
2-şarjın 1 gün yada daha az gitmesi.
3-yoğun kullanımda arka kapağın ısınması.
4-ekranın sol yanındaki ince çizgi.

bakalım kaç günde geri gelecek. sonuçları yazarım.

oo bunlar oluyorsa geç bile kalmışsın kararsız kalmışsın telefon güzel birde bu sorunları çıkarmasa verdiğimiz para boşa gitmese çok güzel olacak
eğer düzelmezse hiçbir şekilde telefonu kabul etme ya cihaz değişimi yaptır yada paranı geri al
yaşanmış tecrübelerim var biraz
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
oo bunlar oluyorsa geç bile kalmışsın kararsız kalmışsın telefon güzel birde bu sorunları çıkarmasa verdiğimiz para boşa gitmese çok güzel olacak
eğer düzelmezse hiçbir şekilde telefonu kabul etme ya cihaz değişimi yaptır yada paranı geri al
yaşanmış tecrübelerim var biraz


suzikici kardeş:) sende motorcusun benim gibi he:) gençken bende motor hastasıydım. şimdi bi kere kararsız kalmadım. sen yeterince iletileri okumamışsın anlaşılan. 2 kez verdim işte aynı sorunları bir kağıda yazarak.. şarj mesela evelki sabah şarjdan aldım yani 39 saat önce yani1.4 gün önce ve yaptığım tam olarak şu 20 dk kadar internete girdim, 6-7 tane blutut la şarkı gönderdim ve şu anda şarj bitti bitecek son dişte biraz sonra batarya bitiyor uyarısı vermeye başlar. yani bu bile donanımsal bir arıza olduğunun göstergesi bence. yüksek seviyeye gönderildi aktif olarak test edild ifalan yazmışlar ama bence hikaye. bi kere telefon udaha elime aldım yarı msaat içinde iki kez reset attı. ama dediğim gibi yılmıcam 3. kezde göndercem ve zaten 2. de de değişim talep etmiştim hatta kvk bursayı arayıp bir yetkiliyle görüşmüştüm. dediki yollayın aynı şeyleri yaparsa değişimini isteriz. işte artık değiştirmelerinin zamanı geldi. ve bi kaç gün içinde yine göndercem.bi kere benim günde en az kesintili olarakda olsa 2- 3 saat internete girmem lazım.ben borsa oynuyorum az bir miktar parayla bunu takip etmek için aldı mzaten. yoksa meraklı genç falan olcak yaştada değilim.

birde bana internette java sayfalarının açılması özelliğide lazım anlık borsa verilerini takip etmek için. mesela işte yatırım canlı borsa java ile çalışan bir anlık veri sayfası ve 5800 java sayfaları açmıyor sanırım kaç tane tarayıcı ile denedim.

bu gün telekomun önüne lg ve samsung omnia lite standı açmışlar ordaki görevliyle bu konuyu konuştum dedi java yüklenmesi lazım tabi o samsung omnia lite için konuşuyor 5800 için değil. ve gösterdi bak burda java sun var şu anda yüklü değil dedi ve çalıştırdığında java yüklemeye yönlendi telefon ama orda kaldı çünkü başka müşterilerlede ilgilenmesi gerekiyordu. dedim sen onu bi zahmet yükle benim istediğim java sayfaları açarsa telefonu almayı düşünürüm büyük ihtimalle. tamam bir ara yüklerim yarın yine gel deneriz dedi. ve onun işletim sistemi windows mobile. yani ben bunun için alıyorum zaten bu telefonları. ha tamam 5800 ın üstüne ses veren bir telefon görmedim henüz bu da iy ibir özellik ve nerdeyse tüm özellikler var ama benim asıl işimi görmedikten sonra keyifle müzik dinleyemem resim çekesim gelmez:)önce iş sonra sanat eğlence..

ha imkb seans saatleri içinde gün boyu internette kalcak halim yok ama en azından belli miktarda benim işimi görmeli bu kadar bilgisayar parası kadar para verdiğimize göre. dün yakınım turkcell kampanyasından htc touch2 almış sanki çok kullancakta :) neyse e nazından java sayfaları deneme imkanı bulmuş oldum birazcık ama o da açmadı. yada aceleden yeterince deneme imkanı bulamadım. yani bu konuda bilgisi olan arkadaşların yardımlarını rica ediyorum . java sayfalarını açan telefonlar ve nasıl açıldığı konusu yani.. mesela 5 yıılık telefon olan sony ericsson p990i ile adam açıyor diyor. son teknoloji 5800 açmadığı zaman sinir oluyorsun işte.

ama dediğim gibi eğer bu varsa yani java sayfaları internette açan telefon ben ne yapar eder onu bulur ve alırım. mesela kaç yıllık telefoncu geçinen cin geçinen kardeşler var soruyorsun bilmiyorlar bu konuyu hatta onu geç kvk danışma hattına sordum o da bilmiyorum diyor :) harbiden çok boş insanlarız. bilgisayar gibi telefon ürettim ben diyorsun oraya teknik eleman koyuyorsun ve bunu bilmiyorum diyor.ve nokianın danışma numarasını veriyor ancak. telefonda öncelikli sorunlardan daha nokiaya sormadım ama orayada sorucam. ve biliyorsunuz internette çoğu işe yarar şey java ile çalışıyor. neyse durum böyle.. teşekkürler.
 
alicem123

alicem123

Üye
e benim bütün sorunlar devam ediyo bu 3. olcak gönderirsem değiştirirlermi benimkinide?

Evet değiştirirler bizzat kendim Nokia Care noktasına giderek telefonumdakı kasadan ses cıkma sorununu göstermiştim ve bana dedılerkı servıse verın hal olmamışsa tekrar verın yıne olmamıssa tekrar verın 3. kez değiştirmek zorundalar cunku bır telefon aynı arıza ( Büyük sorun olmasna gerek yok kasada haff acıklık olsa bile bu bır arızadır ). Örnegin 3 kere telefonu kasa acıklıgından verdınz ve telefonu yapmadan geri gönderdiler bu sefer sıze ya para iadesi yada aynı telefonun 0 ından verıceklerdir.
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
saol alicem kardeşim.
 
alicem123

alicem123

Üye
saol alicem kardeşim.

Nedemek yardımcı olabıldıysem ne mutlu bana :) Ama Kvk ile yüz göz olmak ıstemıyorum telefonumn sol alt kösesine bastrnca ses cıkıyor kasadan cıt cıt dıe ama ılerde büyük sorun olursa hem sorundan verırırm hemde kasadaki sesden :) Simdilik problem cıkarıcak bı sorun değil :) Kredi kartıyla almasaydım coktan elımden cıkarmıstım :) Ama malum kredi kartının bıtmesnı beklıcez :)
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
şimdi doğru olanı yapmaktan gazgeçmeyeceksin. mesela ben gittimi bayiye adamlar yüzlerini buruşturuyor. istediği kadar buruştursun. ısrarla değişene kadar üstüne gidicem. bizim milete hep kolay para lazım. satana kadar binbir takla at bilgisayar parasını sok cebine ondan sonra arızalı telefonu kakala üstüne birde sonra problem oldumu yüzünü buruştur. yok öyle beş köfte üç kuruşa. insan olacak adam olacak herkes. terbiyemi bozmam kolay kolay ama sabrında bir sınırı var.

yani en iyi yolu yasal kapsamda malı değiştirmekse bu yolu seçeceksin. kredi kartı olsun ne olursa olsun niye 500 tl ye alıp 1 ay sonra arızlaı diye 400 tl ye 100 tl zararla ikinci ele satacaksınki. biz parayı sokaktan toplamıyoruz.. hatta evet benimde servisten sonra arka kapakta ufak boşuklar oluşmuş gibi bulduk belayı ama dediğim gibi sakin olcaz ve ısrarla vazgeçmicez:D
 
alicem123

alicem123

Üye
şimdi doğru olanı yapmaktan gazgeçmeyeceksin. mesela ben gittimi bayiye adamlar yüzlerini buruşturuyor. istediği kadar buruştursun. ısrarla değişene kadar üstüne gidicem. bizim milete hep kolay para lazım. satana kadar binbir takla at bilgisayar parasını sok cebine ondan sonra arızalı telefonu kakala üstüne birde sonra problem oldumu yüzünü buruştur. yok öyle beş köfte üç kuruşa. insan olacak adam olacak herkes. terbiyemi bozmam kolay kolay ama sabrında bir sınırı var.

yani en iyi yolu yasal kapsamda malı değiştirmekse bu yolu seçeceksin. kredi kartı olsun ne olursa olsun niye 500 tl ye alıp 1 ay sonra arızlaı diye 400 tl ye 100 tl zararla ikinci ele satacaksınki. biz parayı sokaktan toplamıyoruz.. hatta evet benimde servisten sonra arka kapakta ufak boşuklar oluşmuş gibi bulduk belayı ama dediğim gibi sakin olcaz ve ısrarla vazgeçmicez:D

Arızasından dolayı deıl telefonu aldıktan sonra sogudum resmen bınbır heycanla aldm ama smdı %0 hevesim var :)
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
alicem bence bu arızalardan kaynaklanan bir soğuma seninki. benim htc touch 2 yi falan inceleme imkanım oldu biraz çokda farkı yok ona göre düşün.
 
alicem123

alicem123

Üye
alicem bence bu arızalardan kaynaklanan bir soğuma seninki. benim htc touch 2 yi falan inceleme imkanım oldu biraz çokda farkı yok ona göre düşün.

Htc fln düsünmüyorum eğer satarsam. Belki satmayabilirimde. Satarsam Samsung MoNte düşünüyorum :oke:
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
yok ya bunda kesin donanımsal hata var. yarın yine göndercem 3. ye yani. inşallah değiştirilerde bu sefer daha fazla sinirlerimiz bozulmaz telefonsuz kalmayız. şarjla sadece 24 saatte 20 dk lık internet kullanıyorum 24 saatte şarj bitiyor.
 
alicem123

alicem123

Üye
yok ya bunda kesin donanımsal hata var. yarın yine göndercem 3. ye yani. inşallah değiştirilerde bu sefer daha fazla sinirlerimiz bozulmaz telefonsuz kalmayız. şarjla sadece 24 saatte 20 dk lık internet kullanıyorum 24 saatte şarj bitiyor.

Bi yerde okudum 5800 ile tam dolu sarj 29 saat müzik dinliyebiliyormussun. Bir telefonda wi-fi demek sarj düsmanı demek artık gerısını sen hesap ederek sarjın nsl gıdıp gıtmedgnı hesapla :) Benm öncekı gıbı deıl. 2 gün gidiyor ama günde 40 dk fln wı-fı, 1 saate kadar müzik,ve sms :)
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
bu gün dediğim gibi arıza çıkardılar alicem ama bende dediğim gibi yaptım. :) kendin gönder falan dediler niye dedim siz hep kar içinmi çalışırsınız adam üsteliyor kimden aldıysan ona ver göndersin diyor. şimdi dedim o aldığım adamıda seni de bi hale sokarımki bu kimse için iyi olmaz kes sesini artistlik yapma ve işini yap bunu gönder ama zıvanadan çıktım ve hemen patronu geldi tamam abi dedi ve 3. gönderdiler. yav nedir bu milletin çektiği paramızla rezil oluyoruz ama dönmek yok yola devam :) eşikaya bedavacıya iki yüzlüye yar olmaz bu vatan bizimdir bizim kalır :) karşındaki adam değilse insan değilse adı hiç önemli değil topuna vur tekmeyi al hakını..
 
zezu_5

zezu_5

Üye
walla bende 3 ay içinde n97yi 3 kez gönderdim garantiye her seferinde ayrı bi sorun ama 3. kezdir şarj sorunundan gönderiorm artık teli sıfırıyla değiştirme imkanım oldu :)))))
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
zezu 3 kez şu an aynı sorundan gönderdinmi ? arıza takipe geçmişmi? geçmişse ne yazıyor? ben daha bu gün verdim. fırtına estirince adam kayıtı bile unuttu :) inşallah sorun çıkmaz ama şimdi bende yazdım ön kayıtı. bi kaç gün içinde arıza takipe geçer öğreniriz takip ederiz herhalde durumu.
 

niqotin_oscan

Üye
seLam arkadşLr .. 5800 xm kullandığınız belli vee bi kaç soru soracağım sakıncası yoksa :)..
5800 almayı düşünüyorum ama internette bir sürü sorunlar okudum sizlernki dahil tel ile ilgili mesela arka kapakta açılma warmış , dokunmatk ekran özelliiğini yitiriyormuş , sürüm lerde hatalar warmış ... bn 5800 alırsan bunun gibi sorunlarla karşılaşırmıyım yoksa bu sorunlar nokia tarafından giderildi mi bi bilginiz war mı? bişi daha sorucam bazı telofnlarda mesela galriye girdin ve bu galeri sekmesini kapatmadan başka programlara girilebiliyor bundada bu özellik war mı?? yardımınız içn çk tskrler :bye2:
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
niqotin bence şanslılar ve şanssızlar var ve biz şanssız azınlığız. kimisi film bile izliyom 3-4 gün gidiyor şarj diyor bende de 24 saat içinde 20 dklık internet kullanımıyla sadece şarj bitiyor.

evet açık programlar ve menü arasında geçiş var bunun için orta tuşa uzun basacaksın.
 
alicem123

alicem123

Üye
bu gün dediğim gibi arıza çıkardılar alicem ama bende dediğim gibi yaptım. :) kendin gönder falan dediler niye dedim siz hep kar içinmi çalışırsınız adam üsteliyor kimden aldıysan ona ver göndersin diyor. şimdi dedim o aldığım adamıda seni de bi hale sokarımki bu kimse için iyi olmaz kes sesini artistlik yapma ve işini yap bunu gönder ama zıvanadan çıktım ve hemen patronu geldi tamam abi dedi ve 3. gönderdiler. yav nedir bu milletin çektiği paramızla rezil oluyoruz ama dönmek yok yola devam :) eşikaya bedavacıya iki yüzlüye yar olmaz bu vatan bizimdir bizim kalır :) karşındaki adam değilse insan değilse adı hiç önemli değil topuna vur tekmeyi al hakını..

Umarım para iadesi yaparlar :)
 
gemlikua96

gemlikua96

Üye
niqotin bence şanslılar ve şanssızlar var ve biz şanssız azınlığız. kimisi film bile izliyom 3-4 gün gidiyor şarj diyor bende de 24 saat içinde 20 dklık internet kullanımıyla sadece şarj bitiyor.

evet açık programlar ve menü arasında geçiş var bunun için orta tuşa uzun basacaksın.

mutlu adam nolduu devam ediyomuu tel reset atmaya :D :D
 
zezu_5

zezu_5

Üye
zezu 3 kez şu an aynı sorundan gönderdinmi ? arıza takipe geçmişmi? geçmişse ne yazıyor? ben daha bu gün verdim. fırtına estirince adam kayıtı bile unuttu :) inşallah sorun çıkmaz ama şimdi bende yazdım ön kayıtı. bi kaç gün içinde arıza takipe geçer öğreniriz takip ederiz herhalde durumu.

Aga burdaki teleservice noktasına bakan kişi arkadaş ve telefonumu 3 kezde de istanbula merkeze gönderdiler 3ünde de işlem kayıtları var elimde kağıtlar var merak etme sen işimi sağlam tutuorm :)

arkadaşa dedim merkezi ara müşteri burda cıngar çıkardı değişimini istedi de die tembihledim :D

tel sıfır olarak gelsinde hemen satiim iphone 3gs alayım bıktım bu nokia illetinden yeter ulan
 


Üst Alt